Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jaahas. Vai on wimpula kakkosmatkalla? No hyvinhän siellä laivoilla yleensä vuodet vaihtuu ja känniinhän siellä tulee yhtä helposti kuin maallakin. Joskus jopa merisairaaksi voi tulla. Ainakin aamuisin, jos paatti keinuu. Tai itse.

Oli muuten lähellä tänään, etten tarttunut lapioon töissä. melkein oli jo kahva kourassa, kun muistin ukkovainaan ohjeet, että kun kerran hän on oppikouluun minut kustantanut ja tehnyt minusta lukeneen miehen, niin suurin lapio, mihin kannattaa tarttua, on kakkulapio tai ruokalusikka.

Delegoinkin homman heti alaisilleni, kun ukon opit muistin.

Se alkaa taas kohta olla jälleen yksi vuosi vähemmän elon päiviä. Kiitos tästäkin vuodesta Sallimukselle. Hyvin on muuten toimeen tultu, mutta tili ei riitä maksuihin. Joten kiltti Sallimus, voisitko järkätä minulle roiman palkankorotuksen tai vaikka lottovoiton ensi vuoden aikana? Ja mieluummin heti alkuvuodesta!

En ole tienytkään että osaan laulaa karaokeeta ruotsiksi 8]
Matka meni hyvin , no normaalit sekoilut nehän kuuluu hommaan .
Että yritän änketä pallomereen , puristan Tina Turnerin tissii . No se oli feikki .

Se oli hassu juttu että telkarista tuli vaan kameran kuvaa laivan keulasta.

No onneksi eukko osas valaista , vaihda kanavaa.

Missä merkeissä muitten vuosi vaihtuu?
Nyt saunaan ja vissyvettä vähän . Ostin väärää kaljaa. Olvin tuplapukkii , 8,5 saamarin pahan makuista .

Jaloa viinaa ehkä .

Ai sinä selvisit kotiin? Hieno homma. No ainahan ne eukot Jumaloimansa Adonikset kotiin hoitaa.......sama se on meillä. Se tuo rakkaus on niin ihmeellinen asia.

Miksiköhän naiset muuten aina rakastuvat renttuihin?

Juu, vuosi vaihtuu kohta ja vieraita alkaa lappaa viideksi ihan ovista ja ikkunoista. Ainakin kaksi. Tietty naapuritkin valuvat illemmalla rillimökkiin, kun näkevät loimotuksen siellä ja kova mökä kuuluu. Silleen se vuosi toivottavasti vaihtuu hillitysti ja pikkusormi pitkällä punkkua kittaillen. Ehkä vähän karaokkeekin vedetään?

Ai otit sitä ekstravahvaa olutta. Eihän sitä sikakaan voi vinkumatta juoda. Ne kaikki strongit maistuu siltä kuin tavan kaljaan olisi plöräytetty vähän terävää joukkoon. pysy vaan keskarissa.

Itse olen jo aloittanut valmistelut aamulla yhdeksän aikoihin, kun kolasin pihan, takapihan, kadun ja naapurin veteraanin pihan. Ja äsken vielä toiseen kertaan. Varaston ja autonkin siivosin siinä sivussa.

Siivosin rillimökin ja laitoin kaikki valmiiksi vain sytyttämistä varten. Siis takkaan. Samoin tein saunan kanssa. Siis kiukaan. Paljon piti kesällä kerättyä tuohta tuhlata, mutta onhan noita vielä monta laatikkoa.

Vähän maistoin Malibuukin ja olutta otan tässä railakkaasti eli yhden kokonaisen tölkin.

Katotaan ehdinkö yhtään v'äliaikatietoa illasta tänne kirjoitella. Mulle kun lankeaa aina ja koko ajan ne kaikkein raskaimmat työt. meinaan juomalaskijan homma. No on siinä hyviäkin puolia. Ei voi niin hölmö juomanlaskija olla, ettei itse pitäisi kunnostaan huolta. Ja enpä ole koskaan vähemmälle jäänyt. Enkä koskaan epäkuntoon mennyt. Mitä nyt poikasena ensimmäisiä kertoja harjoitellessa.

Hyvää Uutta Vuotta kaikillen!

Ps. Eukko jo alkoi reenata karaokkeeta. Eipä tuo reenaamalla näytä paranevan....ei kyllä parane mennä arvostelemaan, vaikka itsellä oli laulu kymppi ja eukolla vitonen.

Mitähän laulaisin sun eukon kanssa .

vestolholm pakokauhun aikaan sai , kun sanoi että on lauantai .,lemmenjoen kaivajat suivantui .

Tai siihen suuntaa .

