Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Hah. Ei kuulunut osaamisalaani, joten tunnustan olevani näiltä osin moukka.

Politiikavaroitus!

Katselin Pressiklubia, jossa puhuttiin Stubbista ja väkisin tuli silmiin kuva, jossa sihteeri suunnittelee esim.Merkelin päiväohjelmaa. -Kahdelta olisi Stubb tulossa käymään. No siitä selviää nopeasti, kun Angela käy yhteisessä kuvassa Aleksanterin kanssa. Ei tarvitse suunnitella muuta.

No eipä siinä kuvaajakaan pitkään viihdy. Sen verran " riihen seinästä repäistyjen " näköisiä kummatkin. Stuppi sentään yrittää näyttää tekoiloiselta variksenpoikahymyllään.

Niin ja hunaja on parasta kuuman rommin kanssa. Nami, nami.

Hunaja-Rommi-JOE

Ps. Perunat kuorin ja pistin kiehumaan. Teen nakit ja muusi.

Kurmee-Kokki-JOE

Nää nykyajan "sähköautot"! Ruotsalaisesta jäi takaluukku kiinni ilman varoitusta. Ei toimi kaukosäätö / -avaus, ei avaudu kojelaudan napista, luukun kahvasta ei tapahdu mitään.

Lukitus naksuu hieman avainta tai nappia painettaessa, mutta siinä se. Luukussa ei ole avaimenreikää, jotta sitä saisi manuaalisesti auki. Sulakkeet on ehjiä. Takaluukkuun verhoilua ei saa irti ehjänä luukun kiinni ollessa (että pääsisi lukon salpaan käsiksi).

P3rkele :mad:! Se on maanantai tulossa ja kovaa näköjään!

Mä ostan 1970-luvun Kuplan huomenna, sen voi purkaa ja kasata suunnilleen silmät kiinni! Tosin hieman viilausta vaatii, jos meinaa pitää lämpimänä talvella, mutta ihan sama.

Mistäs niitä kuplia noin vain ostetaan? Jokkisluokan kisailijoillahan niitä on, mutta tuskin myyvät. Eikä ne ihan tieajokuntoisia taida olla.

Jaappanilaiset autot toimii talvellakin. Ainakin Korolla.

Ottaa vaan mattoveitsen ja leikkaa takaluukun verhoiluun aukon. Niin helppoa se on. Eikä sitä tarvitse pelätä. Autohan se vaan on eikä mikään epäjumala.....

Joo, löytäminen voi olla hieman hankalaa, myönnetään. Ei tuohon verhoiluun mattoveitsellä reikää tehdä, ellei hölmöillä halua. Kolmemillistä muovia plus verhoilut, puukkosaha siihen tarvitaan.

Mutta kun ei tiedä mitä sen takana oikeasti on, niin ei viitsi särkemäänkään ruveta. Ei hajua miten varsinainen lukko on koteloitu ja pääsisikö sitä kuitenkaan avaamaan. Vanhemmista versioista 2008 alaspäin löytyi juutuubia itse koneistosta, mutta ei verhoilun irrotuksesta. Ja ei tietoa onko tuo sisältö näissä uudemmissa miten erilainen.

Täytyy soitella jossakin välissä jollekin tietäjälle, mutta mitäs tässä kiirehtimään. Pääseehän sinne konttiin takapenkkien kautta helposti, jos sinne pitää tavaraa laittaa.

Ottaa vaan päähän, kun nykymobiileissa ei oikein mikään ole itsetehtävissä, vaan pitää aina viedä ne jonnekin NASAn laboratorioon.

Ennen kun avasi auton konepellin, niin kaikki löytyi sukkelaan ja monelle oli paljon tehtävissä. Nyt ei löydy kunnolla edes öljytikkua. Toisaalta tässä vehkeessä ei moistakaan edes ole, öljymäärä tarkastetaan kojelaudan näytöltä.

Kumma vaan, että kun naapuri osasi SAABit tehdä kiitettävästi, niin miksei sama päde Volvoihin? Vai oliko se niin, että Trollhättanissa oli ruotsinsuomalaiset hommissa ja toisaalla muut left oversit?

Haa, problem solved! Ja kaikenlisäksi ihan itse, ilman mitään ammattiapuja. Ja nyt on maanantai. En kerrankin marise maanantaista yhtikäs mitään.

Vielä.

Haades sanoi:
Sut on Tan3li adoptoitu ja olet mun sukuhaaraa. Toisaalta ei meillä viina edes pilaannu, se jää kauppaan odottelemaan janoisempia immeisiä.

Nyt taidat Haades huijata.

Etsiessäni tietoa siitä, kuka mahdollisesti olisi tämä kadonnut ja kuivasuinen sukulainen, kävi ilmi, ettet olekaan niin kovin kuivasuinen.

