Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tota noin, Antti Reini on Huussissa esiintymässä jonkinlaisessa roolin tapaisessa, tuskin Vareksena kuitenkaan. Vi ska se.

Haades sanoi:
Tota noin, Antti Reini on Huussissa esiintymässä jonkinlaisessa roolin tapaisessa, tuskin Vareksena kuitenkaan. Vi ska se.

Se oli mun mielstä .Becissä Tai wallanterista . :D

Kaikki huippu sarjoi .

Wallanderissahan se, jepjep. Siinä se oli asediileri, tjsp., nyt joku taidekauppias tai galleristi.

Mihin muuten katosi se Male Sian lentokone?

Olisiko Haadesi napannut sen valtakuntaansa? Vaiko UFOT?
[/quote]
Eihän se minnekään ole kadonnut, ei vaan tiedetä missä se on.

Paitsi, että jos se on kaapattu, niin varmuudella tiedetään, millä afrikkalaisella/intialaisella/pakistanilaisella kentällä se on.
Paljonko sen kokoisia lentokenttiä on, joille tuon kokoinen lentokone voi laskeutua ilman merkintää laskeutumisesta?

Viisainta tiedottamista onkin olla ilmoittamatta, että lentokone on löytynyt ja tarkkailla tilannetta ja samalla valmistautua mahdolliseen operaatioon matkustajien vapauttamiseksi, kuten tehtiin 70-luvulla Entebbessä.
Jos lentokone on kaapattu mahdollisen uuden terrori-iskun tekemiseen, niin aikamoinen tragedia tullaan vielä näkemään.
Konehan todennäköisesti lastataan räjähteillä, tarkoituksena lentää se johonkin strategiseen kohteeseen.
Matkustajia tuskin päästetään pois, joten aikamoiseen intressivertailuun pakotetaan kohdemaan viranomaiset.

Joo. Jäämme odottamaan joko Entebben tapaista iskua tai sitten kone ilmaantuu jossakin päin Aasiaa ja lentää johonkin pilvenpiirtäjään, jossa majailee muita kuin muslimeja....

Mutta kävinpäs kuitenkin metsähommissa tanäänkin. Niin kova myrskytuuli kyllä oli, etten viihtynyt kuin kaksi tuntia ja sittenkin meinasi tuuli viedä hoikentuneen JOEN mukanaan Harinjärveen.

Eukko muuten oli käynyt viime yönä yöjalassa. Mutta en ollut kuulemma herännyt.....

Ja Veke. Tiedäthän, että vesi kuuluu vain veneen alle.....

Kyl vesi kuuluu myös kaivon pohjalle .
Olit Haades sittenkin oikees Reinistä :D

Mitä onko Joe viikolla leikkiny laaserpyssyillä
ja kohdistanu Lentokoneseen .
Ny voi mennä taas viigkarille kun toimitusjohtaja vaihtui .
Entine sanoi ettei örveltäjät duunarit sovi tähän laivaan . Vaan kehoitti
menemää toiseen laivaan

Vintiltä kaivan sammon papereita .

Toki olin. On muuten persoonallinen klyyvari tuolla Pimiän tyttösellä. Voisiko tituleerata termillä nokkava? No joo, leikki sikseen ja senkka nenästä pojat. Jospa en tunge nenääni joka paikkaan tällä kertaa.

Saat kaiva nenän tänne . Mun mielestä Minttu mustakallio
hyvä
jos sanoi.

Ehkä Petrer fransee vaimo Irene on paras

Uskon että Reinin vaimo voittaaa kisan ;D

Jätkät ne vaan täällä rellestää, kun minä olen rillimökissä.

Niin joo. Rillattiin ja naapurit tuli taas kerran kylään. siinä istuttiin mökissä yhteentoista ja sitten tultiin sisälle laulamaan karaokkee. Kahteen meni.

Vaan niin on hieno aurinkoinen keli, että otan evväät ja meen fillarilla metsään. Taidanpa ottaa muutaman öltsikänkin mukkaan. Ja otankin.

Sorotnoo. Eläkää kuten haluatte! Tuun illalla käymään, jos en lyö kirveellä jalkaan.

