Koripallo.com

JOEN SUU

Klorin

Vs: JOEN SUU

Näyttää vahvasti siltä, että wimi on tavannut kaverinsa andyn ja pojat ovat lähteneet baanalle puhdistamaan paikallisen baarin mimmeistä. Niitä on sitten riittänytkin, kun Joe-setä on jäänyt vaille huomiota. Odotellaan nyt, milloin wimi palaa reissultaan ja ensin tyynnyttää nuorikkonsa. Sen jälkeen hän antaa katuvan kalastajan raporttinsa Joelle.

Ettei vaan ole Omo iskenyt kynsiään poikiin? Sehän on aina vaanimassa, jos saisi pari höperöä pauloihinsa. Vie sitten kaikki. Rahat etunenässä.

Joo, mutta kylymä vaan on. Aamullakin kolomekymmentä. En ole ulkona paljon käynyt. Mitä nyt postilaatikolla klo 6.00. Tietenkin jos pakkasesta hyviä puolia etsii, niin ainakin bakteerit kuolee. Niin ja kaikki ötökät. Viekää vaan kaikki vaatteet ja petivaatteet pihalle päiväksi, niin jopahan on luteita, kirppuja ja torakoita vähemmän.

Perhana "kollega " oli oikeilla hajuilla. No ei siitä enenpää.

Aamulla . Kymmenen aikaa tuli kaveri koputtamaan porstuan ovea että kelka hyytyi .
Ei muuta kun aamukusella ja vaatteet päälle . Niin eukko oli jo hereillä mitä siellä makuuhuonessa yksin .

No lähdettiin hakemaan .

Ja kelkka korjataan . Autotallissa. ;D

Mikähän kelkka tuo mahtoi olla? Potkukelkka, maitokelkka, jääkelkka vai oikea napakelkka?

Jos taas se oli motorikelkka, niin olen pettynyt. Nehän on ihan tyhjänpäiväisiä vempeleitä muille kuin poromiehille ja ammattikalastajille. Olihan se kaveri kalastaja, Olihan?

No hu mitä sanoja .Kaveri joka käy kylpytakki päällä hakemassa turkarii.karjalaista .

Tiedätkö miltä tuntuu 20 km kelkkamatka merituulessa miinua 19 .

No ees taas

No olen huolissaan Haadeksesta .

Ymmärsin että asuu sillä missä tuli töks ....

Kyllä minäkin vaihtaisin nämä pakkaset hiilten lapioinniksi, jos mahdollisuus vain olisi. Mutta kun on niin kunnioitettava kansalainen, joka ei syntiäkään ole tehnyt kuin korkeintaan ajatuksissa, Tuksun kuvia katsellessa, niin eipä taida päästä sinne alakerran hehkuun Haadeksen kaveriksi?

Mutta huolissaan pitää myös olla pillistä. Missähän se ketkale oikein luuraa?

30. 7 . 2010

Perjantai 37,2

Plussaa koittakaa kestää.. niin plussaa ;D ;D

suvaitsevaisuus

sorsapilli on nähty Tammerkosken partaalla ruokkimassa valtavaa sorsaparvea Laitisen näköisen miehen kanssa.
On tämä vaan ihmeellistä aikaa. Onko nyt tapahtumassa suuri yhteiskunnallinen muutos, jota sorsapilli on panemassa alulle verkatehtaan naapurissa eikä Kairon kulmalla?

Hittojako se sinne on mennyt? Pysyisi kotikulmillaan ja ruokkisi vaikka puluja.

Turmelloo vielä ne Aaltosen veistämät patsaatkin toikkaroidessaan.

Mutta ei hellitä pakkaset ihan vielä. 33 oli aamulla. Viittiiköhän lähteä edes äänestämään? No kai se eukko väkisin raahaa, kun aamuvuorosta töistä tulee? Piirränpähän vaikka jonkin ruman kuvan siihen lappuseen, kun nuo ehdokkaat ei oikein innosta.

Luinpa tuosta Heilistä, entisen ystäväni ja nykyisen tuttavani, Tepon Jaskan viisauksia. Sähköä on kuulemma kahdenlaista. Positiivista ja negatiivista. Positiivista on lämpö ja valo ja negatiivista sähköisku ja sähkölasku. Noinhan se menee.

Nyt ruuanlaittoon ja sitten kirjaa lukemaan. Menossa sellainen uutuus: Kylmän sodan agentti. Kertoo kaukopartiojohtaja Lauri Solehmaisen elämänkerran.

Sotahullu-JOE

Stefan Toheloinen

Mitäs tuumii sotahullu-Joe, kun Pohjois-Karjala pikkuhiljaa ajetaan alas. Prikaatikin lakkautetaan ja lähin varuskunta jatkossa löytyy Sortavalasta. Voisikohan siellä suorittaa varusmiespalveluksen, jos ei huvita sitä tehdä Suomessa ruotsinkielellä.