Tein äsken tortiloilta , todella väkekeväällä chillä.

Karaoke Kuningas Wimi . Lähettää terveisii .

Ja lakko pitää. :D

Pervo-Enska

Kello on 0:15 uudenvuoden yönä ja täällä on paikalla: 28 Vierasta, 4 Jäsentä (2 Piilossa).

On näköjään muitakin joilla ei ole elämää.

HEI, Hyvää Uutattavuotta te kaikki !! :)
Joe varsinkin, tosin nyt onkin jo aamu..
Joten vähän myöhässä , mutta eihän se mitään.

Kiitos paljon Hullu Edi. Ja muutkin, vaikka eihän heitä taida juuri muita toivottajia ollakaan?

Hyvin kyllä lähti vuosi käyntiin. Koneeseen vaan piti lisätä öljyä koko ajan, kun vanha kone kuluttaa sen verran paljon käynnissä ollessaan. Sunnuntaina aamuyöstä sentään sammutin moottorin, jotta jaksoin tänään töissä uskottavalla naamalla komennella alaisiani.

Joo mutta vanha JOE se vaan on näköjään aina oikeassa. Nimittäin kaveri alkoi taas pitää tipatonta tammikuuta. Minähän en koskaan sellaisia tyhmiä lupauksia tee ja annoinkin vakavat moitteet hänelle. Minkä minä olen aina tiennyt, niin nyt ovat muutkin viisaat tutkijat tulleet samaan tulokseen, että kuukauden tauko jopa vahingoittaa maksaa.

Kyllä se vaan niin on, että ihminen ja ihmisen sisäkalut myös tarvitsee säännöllisiä töitä. Maksa etenkin. Maksan pääaiallinen tehtävähän ( ja sitä varten se on evoluutiossa kehittynytkin ) on polttaa elimistön alkkomahoolia.

Ja kuten tiedämme, niin ei ole elämä helppoa työttömällä. Maksallakaan. Ärtyyhän sitä vähemmästkin.

Katsokaapa vaikka mallia wimistä ja minusta, miten onnellista elämää me vietämme, kun käymme töissä, emmekä koskaan sylje lasiin. Kyllä jämpti on niin!

Paskakirjoittaja-JOE

Ei iske, ei. Olen näin vanhemmiten vähentänyt reenejä ja siirtynyt paremminkin määrästä laatuun.

Sitten sähköisiin asioihin. On vaan loppujen lopuksi nuo vorttumin pomot viisaita ja vieläpä kaukaa viisaita. Nehän oli pielaveteläiseltä sammakkoennustajalta saaneet selville, että ensimmäistä myrskyä seuraa pian toinen.

Eli mitä sitä turhaan lähteä korjaamaan linjoja heti, kun kerran jo muutaman päivän jälkeen sama homma olisi kuitenkin tehtävä uudelleen. Nyt selviävät yhdellä reisulla ja säästöä syntyy sen verran, ettei sähkön hintaa tarvitsekaan nostaa aivan mielettömästi. Parikymmentä rosenttia tulee kuulemma riittämään.

Paskakirjoittaja-JOE

Ennen oltiin viisaita , on nytkin jotku . Kai se sanoo järki tai kulta ,että muuraa iso varaava takka .

Ja hommaa liiteriin puita . Niin kuulin tapauksen yhdestä talosta , oli iso hieno talo ja iso vuolukivitakka jota ei osattu käyttää , eikä ollut yhtään klapia missään .

No eilen kävin putkessa. Niin hiihto . Voi hitto sotkevat siellä pyörän kanssa 300 km .

On jollain harrastukset. Ei ainakaan sada vettä eikä tuule .

Jatketaan nyt saunaan .

Hai lakossa oleva Wimi ;D

Niinpä niin. Se tuo viisaus ei välttämättä ole periytyvää, vaikka jonkin verran apinoimalla oppiikin.

Mutta sitten ikäviin asioihin. Tänään mietin, kun työnteko ei enää ollutkaan helkkarin hauskaa, että miten voin kestää vielä viisi vuotta ja viisi kuukautta, ennen kuin pääsen eläkkeelle. Jos nimittäin elän enää silloin.

Joka maanantai on tervanjuontia ja samoin muutkin päivät. Perjantai on hieman mukavampi päivä, kun tietää, että kohta pääsee viikonloppua viettämään ja wimpulan kanssa keskustelemaan. Kyllä vaan näillä paskakirjoituksilla on kova sosiaalinen merkitys. Miten sitä muuten edes jaksaisikaan?