Ny se talven selkä naksahti . Onko sul tunturi akseli ?
Kai ketjut rasvasit . Ja puhelin mukana .
Ostin motonetista viikol komia kiikarin . En kyl vaa tiedä
mitä sillä teen oikeesti .

Possun suolalapaa savusta ja terassilla laitan varusteita iskuun .

Kolmen viikon päästä alkaa Talviloma .

Eikö sitä mahlaa ny oteta koivusta ? Kelkan otan mukaan
Lappiin se rupusen :D Saavat poromiet kahvin väärään kurkkuun.

Jaahas missä luuraa joe . sun muut .
Kävin tossa ylemässä osiossa missä puhuttiin nykytilasta .

Oli kyl jollain todella komee froofiili kuva. Se missä oli se susi .

Jutukkin oli fiksuja.

Aurinko paistaa Ugissa aina ja ikuisesti .

En lyönyt en. Jalkaan. Mutta muuten olin niin väsyksissä koko illan, etten jaksanut käydä höpisemässä. Koko päivän olin metsässä siis.

Tänäänkin olin metsässä muutaman tunnin ja hiihtoja olen lopunaikaa katsellut.

Vaan oli se hieno päivä eilen. Tänään sitten jo tasoittui, kun vettä tihkuttaa. Ja juuri kun katsoin ulos, niin luntahan siellä vihmoo.

Rikon sääntöjä ja kirjoitan ny arkipäivänä .

En hauku enkä mollaa . Vaan oli ne suomalaiset
urheita mahtavii . Jotka sieltä Norjasta haki ne vainajat
syvyydestä pois .

Hyvä suomi .

Miksiköhän muuttolinnut tekee Ukin kohdalla uukkarin takais etelän suuntaan ?

Ei tuo nyt niin suuri rikkomus ole. Meinaan arkipäivänä kirjoittaminen. Ja kuten tiedät, niin ainakin minä olen kovin anteeksiantavaa sorttia. Saatkin pikku rikkomuksesi anteeksi.

Vaan metsässä olin savotassa. Juuri tulin. Melkein kolme tuntia kyhnäsin siellä moton jälkiä siivoamassa. Vain koivut otin.

On se vaan hyvä, kun on mulla kova urheilutausta, niin jaksaa puuhommiakin tehdä, vaikka kohta on kuuskymppii mittarissa.

Nykyisin urheilutaustasta on kovan kunnon lisäksi jäljellä enää jatkuvasti koivissa pitämäni valkoiset urheilusukat. Ne, joista Airiston Lenita ei tykkkää. Ostan aina ison nipun tarjouksesta....

Eukko toi kaupasta Sandelssii kasipäkin sillä aikaa kun olin metsässä. Kävelylenkillä se oli, mutta onneksi reppuselässä. Annoin hieman palautetta. Oli ilmeisesti epätasaisesti kävellyt, kun äsken ekan aukaisin, niin kuohui yli. Ei ne naiset koskaan opi, ei.

Niin meinasin unohtaa. Hieno homma tosiaan, että luolasta ruumiit käytiin ylemmäs hakemassa.

Mutta mitä helkkaria sinne oikein pitää tunkea. Sellaisiin loukkoihin. On näitä tutkimattomia paikkoja vielä maan päälläkin. Ja varmasti yhtä kauniitakin ja jännittäviä.

Nyt menee huonosti.

Kävin keilaamassa. Meni persiilleen. Tulin kotiin. Katsoin pyörää telineessä. Kumi tyhjä. Puhelin jumitti. Irrotin kantta. Lasi hajosi. Menin kauppaan. Ostin patongin. Putosi matkalla hietikolle. Tulin kotiin. Etsin juustoa patongin päälle. Juusto oli homeessa. Unohdin tehdä Euro-Jackpotin.

Nyt ei mene hyvin

Älä huoli minä tein . Täälläkin meni kaikki perseelleen

Otan tuikun murheseen .

Pesukone juuri työnsi mustaa mönjää.

No eihän tätä voi verrata suomalaisten kohtaloon Norjassa. Hieno homma kuitenkin, että omaiset saa haudata vainajat Suomen maaperään.

Kadonneen lentokoneen omaisilla on vielä pitkään epävarmaa kuka kuoli ja minne. Ja miksi. Se ei taida koskaan sellvitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.