Koripallo.com

JOEN SUU

j???

Vs: JOEN SUU

Voi voi Wimiä
Ei muista Timiä
Entäs Sanni ja Nanna
Karhea äänesi heille anna

Lähetän silloin kun huvittaa. Älä ala määräilemään.

Mutta annan sulle yhden äänen vielä ja itselleni kaksi. Ollaan kaikki tasoissa. Jiiri, sinä ja minä. Ei siis vielä mitään ratykaisuja.

Pitäisiköhän nyt jo lopettaa, kun kaikki taas lukevat vain tätä topikkia? Taidan mennä lukemaan kirjaa. Nyt on vuorossa Spitfiren tarina. Ei se " Kuinka äkäpussi kesytetään ", vaan siitä hävittäjälentskarista.....

Toi vieras oli muuten jiiri ?

Arkoja .Kirja odottaa .

odota kohta herää Haades :)

Ei. Kyllä tästä on lähdettävä. Eikä se Haadeskaan enää herää.

Päivitetään huomenna tilannetta. Öitä!

Ps. Joo. Kyllä se jiiri oli. Se kelmi!

wimi sanoi:
Toi vieras oli muuten jiiri ?

Arkoja .Kirja odottaa .

odota kohta herää Haades :)

Ainakin pitkäaikanen lukija . Sanni ? ei hirveen tuttu . Nanna joo :D :D :D

JOEN SUU sanoi:
Lähetän silloin kun huvittaa. Älä ala määräilemään.

Mutta annan sulle yhden äänen vielä ja itselleni kaksi. Ollaan kaikki tasoissa. Jiiri, sinä ja minä. Ei siis vielä mitään ratykaisuja.

Pitäisiköhän nyt jo lopettaa, kun kaikki taas lukevat vain tätä topikkia? Taidan mennä lukemaan kirjaa. Nyt on vuorossa Spitfiren tarina. Ei se " Kuinka äkäpussi kesytetään ", vaan siitä hävittäjälentskarista.....

Mullakin on sitten kaksi ääntä käyttämättä . :D

Minä annan kaksi ääntä lisää jiirille . ;)

Koetas nyt wimpula päättää, että kenelle äänesi annat. Minä annan itselleni yhden lisää, etten vaan jää alakynteen.

Kotkan Sanni kirjoittelee enää harvoin. Hieno nainen muuten. Ja nätti. Nanna ilmeisesti mennyt naimisiin ja saanut muksuja, kun on unohtanut meidät.

Ei herännyt Haadesi manalastaan näköjään. No mukavahan siellä lämpimässä on loikoilla. Täällä sentään 26 taas pakkasta ja ilman pakkasvaroitusta jälleen mennään.

Sorssapilli tietysti on jo avannossa käynyt pulpahtamassa ja sormet jäätyneet tönköiksi. Ja ilmeisesti aivotkin, kun ei mitään jarjellistä tänne pysty kirjoittamaan. No eihän sellaista tullut, vaikka oli vielä notkeasominenkin.

Kävin ulkonakin jo hiukan lumitöitä tekemässä. Oikein puoli tuntia jopa. Pistin kattilahuoneen oven eteen pari vanhaa matonriepuakin. Ei pitäisi vesimittarinkaan jäätyä, kun kylmä ei pääse ovenraoista puhaltamaan.

Muuten on ilma mitä parhain. Selkeän kuiva. Ja aurinkokin varmasti pilkistää kohta horisontin takaa.

Mikäs tässä on elellessä. Lomalla.

No niin. Rahan menoa ei voi estää.

Juuri käytiin eukon kanssa sitimarketissa. 160 euroo meni juo....eikun ruokiin. Pennut tulee huomenna kaikkine jalkavaimoineen ja poikaystävineen taas kerran syömään. Siinä käy ruokapöydässä huiske, kun kalliit lihat, laatikot, piirakat ja juomat siirtyvät parempaan SUUHUN. Voipi itse JOE jäädä nuolemaan näppejään?

Mutta onneksi on juomaa varattu murheeseen ja piilotettu pojilta mitä erilaisimpiin paikkoihin litrakaupalla. Ei tässä ihan osattomaksi jäädä. ja pukinkonttiinkin jo vilkaisin, niin mullehan taitaa tulla eniten lahjoja? No talon kiltein kun on, niin eihän se mikään ihme ole.

Samaa minä tein en vaan sittarissa. S-kaupassa viisi kassii ruokaa tuli mukaan .

Plus tarjoustalon krääsät .

Valtiota en enään tuo en käyny alkossa . Se mitä teki turun telakalle . kreikkaan kyllä rahaa annetaan.

Pyhämaasta hain lisää kalaa yheltä tutulta .

Mattojakin joutusin tamppamaan saunan pesemään .

lunta heitin vesiputken päälle . Niin ulos se mikä tulee kaivosta taloon .

Ei ole kyllä ikinä jäätyny . varmuuden vuoksi .

linnuille ostin lisää ruokaa .

Nyt syömään karjalanpaistii.

Perhana sentään. En tiennytkään, että wimi on noin Joulun löylyn lyömä. Meinaan, että kävi tänään ihan Pyhällämaallakin? Saitko viisi leipää myös kahden kalan mukaan?