Sunnuntaisin jo alkaa työasiat päässä pyörimään ja nukkumisesta ei tahdo tulla maanantaita vasten yöllä enää mitään. Perhana sentään, etten ole syntynyt kultalusikka suussa, kuten nuo EeTeet, kingit ja röörikset, jotka valvovat täällä kaiket yöt ja aloittavat heti iltapäivällä asiakirjoittamisen. Millä ne muulla elää kuin vanhempiensa kustannuksella? Tosin alaikäisiähän kaikki vielä ovat, joten elatusvastuu vielä vanhemmille kuuluukin.

Niin jos sitä olisi ökyeläjä, niin kyllä olisi elämä helpompaa. Voittaisi edes lotossa, mutta kun niin pienillä panoksille pitää lotota, niin eihän sieltä koskaan muuta tule kuin muutaman euron voittoja. Voitin muuten tässä muutama kierros sitten kokonaisen euron lotossa. En edes ole vielä iljennyt käydä lunastamassa. Katsovat vielä rutiköyhäksi. Mutta jos ajat vielä tiukemmiksi menevät, niin pakko kai sekin on käydä hakemassa. Saahan sillä näkkileipää paketin tai kaurahiutaleitä pussin. Niin ja neljä pussia makarooneja.

Köyhä-JOE

Mutta huomaa sulla on rikkaus joka ilta kainalossa , kun menet nukkumaan .

Nyt menen uudestaan saunaan .

Hai lakossa oleva Wimi .

Minä lämmitän saunan vasta huomenna. Mutta olen minäkin jo saunassa tänään käynyt. Kissan kävin hakemassa ylälauteilta. Siellähän se unensa ja näläkänsä näkkee.

Vaan väärässäpä on wimi nyt tuosta rikkaudesta ja rakkaudesta. Eipä vaan ole eukko huomenna eikä ylihuomenna illalla kainaloon käpertymässä, kun nukkumaan köllähdän. On sillä meinaan kaksi yövuoroa peräkkäin.

Siispä yksin olen minä ihminen. Niin helkkarin yksin joskus.

Paskakirjoittaja-JOE

Enpäs ole vääräässä . Rikkaudesta tuplakorvaus pyhästä .
Teillehän tulee rahaa 24/7 .

Ja et ole yksin jos et nukahda romaniin syliin . ;)

Hai lakossa Wimi .

Liperist

JOEN SUU sanoi:
Niinpä niin. Se tuo viisaus ei välttämättä ole periytyvää, vaikka jonkin verran apinoimalla oppiikin.

Mutta sitten ikäviin asioihin. Tänään mietin, kun työnteko ei enää ollutkaan helkkarin hauskaa, että miten voin kestää vielä viisi vuotta ja viisi kuukautta, ennen kuin pääsen eläkkeelle. Jos nimittäin elän enää silloin.

Joka maanantai on tervanjuontia ja samoin muutkin päivät. Perjantai on hieman mukavampi päivä, kun tietää, että kohta pääsee viikonloppua viettämään ja wimpulan kanssa keskustelemaan. Kyllä vaan näillä paskakirjoituksilla on kova sosiaalinen merkitys. Miten sitä muuten edes jaksaisikaan?

Sunnuntaisin jo alkaa työasiat päässä pyörimään ja nukkumisesta ei tahdo tulla maanantaita vasten yöllä enää mitään. Perhana sentään, etten ole syntynyt kultalusikka suussa, kuten nuo EeTeet, kingit ja röörikset, jotka valvovat täällä kaiket yöt ja aloittavat heti iltapäivällä asiakirjoittamisen. Millä ne muulla elää kuin vanhempiensa kustannuksella? Tosin alaikäisiähän kaikki vielä ovat, joten elatusvastuu vielä vanhemmille kuuluukin.

Niin jos sitä olisi ökyeläjä, niin kyllä olisi elämä helpompaa. Voittaisi edes lotossa, mutta kun niin pienillä panoksille pitää lotota, niin eihän sieltä koskaan muuta tule kuin muutaman euron voittoja. Voitin muuten tässä muutama kierros sitten kokonaisen euron lotossa. En edes ole vielä iljennyt käydä lunastamassa. Katsovat vielä rutiköyhäksi. Mutta jos ajat vielä tiukemmiksi menevät, niin pakko kai sekin on käydä hakemassa. Saahan sillä näkkileipää paketin tai kaurahiutaleitä pussin. Niin ja neljä pussia makarooneja.

Köyhä-JOE

Repesin! ;D

Pistimpä tänään elämän risaiseksi , nimittäin kävin päiväkaljalla kellarikerroksessa.

Heräsin aamulla kaverin saunamökistä , joka on 5 kilsan päässä . Mielestään en mennyt sinne kotoa .
No siellä kummiskin olin , kyllä itse isäntäkin oli siellä . En luvatta mennyt .