Herra Google nimittäin antoi ensimmäisenä kuvaehdotuksena tällaisen teoksen, josta käy ilmi, ettei ihan kaikki juomat jääkään kaupan hyllylle.

Haades+dsgdsdgddcfcdhb.jpg

Tiesitkö muuten olevasi itä-Eurooppalainen laulu- ja soitinyhtye? Lautturin hommien ohessa ilmeisesti siis.

Perskuta, jäin kiinni :D! Mä aikanaan lähetin Googlelle mun tietojen poistopyynnön, mutta jokin meni näköjään pieleen. Tai sitten ne googletranslatoi mun finglishin väärin. Ja tässä on kaiketi turha selitellä, että tossa pullossa on Zeroa. Tai että kädessä oleva juoma on photoshopattu. Tai, tai, en se minä ollut...

Itä-Euroopan asiat on sivubisneksiä, hyss!

Tiesittekö muuten, että tänään on viittomakielen päivä. Koripallo.comin puolesta haluan jakaa päivän teemaan kuuluvan palkinnon eräälle varttuneemmalle tamperelaiselle herrasmiehelle.
Palkinto; kotimaisesta graniitista veistetty pystyssä oleva keskisormi tilataan Joensuusta.

Jaa semmoinen on. Joen kannanottoa odotellessa...

Mutta jos teemoilla edetään ja huomenna on perjantai ja 13. päivä, niin lähetetäänkö jollekin Jason Voorhees -maski? Ja tämän voi jopa toistaa heti maaliskuussa.

Tietysti pitäisi kait miettiä, miksi moinen lähetettäisiin ja sen jälkeen mahdollinen materiaali.

Tuossa ehdotuksessasi nämä tulivat ilmi riittävän hyvin, vaikken mä nyt ymmärrä, miksi haluat ao. herran taannoisesta tempauksestaan Joen laatukäsityöllä palkita? Joku paperimassainenkin kait riittäisi.

Voinhan minä semmoisen veistääkin. Helppo hommahan tuo. Ja kun vielä kaiken lisäksi kyseinen herrasmies alkaa olla sen verran hitaanpuoleinen, että ehtii kipsimallin tehdä, vaikka hänen liikkeellä ollessaankin.....

Mutta mistä graniitista jiiri on ajatellut tuon tehdä? Itse olisin sitä mieltä, että Taivassalon punainen tai Vehmaan punainen olisivat hyvät vaihtoehdot. Ja nythän mulla olisi aihioitakin jemmassa, kun erään saman kaupungin Nakke-Nakuttajan patsas meni toistaiseksi niin sanotusti jäihin.

Joo. Ainoa tyttönihän onkin viittomakielen tulkki, joten vinkkejä saan varmasti sieltäkin suunnasta. Kävin muuten juuri viemässä auton peräkontissa kaksikin kertaa koivuklapeja Marjalaan tytön ja miehensä uuteen kämppään. Tai ainakin varastoon. Kärri on sen verran pahasti lumikinosten takana, etten viitsi sitä kaivaa esille. Ja kyllähän farkkuun sopii aika paljon puita, kun nätisti pinoaa. Takakontti täyteen ja takapenkki ja apumiehen penkkikin.....

Huomenna sitten todella perjantai ja 13. päivä. Ja kun vielä minulla on työturvallisuuskortin uusintakin, niin tuskinpa minä sitä läpi saan, vaan reputan pahemman kerran.

Vaan onhan tässä ikävempiäkin asioita taas. Nimittäin alkaa taas kyrsiä nuo naapurit, jotka kusettavat koiriaan meidän pihaliittymään. Ja tuleehan sieltä välillä kiinteämpääkin ainetta. Ja niin penkkoihin kuin postilaatikoiden juurellekin. Oletteko muuten kukaan, koskaan nähneet sellaista koirankusettajaa, joka kusettaisi koiransa omaan pihaan? Minä en ainakaan ole nähnyt. Perhana sentään, että meinaa mennä hermosto epäkuntoon!

Postilaatikon jalka lienee metallia ja jos ei ole, niin vaihda. Sitten kytket siihen laatikkoon, tai siihen jalkaan sähköt ja saa naapurit hieman high voltage extreme pissimistä.

Ja oletettuihin torttupaikkoihin mikromaamiinoja. Kun nelikoipinen laittaa oman miinansa matkaan, se kopsahtaa tuohon mikromiinaan ja torttu tussahtaa takaisin miinoittajan persvärkkiin. Tai sen välittömään lähiympäristöön, kutsuttakoon sitä tässä karvalistoksi.

Ja koska olet samalla kytkenyt sinne kamerat, niin voit nautiskella iltaviihteestä Malibu kourassa.

Levotonta sanankolinaa perjantain aattona. Enteilee vielä levottomampaa viikonloppua.
Asialinjalla ollakseni voin todeta, että on muuten harvinaisen hienot revontulet taivaalla näin eteläisestä katsantokannasta havainnoituna.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.