Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ja ajattele kuin turhaan ne penkovat . No itsekin olin teininä päivän raapimassa .Mitä sitä ei ollus tehny saanin turvaksi .

Teillä on ihme lunta että jää maahan . Täällä vaan tuulee ja lumi liikkuu itsestään
.

Mihin sinä meinaat äänestyspäivänä matkustaa kun olet silloin estynyt äänestämään .

Minä tuon joskun . Eihän kala tykkää lämmin - pakkanen - postin varikko - Joensuu. En ole perehtynyt millä posti sinne tulee . Tuskin Haanpään rekalla . ;D

Tässä luin lehtee jossa oli viisan miehen pikahaastatellun .

"halonhakkuu tarkoittaa elämän jatkumista "

Tämä "Raid " . Kai Lehtinen on todella mahtava persoona . Kyllä olen tavanut

. No en ole iltaa istunut . Kun ei ei juo .

Mutta syönyt olen .

Eukot lähti baariin . Niin eukon kaveri on yökylässä . :D :D

Kyllähän se lumi on aina maahan jäänyt. Suomeen siis talven ajaksi. Ainakin täällä metsäisessä sisämaassa. Eri asia sitten on se Ugin lumi. Sehän voi tuiskuta ihan Ruottinkin puolelle asti. Siksikin olisi hyvä muuttaa sinne, niin ei tarvitsisi lumitöitä tehdä. Riittäisi enemmän aikaa hirmutöihin ja muihinkin pimeisiin hommiin. Niillä rikastuu, ei oikeilla ja rehellisillä töillä.

Hitto kun meinasin nukahtaa äsken ja nukahdinkin. Katselin yhtä peliä ja niin oli mielenkiinnoton, että silmät lupsahtivat umpeen ihan itsestään. Yhtään en avittanut.

Nukkumatti-JOE

Ps. Jäitkö eukon kaverin kanssa kahden? Jos, niin kovin on solidaarinen eukko sulla.

Joe minähän kirjoitin eukot lähti baariin .

Miten se voi jäädä mun kanssa tänne .

Niin kirjasta tuli mieleen .

Vintiltä löysin kirjan jonka luin . Vanha kirja Lennart Hoffren . Vanha mies syntyi 1919 kuopiossa ..
Hyvä kirja .

Mistä minä tiesin, montako eukon kaveria siellä on?

Voiko syntyä vanhana miehenä? Ei muuten olisi mukavaa, kun syntyessään jo tietäisi, että nuoruuden raisu elämä olisi jo takana, eikä muistaisi siitä mitään. No niinhän tuon muistin kanssa nytkin alkaa olla.

Uutisia maailmalta ja hieman lähempääkin. Nyt on sitten löydetty Suomen leveäperäisin nainen. Kuopiosta, mistäs muualtakaan?

Vai mitä mieltä pitää olla naisen hameenkin kokoluokasta, kun oli yrittänyt vohkia huoltoasemalta hameensa alle kätkettynä seuraavat tavarat:

4 kpl neljän litran moottoriöljykannua, 14 kahvipakettia, 8 pakkausta lihapullaeineksiä, naudanpaistisuikalepaketteja, kaksi saunatuoksua ja makeisia.

Sinänsä varkausyritystä voi pitää kunnioitettavana, kun ei olla tyydytty mihinkään tavanomaiseen näpistelyyn. Ihmetellä kyllä pitää, ettei yhtään kalakukkoa ole ollut siellä piilossa? No onhan tuossakin määrässä varmasti ollut jo aika raskasta ja vaikeata liikkua?

Burmalainen suukaimani eli Aung San Suu Kyi on päässyt tässä taannoin vapaaksi kotiarestista. Minä jäin vielä. Tasan ei näy käyvän onnenlähjat.

Nuo naudanpaistisuikaleet kannattaakin tunkea siellä hameen alla ihan sinne pikkuhousuihin. Tulee marinointi ja esikypsennys samalla. Varsinkin, jos on jo vähän vanhempi rouva.

Neljävitonenhan tuo on ollut. Ei kaliipperi, vaan rouva.

Mutta ehkäpä marinoitumisen kitkeryyttä on yritetty kompensoida noilla saunatuoksuilla?

