Vs: JOEN SUU
Silmä silmästä ja hammas hampaasta. Vaimon ja Haadesikin.
Siis olin kaihileikkauksessa ja saunominen oli kielletty kahdeksi viikoksi. Toki saunassa sai käydä. Jollei siis ollut lämmin. Tai paremminkin lämmitetty. No onhan se sauna aina lämmitetty, kun siellä on yksi vesikiertopatterikin, mutta tarkoitan, että saunankiuasta lämmitetään puilla ja se kuumenee sellaiseen vaiheeseen, että kun sen kiukaan päälle heitetään vettä, niin samantapaista sihhausta sieltä kuuluu kuin Sandelssin avaamisen yhteydessä.
Ja vedenheitolla tietenkin tässä tilanteessa tarkoitetaan oikean veden heittämistä.....
Ja elä kuule Haadesi huolehdi noista palkoista ja avustuksista. Toiset vaan pärjäävät paremmin kuin toiset. Ja ikävä kyllä, vaikka eivät yhtäkään kertaa elämänsä aikana ole käyneet puusavotassa. Siis ne paremmin pärjäävät.
Ihmetellä kyllä pitää sitäkin asiaa, että esimerkiksi meillä Suomessa joku työministeri ei ole koskaan tehnyt mitään oikeata työtä.
Lisätään vielä tähän sekin, että minä en kovin paljon arvosta ihmisiä, jotka eivät koskaan ole käyneet edes puusavotassakaan.....
No lienee turhaa yrittää enempää Alamaailmaan hommaa selittää, kun siellä on aina helevetin kuuma.....
Saunassa siis käyty ja rillimökissäkin rillailtu, kuten tapoihimme kuuluu ja muutama Sandelssi sihhauteltu, kuten minun tapoihini kuuluu ja nyt rentoudutaan. Näinikkään....