Vs: JOEN SUU
Tottahan toki Timppa on ihan ok kaveri. Mitä nyt vain aina piruilen sille, kun se on vähän jäykkä.
Mistäkö kpcomi alkoi? En minä vaan tiedä, kun tulin tänne vasta 2003 ja tämä lienee ollut jo melkein pari vuotta olemassa.
Mikä lie tuokin alipito? Kun nimittäin ylipito eikun Ylläpito poisti joskus aikoinaan tästä topikista 50.000 viestiä, niin jäljelle jäi tuo alipito, joka olisi muka aloittanut tämän. Mutta eihän se tätä topikkia aloittanut, vaan joku muu se oli. Mutta en minä itse, niin kuin narsistimme ja kirjoittajalegenda jo eläessään eli arvoisa kuninkaamme aloitti omansa!
Liekö se aloittaja ollut alapäärööris? Se kun on aina ollut niin ihastunut minuun? Ainakin kirjoituksiini.
Kuusi tuntia tänään puuhommissa ja en saanut kuin pari kuutiota pinottua. No olihan siinä niitä työvaiheitakin. Ensin ohuempien rankojan aisaus, sitten pukille pakkaus ja moottorisahalla sahaus ja pilkkominen kirveellä. Lopulta klapit kärriin ja ajoin muutaman kilometrin kotiin ja pinosin.
Kylläpä sauna oli poikaa. Tortilloita vielä tein ja pari lasillista punkkua ja ah tätä täydellistä elämää! Muuten olisikin, mutta jäsenet on vähän kipeinä. Pitää lähteä aamulla jatkamaan, että vertyy.