Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ehkä vähän liiottelin fiksuudesta.

Ainakin yksi sanoi kunnnes ymmärsin puheesta että naikkonen puhuu venäjää sujuvasti .

Silloin tuli ilkee ajatus mieleen ei kai laiva ole vaihtanut kurssii . Oli pakko kiivetä kannelle katsomaan missä mennään .

Eikä siellä mitään halpaa ole . Jos itse pitäis maksaa . Ja niin perhanan iso .

Terveisii muuten kauhajoelle . Jossain vaiheessa juttelin niiden kans oli neljä hyttilistä .

Kieltämättä aika mahtavaa poruukkaa oli ne .

" Sun hurmaava hajuvetes tuoksu, se varmuuden leivästä toi "

Hajuvesisillä on taas homma hoidettu. Nuoruusvuosinani, kun vielä eukon kanssa oltiin hemmetin rakastuneita ja tulevaisuudesta haaveiltiin, niin toin aina laivalta koruja. Hopeisia. Onneksi eukon pinta ei kestä kultaaa.....

Minäkin kävin viikolla muuttohommissa ja venakko oli naikkonen. Ero oli tullut. Tosin jo kuusikymppinen ja alaleuassa oli enää jäljellä vain yksi hammas, mutta eläväinen oli, koska lupasi minulle votkapullon palkkioksi. No kai sitä näin komea mies aina sytyttää. Venakotkin, kun kerran suomalaisiltakin saa aina ollavaruillaan, etteivät ihan kiinni tartu. Onneksi eukko ei ole pahemmin mustasukkainen, vaikka vieraat naiset on aina repimässä mukaansa.

Vientiä siis on. Kohta nukkumaankin eukon toimesta. Hyvä se on ollut jo 27 vuotta.

Niin en Joe ole ensimäistä kertaa laivalla . Tässä pidin pekkasen ja tasottelin .

Ei kaikkii lahjoi heti avata .

Tänään saunan jälkeen annoin parfyymia . Eilen hajuvettä .
Kullat on ollut jo eukon sormes jo 15 vuotta . :) Ja lupas jatkaa .

Hyvä juttu, jos eropapereita ei vielä ole laitettu liikenteeseen. Tai mistä minä tiedän, miten tämä viikko on mennyt? Eihän sitä voi täältä varmasti nähdä tai sanoa, vaikka olisi wimpula joutunut jo ulkoruokintaan.

Onhan sulla toki se vene, jonka alla ainakin voi pitää lumisadetta ja ukkosta. Siellä päinhän on salamoinutkin viime aikoina, mikä minua suuresti ihmetyttää ja askarruttaa.

Mahtaako siellä olla myrsky nyt? Meillä on ok keli. Ainakin vielä. Mitä nyt vähän vihuri käy.

Miten voi pitää veneen alla vesi ja lumisadetta kun on vesillä vene viellä .? ;D

Hyvin menee mulla .
Joo tänään tuli räntää vaakatasossa ja tuuli aika reippaasti .
Huomenna käyn katsomassa ilkeekö mennä . Niin saaren taakse .

Jaa! Kiperä kysymys tuo, että miten? Mutta itsehän olet venemies, joten saat ratkaista sen ihan itse. Onhan muuten olemassa sellaisia ilmakelloja, jotka asetetaan veneiden ja laivojen alle, kun niitä korjaillaan? Kai sulla sellainen löytyy? Siellähän voi piileskellä vaikka ketä.

Vai että hyvin menee. Niin tosin menee täälläkin. Oikeastaan aivan erinomaisesti. Vaikkapa millä mittareilla mitattuna. En tietenkään nyt tarkoita sitä yhtä asiaa, josta tässä osiossa ei saa mainita sanaakaan......

No joko fiskars kola on kaivettu naftaleenista töihin .

Eipäs nälvitä tännepäin pallo juttuja . Uskon muutokseen vaikka en kristitty olekaan .