Mutta se siitä. Ja sitten tietokilpailun pariin. Autan ensimmäisessä kysymyksessä, vastaamalla itse. Loppuihin voi kuka vaan vastata. Jopa ilmapallikin. Oikeinvastanneiden kesken arvon hyvät palkinnot. Kysymykset liittyvät konkurssiasioihin.

Mikä on konkurssipesän määritelmä? No se on nainen, joka on saanut miehensä perikatoon.

Selitä pesänhoitajan tehtävät?

Millainen on pesän uskottu mies?

Runsain mitoin vastauksia odotellen?

Mitä sitä kaunistelemaan . Romaani mustalainen heimolainen , ihan sama .

Nehän työlistää , ainakin täälläpäin. Kun tulevat kauppaan aina on kaupan myyjä perässä kävelemässä . ;D

Olit Joe. kulta karelian edessä tänään seisomassa .

Niin sun kysymykseen .

Pesän vongaajan tiedän . Ja muiten pesän tarkastanut .

;D ;D.

Onnea huomiseksi Katajan kansalle .

Nyt alkaa Weksi . :) Katsokaa

Niin aina pitää tietää mitkä on ne "hyvät palkinnot ".

Täys kypsä , ei puoli raaka verinen . Hitto miksi jotku tekee niin .
On kaasut sun muut .
Mutta puusta saadaan parhaat hiilokset .

Niin en tiedä mikä on palkinto . Vedin vaan omasta päästä .

Hyvät on palkinnot. Esimerkiksi kansanedustaja Eero Reijoselta saamani kaksi, vaalikampanjanumerolla varustettua kuivemustekynää. Hienoja yksilöitä ja musteputket lähes täynnä.

Samoin annan palkinnoiksi ylimääräistä roinaa, mitä on nurkkiin kertynyt.

Olen muuten tullut jälleen kerran huomaamaan, että en vaan ymmärrä aina. Kolme asiaa on aina jäänyt minulle epäselväksi, kuten sillekin jollekin, joka sanoi, että ne ovat mopon sytytysjärjestelmä, moottorisahan ilmanpuhdistaja ja näisen mieli.....

Elämme jälleen vaikeita aikoja. Meidän miesten järkikin kuulemma tutkimusten mukaan katoaa huomattavasti naisia nopeammin. No huomattu on kyllä.

Mutta jotain positiivistakin. Olemmehan me suomalaiset viimeinkin saaneet kauan odottamamme säävaroitukset. Nytkin on tullut Susirajalle pakkasvaroitus. Hyvä niin, mutta miten me ennen on tultu talvella toimeen ja tiedetty pukeutua oikein? No varmasti varoitukset on tarkoitettu enemmänkin nuorisonörteille, jos joskus lähtevät tietokoneeltaan pitsan ostolle?

Kuuntelin muuten yhtenä iltana jääkiekko-ottelua syrjäkorvalla. Selostaja huusi siinä, että nyt on vaarallinen kenttä! Eikö tuomareiden toimenkuvaan kuuluisi tarkastaa kentän vaarallisuus ennen kuin päästävät tappelijat sinne? Jokuhan voi vaikka loukkaantua?

Martyr-JOE

Aivan. Miehistä tulee tyhmempiä nopeammin kuin naisista. Ihan samoin kuin miehillä on lyhempi elinikä kuin naisilla. Miksi sitten naiset haluaa vanhemman miehen? Luonnollista olisi, että avioliitossa mies olisi vaimoaan 15 vuotta nuorempi.

Juu, kyllä on meikäpoikaa alkanut harmittaa kovin, kun en älynnyt ottaa itseäni 15 vuotta vanhempaa eukkoa. Vanhempiakin toki olisin saanut.

Mutta minä onneton menin ottamaan 11 vuotta itseäni nuoremman! Näinköhän tuo hoitaa minua kohta, kun menetän viimeisenkin järkeni ja muistini vai työntääkö tuolin jonnekin vanhainkotiin ja aloittaa vielä uuden ja räväkän elämän?

Mutta hei! Se oli taas läheltäpititilanne. Meni nimittäin aika läheltä maapalloa 11-metrinen asteroidi. Vain 60.000 kilometrin päästä suhahti. Kuuliko kukaan muu lisäkseni sen äänen? Meillä ihan mökki heilahti.

Tietohan lisää tuskaa.
Niin ajattelin vaan , että silloinko kun kävin joskun yläastetta . Kävelin kotiin
päiväkodin ohitse .

