Vs: JOEN SUU
Tulin, näin, voitin!
Keeessarrii lainatakseni. No eihän se Keessarikkaan mittään itse voittanut, vaan hyvät sotapäälliköthän sen aikaan saivat. Ne voitot. Vai onko valokuvissa tai videoissa itse Keessari nähty miekkailevan tai huitovan tikarillaan vastustajia kumoon ja tökkimään vielä niiden rintapanssareiden ohi kainaloista auki suuret valtimot ja laskimot?
Mutta eikös se Keessari kuitenkin myrkytetty. Ja vielä parhaan palvelijansa eli Pruuttuksen toimesta? Mie en ennää niin hyvin muista niitä aikoja, kun alkaa tuo dementia ja Parkinssonnikin vaikuttaa. Vapinaakin on välillä havaittavissa.
Tännään muuten olin viis tuntii ulkona koko hommasta. Siis ihan pihalla. Perhana sentään, niin nokka paloi. Nyt näytän ihan oikeasti puliukolta. Nokka punaisempana kuin ennen. Ja ennenkinhän se oli punnainnen. Jollei mulla olisi kunnon vaatteet ja laakerikengät, niin aivan laitapuolen näköinen heppuhan olisin.
Niin Heppu. Muuten mitä tarkoittaa Hippo? Mulla kun on niin pitkä aika noista enklannin opiskeluista.
Kaverille soitin äsken rillatessani. Ei vastannut, mutta lähetti todella hiljaisella kuiskausäänellä viestin, ettei voi nyt vastata, kun on majavajahdissa. Miksi niitä majaviakin pittää yrittää tappoo. Kenelle nekin on pahhaa tehneet?
Eikö muuten Teivit Kroketilla ollut majavannahkasta tehty päähine, jossa vielä oli se litteä häntä roikkumassa? Olikos se Teivitti muuten ihan oikea ihminen vai joku fiktiojätkä?
Miksi yleensäkään pittää lähteä metsästämään? Kai me pärjätään niilläkin evväillä, mitä karjan- ja muunkin lihankasvattajat meille hommaa. Vai onko se metsästys jokin jäänne sieltä alkuajoista, jolloin se oli elämisen ehdoille pakollista?
Oon aina sanonut, että montakohan " metsämiestä " löytyisi, jos nuo puolustuskyvyttömät elikot omistaisivat pyssyt, ossaisivat niitä käyttää ja ampuisivat takkaisin.....
Onkohan muuten Biisonipihvi hyvvää? Joku ammattilainen voisi hieman valaista ja kertoa? Valavuoren Aleksi vaikkapa? On varmaan tuo kansainvälisesti tunnettu ja kunnioitettu kaveri joskus semmoista lihhaa syönyt.....