Kannattaakohan Toheloisenkaan enää mihinkään inttiin mennä. Mitä hyötyä siitä on, jos piip-tilanne tulee jotain suurvaltaa vastaan, kun Suomen strategia on viivytyssissisota ja vihulainen kuitenkin näkee meidät kaikki satelliiteillaan ja lämpökameroillaan jostain metsiköstä tai suonreunalta. Pieni ohjusisku ja olemme siirtyneet jälleen atomeiksi.

Mutta kai se on sotilaspassi minunkin luovutettava. Tosin eihän ne enää minua muutenkaan mihinkään kutsu, jos eivät sitten luovutuksen jälkeen linnaan?

Sitten vitsin vuoro. Huono on kyllä:

Haavisto on luomumies, kun kannattaa kuulemma luonnonmukaista viljelyä kotioloissakin. Pistää siemenet itämään oikeaan paskaan....

Eihän rööriroope vaan loukkaantunut?

No jos Joelle tulee hyvä fiilis . Hiihdin tänään meren jäällä , varmaan 10 kilometrii reppu selässä .
Pilkillä ja iskukoukut koin . Aamulla jo 7 aikaan olin liikkeellä .

Minä en passii luovuta . Olen jo passissa jos naapuri hyökkää .

Elä Joe aliarvio nykynuorisoo ,kai siellä vihollisellakin nuoria . Tai suurin osa on jo täällä .
Jos ei pärjää tehdään päämaja grillimökkiin . ;D ;D

Ja kaloissa on valmiina buranat . ;D

Heleppohan sielläpäin maailmaa on passissa olla. Pelkkä pilkilllä istuminen ja ongella uhkaaminen riittää, kun vastassa taitaa olla vain ruottalaiset rattopojat.

Toista se on täällä. Meijjän kimppuun voi huökätä kaikki itämaalaiset aina pohjois-Koriaa myöten. Niin ja jaappanialaisetkin. Ne ovatkin sotaisaa kansaa, eivätkä hevillä luovuta ja karkuun lähde, vaikka ihan jouskalla ja ilmakolla osoittelisi.

Päämajan voimme toki kuitenkin rillimökkiin perustaa. Pilli hoitakoot muonituksen, jiiri valheelliset raportit, kingjamesi propagandan ja rööris olkoon vaikka yleinen seurustelu-upseeri ja ilmapalli hovinarri. Säkki voitaisiin ottaa puvustohoitajaksi, kun siltä sujuu nuo takinkäännöt niin reippaasti.

Minä olisin sotaisan puolusvoimien komentaja, voimieni mukaan ja sinä wimpula saisit olla päämajoitusmestari. Huolehtisit, että puita on takkaan, peti petattuna ja minulla riittävästi juomaa. Palkkioksi voisit hoidella niitä sotatantereita, jos vain saamme viestiyhteydet pelittämään.

Arvioitu elinaika piip-tilanteen jälkeen lienee suomalaisilla sotaratsuilla noin kuukausi keskimäärin. No ehtisihän siinä pari kahden viikon putkea vetää ja lähtö olisi siten helpompaa....

Minähän en rupee olemaan joo joo miehenä sulle se on piste ...
Minä olen arvonsa tunteva venemies . piste .
Minä katson kuka tulee kyytiin ...
Entä jos vihollinen tuleekin Joe Lännestä ? Kuka turvaa .

Minä .

pilkijä wimi ;D

No no. Elähän suutu. Päämajoitusmestarihan on ylipääliköstä heti seuraava ja operatiivisen toimiston päällikkö, joka oikeasti johtaa sotatoimia. Etkö muista A. F. Airoa? Johti jatkosotaa ja juopotteli siinä sivussa joka päivä.

Kai tuollainen virka sinullekin käy? Onhan se ihan toista, kun tavallisena laiturinlakaisijana vihulaisen veneitä vahtia.

Mulla on muuten menossa uusi uutuuskirja. " Mistä sotakenraalit tulivat "

Sotahullu- ja muutenkin hullu-JOE

No en ymmärrä .
Juoppu en ole . Ja kukaan ei tule mun bussteriin ilman lupaa. ;D

No luin tuomas lius . Melko hyvä .

Sitä sitä saa kun kaveraa sun kanssa .
Muokkaavat viestejä oman mallin mukaan .

Mutta mehän ollaan täällä kuka sanoo .

Ihmekkös tuo, jos muokataan nämä jutut omaan malliin. Nykyäänhän on muotia tehdä kaikki tv-ohjelmatkin formaatteihin.

Tuo Tuomas Lius taitaa muuten olla täältä Liperin Käsämästä, tulevasta Joensuun reservaatista.

Mutta paljastan kaikille, jotka ei ole lukeneet kirjaa "mistä sotakenraalit tulivat" teoksen ratkaisun. He tulivat sieltä samasta paikasta kuin me muutkin.

Pioneeri-Staili

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.