Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mutta kaikilla oli viikset . ;D

Ainakin meidän Jallulla .

Et kyl mene pyhänä mettään. Joe .

Pershletti kun painoin väärää nipukkaa. Wimi siis heittää jouta (toisella nimellä "give me five" tai kämmentä kehiin) Saabin kanssa. Perjantai mä olen akteelinen (siis kateellinen). Taidan mennä halliin jou-bileisiin mun saabin ja muiden vehkeiden kanssa.

Ja miksei saunan jälkeistoistoa. Jäähdyttelysetissä sulosävelin Dustys Springfieldin Son of a Preacher Man, Nancy Sinatran Bang Bang. Mistä leffasta muuten toi Sinatran biisi tuli takaisin pinnalle? Kyseinen ohjaaja on loistavien leffojen lisäksi tarinoiden linkityksen mestari kappaleiden stooriin upotuksen voimin.

Perästä ja kurkha (tai Gugri?) veitsestä puheen ollen, on suunnilleen semmoinen; tosin vielä kunnianarvoisalla alullepanijalla. Ja siinä on pari sellaista pikkuhärveliäkin, toisella oli muistaakseni Gurkhilla pointti silmän kaivuu päästä, mutta toista en muista (enkä soita tähän aikaan taatolle asiasta.

Ennen kuin hietän inuheikat silmille, niin käyn vain toteamaassa, että JOEN topiikki on jälleni kerran vallannut kpcomin ykköslukutilan.

Kiitos siis kaikille Timeille, Kuningaille, Rööri-ja rosmoroopeille, Lakritseille ja muille Juppiloille saamastamme luottamuksesta!

Ja nyt hyvää ötyä!

Edellinen oli sen verran häpeällinen juttu; vaikkakin tosi; että oli pakko katkaista ja siirtyä uudella viestillä puhtoisesti eteenpäin. Toisaalta ei se vehkeen vika liene, jos joku on moisen keksinyt? Siispä Haadesta hävettää? Tai jos hävettää, niin miksipä tuokin tuli kirjoitettua?

No tietenkin siksi, että nyky-yhteiskunnassa pitää koko ajan hyssytellä, ei saa olla mieltä tai mielettä, ei tuntea tai olla tunnoton, ei puhua mutta vaiti olematta ja silleen. Eiköhän kuva ole jokaiselle selkeä?

JOEN SUU sanoi:
Ennen kuin hietän inuheikat silmille, niin käyn vain toteamaassa, että JOEN topiikki on jälleni kerran vallannut kpcomin ykköslukutilan.

Kiitos siis kaikille Timeille, Kuningaille, Rööri-ja rosmoroopeille, Lakritseille ja muille Juppiloille saamastamme luottamuksesta!

Ja nyt hyvää ötyä!
Ja näin Johtaja ja suuri ennaltanäkijä menee peiton alle taskulampun kanssa, keralla internjetyhteyslaitteen ja silleen. Koska tämä ei jää tähän, niin tsättäillään.

Onkohan ledit ne kestää .?

Nythän on ne pipali rosvot ahtaalla . Jos mennee mökille .
Niitä saa semmoisia riistakameroita . Kuva tulee jos on susi lampaiten vaateissa . Korjasin ;)

Pistin äsken uuniin Ugin parasta karjalanpaistii .

Mausteet omasta päästä . Niin ohjeet. ;D

Pistin juuri suuhuni meidän parasta pitsaa. Tosin ei kaikkein parasta, kun oli eukon tekemää. Omani on vieläkin parempaa, koska maustan tulisemmin.

Kuinka ollakaan, niin kävin taas mettähommissa. Yhden kärrillisen sahasin ja pilkoin ja pinosin.

Jälleen yksin kotona yksin. Eukko lähti iltavuoroon töihin. Pitänee käydä tuossa naapurissa tai hieronnassa.

Mulla on muuten grillimökissä ledilyhty. Sellainen samannäköinen, kun ennen oli ne öljylamput. Sain joululahjaksi ja jo alkoi harmittaa, kun avasin. Että mistäs sitä lamppuöljyä nykyisin enää saa vai pitääkö lähteä valaita metsästämään, että saisi oikeaa traania?

Ulkona tuulee! Elä wimi mee tänään vesille!

En mene .Olin aamulla pikaisesti.
Ai naapurissa on thahieronta. Älä mene tulee luteita kaupan pääl.

En minä ainakaan rupeaisi laittamaan lamppuöljyy ledilyhtyyn .Se on kallista se.