Ja autoton mies ;D

Tottahan tässä on jo lumitöitä pitänyt tehdä ja kovastikin. Eilen illalla viimeksi kolasin koko takapihan, että voin huomennä hyvillä mielin mennä rillimökille ja vähän lämmittää ja jotain pientä rillailla. Punkun kanssa tietenkin. Tiukassa oli lumi, kun oli ehtinyt jäätyäkin. Piti ihan piilolihaksia käyttää.

Ihan kiva muuten, että yksi pojista nappasi multa auton. Enhän kohta sen jälkeen enää ollut ajokunnossakaan.......

Huomenna taas siivouspäivä minulla, kun eukko on aamuvuorossa. No tuleepahan meilläkin siistiä, kun tällainen perkfiktionisti on asialla.

Onko teillä Haadeksen kanssa sama vika . ;)
Toi vaikee sana .

No uutta terhii veteen vappuna . :)

Eikai se vika ole jos ei minua kestä .

Mut kolme ahventa hain . En saanut . Otin . Piilokatiskasta.

Onko Joe mulle suuttunut . ? Kerro syy ???

Joo, kyllä täällä suuttuneita ollaan. Kaikille maan olioille. Ja roskille, pölylle, lialle ja lumelle!

Ja vaikka sanotaankin, että laiska töitään luettelee, niin minun tapauksessani se on kyllä ahkera, joka näin tekee.

Nimittäin aloitin jo varhain aamulla suursiivouksen. ( eukko tietenkin järjestää aina silloin itsensä aamuvuoroon töihin, Se kelmi! )

Matot ulos
Pölyjen pyyhintä
Imurointi
Luuttuaminen
Mattojen tamppaus
Mattojen sisälle kanto selkä vääränä ja vinossa
Mattojen asettelu
Saunaan puiden kanto
Lumitöiden teko etupihalta
Lumitöiden teko naapurin sotaveteraanin pihalta
Lumien teko kadulta
Lumien teko postilaatikoitten luota
Lumien teko takapihalta
Puiden kanto rillimökkiin
Eukon kotiintulon valvominen
Rillimökin tulisijan sytyttäminen
Rillimökin kynttilöiden vaihto ja sytyttäminen
Nakkien rillaus
Nakkien syönti
Kaljan juonti

Eikä siinä vielä kaikki. vielä pitää vanhuksen venyä. Saunanlämmitys kuuluu lisäksi aina minulle. Pistän kohta tulille. Jokohan sitten pääsisi rakkaiden harrastusten pariin, kuten kpcomissa notkumiseen? Saa nähdä. Vai joutuuko vielä eukkoakin hoitelemaan?

Kyllä pojat joskus tuntuu, että sallimus on joillekin antanut liian raskaan taakan kannettavaksi. Muuthan vielä jotenkin kestäisi, mutta tuo kaljanjuonti tuntuu joskus väkinäiseltä.

Kyllä pojat joskus tuntuu, että sallimus on joillekin antanut liian raskaan taakan kannettavaksi. Muuthan vielä jotenkin kestäisi, mutta tuo kaljanjuonti tuntuu joskus väkinäiseltä.
[/quote]

Ai olla Foorumin ykkönen .Kuningas . ;D ;D ;D ;D

Kyllähän ne kuninkaat on etelämmässä. Ne kingit, röörikset sohvit, valevuoret, yämmät.

Kyllä me wimpula kuule ollaan kaukana takana noista neroista.

Niin niistä neroista ;D

Siitä tuli mieleen joko Haades on selvinyt kauppareisulta .

Joko Joe on äänestänyt . :(. Minua kp 1 .

Eikös ne pressavaalit ole vähän myöhemmin?

Vaikea on sanoa mitään Haadeksen kauppareissuista. Kai se sitten on vielä, kun ei ole täälläkään näkynyt. Mitähän se ostaa näin pitkään? Varmaan metrilenkkiä kilometrikaupalla. Kelaakohan se sitä kotiin?

