Vs: JOEN SUU
Minä ostan eukolle aina hyvää päivävoidetta, kun en öisin niin hirveästi sitä joudu katselemaan. Ainakaan valossa. Mutta voihan olla niin, että hyvä yövoide tekee eukoista päivälläkin nätimpiä?
Vaikka oikeasti. Humpuukkiahan ne kaikki on. Ennen oli vaan kamferrii, niveaa ja sinkkipastaa ja niillä oli toimeentultava.
Minä olen mökkimiehiä. Nimittäin rillimökkimiehiä. Äsken tulin rillaamasta. Olipa mökki lämmin, kun pistin kunnon tulet takkaan. T-paitasillaan tarkeni hyvin. Kolme nakia rillasin. Hyviä olivat ja kuumia. Yhden nakin kanssa poltin ihan ylähuulenikin. Onneksi sisäpuolelta. Siitä se tokeni, kun oluella huuhtelin.
Joo kyllä veke oikeassa on, En minäkään enää kinkkua suuhun pistä tänä jouluna. Enkä niitä rosolliloita. Äsken vetäsin lopun graavilohesta hyvänmakuisen juuston kanssa. Ahneuksissani, ettei vaan toiset kerkiä.
Molemmat vanhimmat pojat menee taas tänään töihin. Ne tekee pokenhommia. Niissä hommissa on hyötyä peritystä vahvuudesta. Minulta peritystä.
Eihän muuten ennen vanhaan aattoiltana kapakit saaneet olla auki. Vasta joulupäivän illalla kuuden jälkeen vai muistanko väärin? Oli siinä poikamiehenä ja sinkkuna kestämistä, kun piti odotella.
Miksiköhän täällä kpcomissa on mainittu paikallaolijat siten, että sen ja sen verran vieraita, sen verran jäseniä ja sen verran piilossa? Meinaan, että miksi niiden muutamien täytyy piilotella? Eikö sitä voisi ihan rehdisti olla paikalla vai onko ne tehneet jotain pahaa, että pittää ihan piilossa lymyillä?
No samapa tuo. Mutta ihmettelee vaan hän.