Joo. Itsekin aina kolaan lunta öljysäiliön päälle ja sen putken, joka maan sisässä kulkee kattilahuoneeseen. Sen jälkeen aloin tehdä tuota hommaa, kun yhtenä vähälumisena talvena alkoi öljypolttimen pumppu naukua kuin kissa. Liian kylmää oli öljy, sanoi asiantuntija. On minulla öljysäiliökin maan alla. Muovinen eli lasikuituinen.

Meillä on huomenna Karjalanpaistii. Siihen tuikkaan hirvenlihaakin vielä sekaan.

Onneksi olen laistanut siivousta. Olen koko viikon vedonnut lunssaani. Kohta pitää oikeasti alkaa teeskentelemään ja niiskuttelemaan, vaikka ei tarvitsisikaan. Olen minä tänään iltapäivän vain lepäillyt ja lukenut tietenkin kirjaa. Uusi kirja on Saksan Sukellusveneet. Takaa-ajajista takaa-ajetuiksi Olen minä sen muutama vuosi sitten lukenutkin, mutta dementian takia on taas kuin uusi....

Kylymä on niinkuin ryssän helevetissä.

Kyllä minä tykkään enemän yöttömän yöstä lapissa juhanuksena .

Olin kyllä nyörää poikaa marketissa . Kun tuli vastaan vanha opettaja . ;D. Enkä kerro mitä opetti .

Vanhentunu seki oli . Mutta sama ääni ja voima .

No meidän "pyhämaa" on vartin päässä . Ja on siellä rantakin pyhä .

Kuin sä voit laistaa siivouksesta . Mun on pakko .

Kuin pitkä matka sulle on talosta tai se säiliö on . ja kuin syvällä putki on ?

Eihän talon seinästä säiliöön ole kuin opaut 3 metrii. On siinä maatakin päällä ainakin...mistä minä muistan. Enkä kyllä tiedä kuinka syvällä se putkikaan kulkee. Maan alla kuiteski.

Minun opettajia ei enää montaa elossa ole. Muutamia vielä kyllä näkee. Kyllä ne tuntee ja ainakin muistaa. Sen verran tuli oltua vilkas koulussa. Ja tietenkin huippuoppilas. Kaikki kymppejä.

Meillä ei ole kuin Pyhäpäiviä. Ainakin tulossa. Niin tuota, onhan meillä tuo Pyhäselkä. Pistähän hitosta sekin on nimensä saanut? Ihan samanlaista vettä siellä on kuin muuallakin. Eli H2O:ta. Likaisempaa vain, kun mitä meidän pikku lampiloissa.

Niinpä . On täällä lokalahtikin . Se ei varmaan liity loka laitisiin.

Eikä . kuka se tyyppi oli kuka kippas mereen monta tynnyrii .

Kirjoitti kirjankin viellä .

Mikä estää kesällä kaivamassa . no bogattei ei ota . Fiskasrilla katso ja eristä .

Täällä!

No eihän se öljy jäädy lopullisesti, kun kerran ei ole ennenkään. Enhän minä sitä ala kaivamaan. Eukon kukatkin ja nurmi menisi piloille ja tuskin ehtisi edes elinaikanani uuteen uskoon kasvaa. Saisin siitä kuulla loput vuoteni joka päiva.

Komento tuli tuossa äsken, että pitää joulukuusi tuoda sisään lämpiämään. Tuohon pakkaseen piti lähteä ja sahata kuusesta alaoksiakin ja raahata se pesuhuoneeseen. Mitä hittoa sillä koko kuusella tekee? Minä voisin aivan helposti joulua viettää ilmankin.

Entäs sitten nämä kliseet. Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Minä ainakin olen niin kyllästynyt niihin, että ihan sieluun koskee joka kerta, kun varsinkin itselleni joku niin toivottaa.

Kyllä se Joulukin menee yleensä ihan hyvin ilman toivottamattakin ja uusi vuosikin kulkee samoja entisiä latuja ilman suurempaa onnea. Ainakin meikäläisellä. Mitä onnea tässä enää voi saada? Pysyis edes jotakuinkin terveenä. Ainakin yläpään suhteen. Muu kroppahan onkin jo paskana.

Ei ne ole vieläkään sitä Arttu-poikaa löytäneet. Harmi. Näinköhän joku pedofiili nappasi?

Mulla on ensin lyhyet kalsarit ja sitten kahdet pitkät. Niillä pärjää, kun vielä pistää kolitsit väliin ja päällyshousut päällimmäiseksi. Ja vaikka Valavuorta harmittaakin, niin sanompa kuitenkin, että eturauhanenkin tykkää lämmöstä.

No se tynnyrien upottaja oli Jukka Ojanranta. Sieltä länsirannikolta eli Turusta kotoisin.

Korjataan eli Ojaranta. No joka tapauksessa länsirannikolta ei ole juuri muuta tullut kuin sitä itteään. Koskee myös koripalloa

No no veke. Tässä osiossahan ei saa kirjoittaa tuosta yhdestä lajista lainkaan. Mutta Ojarannasta saa.

Wimi näköjään tänään mennyt minua ennen nukkumaan? Tai Kirstaan?

Uutisten vuotoa tuossa katselin. Aika velikultia.....nyt jatketaan kirjan lukemista.

Öitä!

Ei viellä hain sitä laivurii .

veke haluu pisteille ;D

hyvä kun veke lukee tätä . Mahtaavaa. Varmaan on kuovolasta :)

ei nukuta viellä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.