Ai tarkoitit varmaan niitä vuoden komilaisia? Nyt vasta hokasin. Ei, en ole äänestänyt. Ehkä olisinkin, mutta kun pistit minut vasta kolmanneksi, niin en anna sulle edes yhtään pistettä. Siitähän minä olinkin myös suuttunut, nyt muistan.

Mutta eipä noilla äänestyksillä ole mitään oikeata merkitystä, kun tuo otanta on noin olematon. Jos noin tuhat komilaista antaisi äänensä, niin sitten voisi jo jotain päätellä. Tosin silloin me wimi oltaisiinkin keulilla ja ylivoimaisesti. Nythän nämä äänestykset menee niin, että muutama kaveri siellä kehuu toisiaan, että saisivat niiden toisien äänet ja suurin osa taitaa niinikään olla vain itsensä kakkos, kolmos ja nelosnikkejä?

Joo, kyllä pitäisi jonkun käydä vähän tarkistamassa ip-osoitteita ja tukistamassa noita. Minä ainakaan en millään jaksa sietää vilpillisiä vaaleja. Kyllä jämti on niin!

No helpo sanoo valkoinen pipo päässä . ;D

Ei ole merkitystä äänestyksellä sanoo vanhan kaartin kp .comilainen .

Mitä esimerkii näytät uudelle polvelle . Ei ole merkitystä mitä 'äänestä ´ ´.

Näytä mallii nuoril .

En minä niin siitä valkoisesta piposta perusta, mutta valkoinen Nikita-mallinen karvareuhka, leijonalla koristeltuna, olisi minulle mannaa. Siis kenraalin päähine. Vääpelin arvolla kun pitää tyytyä siihen tavanomaiseen harmaaseen. Vaikka eihän tuota sitäkään ole tarvinnut lähes kymmeneen vuoteen päähän pistää, kun ei edes sotaa saa Suomi aikaan.

Toki nythän ne kataiset ja urpilaiset on sitä ihan vakavasti kerjäämässä. Olisipa ihan kiva välillä taistellakin ihan oikeasti. Tuutko wimi mulle aseenkantajaksi, jos piip tilanne tulee? Kyllähän kaksi suomalaista aina yhden keskieurooppalaisen hakkaa. Ainakin, jos on paremmat keihäät ja kilvet. Ja viinakset. Sillähän sitä saataisiin kova remu päällensä?

Voitaisko me muuten liittyä laivastoon sillä sinun paatillasi? Kai sulla merikarttoja on koko Itämeren ja Atlantin alueelta? Minä voin navigoida, kun sinä hoidat ruoria. Jokin tykintapainen tai ainakin kuularuisku olisi kiva asentaa siihen buusterin keulaan, niin voitaisiin ainakin säikytellä ruotsalaisia.

Oltaisiin me kovia sotureita. Kaikki pelkäisivät. Mekin.

Pirun vaikee mennä mun busterillä venäjälle. .
Jäätäis tallinaan syömään . ;D .

Tai kuka hyökkää .

Huh, huh! Heti, kun vähän aikaa lämmittelee löylyssä, niin jopa on taas tämä topikki mennyt kaikkien ohitse ykköseksi.

Kuka helkkarin höpelö näitä oikein lukee?

Tuosta wimin esimerkin näytöstä uudemmalle polvelle vielä sen verran, että uusi polvi tässä pitäisi ensin itse saada. Niin perhanan kulunut on tuo toinen. Toki toinenkin, muttei ihan niin päha.

Mutta kai se täytyy vain kivut kestää. Eihän ne köyhille ensimmäisenä niitä niveliä vaihda. Menkööt enempiosaiset jonossa ohi.

Tuo sota-asia kiehtoo vielä, niin kuin aina, sen verran, että olisiko meidän isänmaallisten intinkäyneitten sotatilanteessa puolustettava niitä sivareitakin? Olisko siis taisteltava kodin, uskonnon, isänmaan ja sivareitten puolesta?

Joo sää olit joku majuri . Minäolen armeijan venemies . Eli jos sota tulee ei Joe ole sanomassa minne ajan .

Sääli .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.