Tulista jauhelihakeitto nyt värkkään . Eikä eukko ole yhtään suuttunut , mielissään oli loppui pölötys. ;D

Hai lakossa Wimi.

Jaa että sitä on mieron tieltä herätty. Toki hieno homma, etteivät kapsäkit olleet rappusilla eikä lukot vaihdettu, kun kotiuduit.

Itse heräsin ihan eukon vierestä ja ilman kipuja.

Kaksi ja puoli kertaa on tullut lumityöt tehtyä ja ammupäivällä tein karjalanpastin lopusta lihakeiton. Vähän vaan vettä pistin sekaan ja yhden pussin vokkivihanneksia. Eihän se tietty pillin ( missä se vanhus muuten luuraa? ) mielestä mitään kurmeeateriaa ole, mutta vajavaisella maalaismaulla ihan mukiinmenevää.

Mukista tulikin mieleen, että onhan tässä pitänyt nestettä tasapainottaa parilla mukillisella sitä tummaa kohvin jouluolutta. Oli jäänyt säästöön ja tuhottavahan ne on, etteivät lasille ala maistumaan.

Pitsaa olen juuri nyt tekemässä tai ainakin äsken olin, sillä kuten tarkkaavaisemmat lukijat huomaavatkin, niin olen tietokoneella.

Tietokoneesta taas tuli mieleen, että mistä pirusta saisi varastettua paremman tuolin? Tai mahtaako jollain komilaisella olla jokin vanha ja hylkyynmenevä tuoli joutavana, jonka voisi lähettää minulle. Maksan kyllä ( tirsk ).

Sori tauko, mutta piti käydä pitsa vaihtamassa uuniin, kun meinasi entinen palaa.

Sitten uskonasioihin. Luinpa taas aamulla päivän epistolasta, että uudet hiippakunnan piispaehdokkaat ovat kovin yksimielistä porukkaa. En nyt tarkoita uskoa, jota ne kaikki varmasti ja osa valheellisestikin tunnustaa, vaan sitä, että kaikki ovat huolissaan Suomessa vallitsevasta köyhyydestä ja lupaavat tukensa heille tai siis paremminkin meille.

Ei saakeli sentään! Mitä helkkarin tukea kymppitonnin kuussa hankkiva piispa meille antaa? Ai niin, henkistätähän se on. Mutta kun se ei taida juurikaan nälkään auttaa eikä sillä saa laskuja maksetuksi.

Piispoilla on muuten hienot vaatteet, päässä hiipat vai mitkä ne on ja sauvat ja kaikki. Liekö hieromasauvatkin? Mutta kaikki tulee talon puolesta ihan ilmaiseksi. Toista se on meillä. Turvakenkiäkin pitää mankua työnantajalta pari vuotta, ennenkuin uudet saa.

Taas alkoi masentamaan, kun vain mietinkin piispoja. On ne vielä kaiken lisäksi niin olevinaan että. Saattaisin turpiin lyödä, jos vastaan tulisi.

Paskakirjoittaja-JOE

Ps. Ei tänne näköjään pitäisi kirjoitella, kun heti topikki nousee luetuimmaksi. Ihme homma, että tätä paskaa jaksetaan lukea. Mahtaa asiakirjoittajia vituttaa, kun ketään ei niiden sepustukset kiinnosta?

Koskahan sitä pääsis meikäläinenkin kolamaan .? Rupee tympimään tämä äyskäröiminen .

Sen tähden huomenna ajan viellä yhden lenkin , sitten naru auton perään ja kiskaisu .
Ennen sitä veti ihan lihasvoimin , nyt on niin mukaavuuden haluinen .

Miksi pitää maksaa diesel veroo .? Kysyn ensi kerralla kun nään jonkin politikon .

En ikeltä tai kikeltä .

Häkäpöntö-auto vois värkätä . Koivua latais kaupan parkkipaikalla että pääsee kotiin .

Lappiin vois kestää vähän kauvemin . Tai en tiedä kuinka paljon ahmii puita semmoinen peli .

Hierois mettänomistajat käsiään .

Hai lakossa Wimi.

Eipä hätiä mitiä.

Lapinreissulla voit ihan hyvin pysähtyä meille. Kyllähän kaveria aina sen verran autetaan, että saat ottaa pilkkeitä häkäpönttöön ja vähän varallekin minun loppumattomista pinoistani. Annan jopa koivuja.

Ja kolaamaankin pääset. Kolaat lumet palkaksi parina päivänä. Lumisadetta odotellessa voidaan ottaa jallukolaakin. Saat siis tuplakolat.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.