Mutta käy naapurin sotaveteeraani moikkamassa taskumatin kera.

Naapurin veteraani on mennyt niin huonoksi, ettei oikein ole enää kartalla. Muistaakohan enää ehtoollistakaan ottaa joka ilta? Sillä kyllä käy nuoria ja nättejä naisia hoivaamassa monta kertaa päivässä, joten voisihan sinne niiden oloaikana mennäkin.

Mutta kyllä tässä illan mittaan pläträän itse, mutta vain pari fingerborillista. Uutsoo ehkä. Ja yksi saunaolut tietenkin.

On tää muuten ihmeellistä. Siellä on telkkupelikin menossa ja siinä pelitopikissa kommentoimassa itse kpcomin legenda jo eläessään ja silti ollaan taas ykkösenä, mitä lukijoihin tulee. Kummallista sanon minä.

No niin lotrattu nyt tarpeeksi veden kanssa .Saunasta tulin ja paljussa lillusin ilman kamiinaa .

Pitäiskö laittaa taloon valot päälle .

Valot!! Onko teillä jo sähköt?

Meillä ei pala kuin päre pihdissä pirtin nurkassa. Tiekkarille on vedetty piuha salaa naapurista. Onnistuu vain iltapimeällä. Siksi en viestittelekään päivällä.

Öljylampun ostamista kyllä harkitsen, mutta ensin pitää investoida jouihinkin koneisiin. Ainakin hohtimet ja ruuvimeisseli tulee ennen lamppua.

Ainakin alisella ja ylisella kadulla on virrat . Voidaan niitä teille lainata . Oletko varma ett sulla on huomenna piuhan toinen pää tallella .

Meinaan vaan nyt kaikki Joensuulaiset käy katsomassa mihin jatkojohto etenee. Ei varmaan kerrostalossa .

Virrasta tulikin mieleen, että kulkeeko se virta piuhoissa vai onko se jännite vain aina päällä. Jotkut viisaat sähkömiehet väittivät minulle, ettei virta mihinkään liiku.

Mutta miten sitten virtaa pitää aina lisää tehdä ja miksi se kuluu, kun kerran tietävät sen kulumisenkin laskuttaa?

Kimuranttinen kysymys tuo?

Pakko ottaa viiniä. Niin ja Pekka myös. Ja miksipä en siis minäkin. Saunan pistin tulille ja odotellessa voi hyvillä mielin pari ottaa, kun kerran Pakko ja Pekkakin.

Ainakin siinä pyörä kuluu . Ei sitä jaksa alvariinsa polkee no nyt on eukko puikoissa

Ottokaan anna koko ajan seteleitä kouraan .

Saunasta tulin ja viikon parran ajoin hus tiehensä. Kyllä on naaman iho arka nyt.

Lonkerolla loivennan kipua.

On meilläkin ihan totta sellainen vanha polkupyörän runko, jossa on vain takapyörä ja siinä sellainen vanhan ajan tynämö. Siis se, mikä aina käännetään siihen rengasta vasten ja saadaan valolamppu palamaan. Itse hitsailin ekopisteen rautalaatikosta löytämistä romuista tukevan jalustan.

On mulla kuntopyöräkin, mutta ei siitä silleen saa sähköä kuin tuosta tynämöpyörastä.

Eukkohan se meilläkin polkee. Olen antanut sen ymmärtää, että parempi olla hyvässä kunnossa, jotta en laita kiertoon.....

Unohda dynamot . Siinähän kuluu rengas. Sokee james osais melkein paremmin vastata tähän .

Axee me laitetaan jos ajetaan partaa . Kuuluko parta ajaa pois tontilta jos on poskiparta ja osaa taikoo sen pois .

Vai ihan axee? Eihän meillä sellaisiin hienouksiin ole varaa. Mäntysuopanesteellä pehmitän ja sitten kolme-neljä vuotta vanhalla kaksikkoterällä, jonka löysin kaatikselta, yritän repiä.

On mulla yhdessä paikassa pikkuinen generaattori tiedossa ja kun sen omistajat lähtevät reissuun, niin taidan käydä kähveltämässä sen itselleni ja liitän fillarin takapyörän tilalle.

Kai sillä eukko sitä valovirtaa saa tehtyä? Eihän näin pimeällä paljon muuta tarvitakaan. Voimavirtaa sitten poljen itse, kun polvet paranee.

Ps. On se sentään luojan lykky, ettei eukko näitä koskaan lue. Ei ainakaan pitäisi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.