En voinut aavistaa , että yksi noista räkänokista on tuleva vaimoni . ;D

No pilkillä päivän olin . Tai eilen laitoin ne perinteiset "sala -iskukuokut " haukee

varten .

Niin niihin varoituksiin . En usko että nuoriso kuuntelee radiota .

Mutta voishan sitä tiedotusta kehittää.

Ajat kotiin päin rankan työpäivän jälkeen . Tulee tekstari eukko on pahalla tai hyvällä päällä .

En usko vielläkään

Mihinkään tutkimuksee. Ja kaikki gallupit pursuu korvista .

Hyvähän se on eukko katella jo aikanaan valmiiksi. Niinhän minäkin tein. Ja kun nuorena sen ottaa, niin ehtii vielä jonkin verran kouluttaakin. Tosin meillä ainakin on koulutus mennyt ihan toisin päin. Ja hyvä niin, sillä muutenhan olisin varmasti tuolla puistopenkkiosastolla ollut jo pitkään.

Ei tässä muuten tuosta eukosta niinkään valittamista ole, mutta kun on taas haettava se autolla iltavuorosta ja hyvä nautiskeluilta menee taas kerran sivu SUUN. Sisäelimet on taas ihmeissään, että onko se omistaja jo parannuksen tehnyt? No lupaan korjata asian heti kun olen taas kotona.

Ehkä otan jo hakumatkalle mukaan sopivia aineksia ja nautin niistä tulomatkan ajan, kun pistän eukon ajamaan. Mutta täytyy olla ovela ja mennä sen verran aikaisemmin jo parkkiin istumaan apumiehen puolelle ja ottaa parit näkäräiset, ettei voi enää ajaa....

Ovela-JOE

Ei varmaan olla otettu viellä sitä Joe kortii .

No minä en tarvii . Kun on kuhafile .
Eihän me rahaa tarvita . Me köyhät

Joo. Mitä me rahalla. Kunhan vaan kalaa ja juomista riittää.

Hyviä uutisia. Keskimmäinen poika hakeekin eukon töistä. Saan katsoa piisameitten ja viikinkien pelin loppuun ja ottaa pari malibufingerborillista.

Nyt on taas viisaat lyöneet neuvokkaat päänsä yhteen ja keksineet uuden sanan Suomenkieleen. Se on aikapankki.

Aikapankissa voi vaihtaa töitä keskenään käsittelemättä rahaa. Jos siis sinä tulet pesemään kesällä meidän ikkunat, niin minä voin vastavuoroisesti tehdä vaikka lumitöitä saman ajan sinulle talvella.

Mitähän se verottaja näistä töistä ajattelee? Karhuhan on kuitenkin pitkine kynsineen aina vonkaamassa omaa osuuttaan työnteosta.

No samapa tuo. Itse olen tosin jo kauan sitten tuota aikapankkia kannattanut ja pistänyt sinne aikaa säästöön. Nimittäin töissä omaa työaikaani, jota käytän sitten säästeliäästi eläkepäivilläni, jos sinne asti maksa ja haima kestää. Joka päivä olen pari-kolme tuntia pistänyt säästöön aikapankkiin korkoa kasvamaan.

Helppo hommahan se on, kun jättää vaan osan töistään tekemättä ja lorvailee loppupäivän. Itse olen lorvaillut ruokatunnin jälkeisen ajan iltapäivällä, kun niin ramasee aina silloin. Jaksaa sitten eläkepäivillä tehdä kaikenlaista kivaa.

Aikapankkiiri-JOE

Miksi rumat, etenkään naiset, eivät saa pitää hyvännäköisiä vaatteita? Katselin nimittäin muuan iltana syrjäsilmällä jotain cätwalkkia. Yhtään rumaa tai vähänkään lihavannäköista esittelijää siellä ei näkynyt.

Eikö vaatteita enää ole tarkoitettu tavallisille ihmisille?

Entäs sitten nämä muut televio-ohjelmat. Joka perhanan ilta koko ajan tulee jotain laulukilpailuja tai ruokaohjelmia.

Miten siinä yrität dieettiä pitää, kun aina laulujen aikaan tekee mieli lähteä karaokebaariin, jossa ei ilkeä laulaa ilman, että lipittää kymmenkunta olutta rohkaisuksi tai ruokaohjelmat hätyyttävät oitis jääkaapille.

Eihän wimpulalle vaan ole jotain sattunut?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.