Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vai anispohjaista tuokin. Pernodista olen kyllä kuullut. Kiitos Veikko ja JoKaFan sivistämisestä :).

No tuota Ricardoa tuli otettua, mutta lasi on ihan normaalin juomalaisin korkuinen ja saa aina pienen konjakkilasin kokoisen ricardoa + erillinen veden hienossa pullossa. Vedestä riittää useampaankiin juomaan. Maksaa siis 2,5-3 e veden kerä.

Jos käytte sellaisessa maassa jossa voitte ostaa Marie Brizard likööriä, niin kannattaa kokeilla. Makea 25 pros. ranskalainen likööri. Varma aamiaisen korvaava juoma. Vaikka ranskalainen juoma niin harvassa paikassa löytää. On anis pohjainen

Mulla on paha tapa laskee allekain paperin sivuun .oht

Veke syödään savusilakoita .

Kui ette juo mailman parasta vodkaa . Kun asutte noin lähellä rajaa . Täällä saa kemiralta tai jara tai mikaä se nyt on . Puolalaista vodkaa halvalla . Ostin taannoin en kuolu ja nään .

Punkuu nykyään vaan lipitän kohtuudella .

Tänään muuten on Edelmanni siinä Falkissa .

Ei varmaan esitä kiltii poikaa .

Kohtuullisen tavoitteellisen urheilun ja muiden tekosyiden takia en ole viimeaikoina juurikaan alkoholituotteita käyttänyt. Aamulla sattui kuitenkin silmiini joku Virosta kotiutunut kermalikööripullo. Astetta hurjempana kaverina ajattelin ottaa heti aamukahvin kylkiäisiksi suullisen. Vanhaksi oli mokoma mennyt. Tai ei ainakaan pullosta suostunut ulos tulemaan.

Joku sukulaismamma joskus muinoin väitti, ettei meidän suvussa viina pääse pilaantumaan. Väärässä oli.

Sut on Tan3li adoptoitu ja olet mun sukuhaaraa. Toisaalta ei meillä viina edes pilaannu, se jää kauppaan odottelemaan janoisempia immeisiä.

Niin. Onhan se sääli, että urheilu on pilannut monta hyvää juoponalkua.....

Kolattu kotona kaksi kertaa ja Marjalassa kerran.

Muuten tuota. Eikös se Pernootti ollut sellaista ainetta, josta sanottiin ennen vanhaan, että naisille kun sitä juottaa, niin estot häviää.....vVaikka eiköhän se kaikenlainen alkkomahooli estoja vähennä?

Mulle toi työkaveri Tallinnan reissulta isot pullot Malibuu ja Beilistä. Jokavanistako Malibu on ällömakeaa. Voi olla, mutta eihän sitä juomalla, vaan fingerborillinen vain välillä muun hyvän päälle, kuten esim oluen.

Kolasit kotona? Uutta tuokin, mutta taas viisaampana kohti jälkiperjantain illan myöhäisempiä hetkiä ennen Falkia. Ja jälkeen saunan. Tsau!

Hitto kävi tuuri . Olin kaverin kanssa yhen papparaisen
tai huru-ukko se on . Otettiin muutama neuvoo antava .
Käytiin suulissa . Perhana sydän suli kun näin mikä siellä oli .

80-alun 99 . Ei vaan myy .

Oli hienossa kunnossa . Kesäautoksi haaveilen .

Tämä on just tätä (päivää). Helsingissä on telakka, joka työllistää suomalaisia ammattimiehiä. Sitten on suomalainen firma, joka tarvitsee aluksia. Mutta tämä firma ei niitä tilaa ko. telakalta ja luo työtä meikäläisille, kun firman omistaa venäläiset.

Toki mä ymmärrän miksi Puolustusvoimien kanta on se mikä on, mutta kuitenkin.

Onhan turussakin telakka . Saksalaisomistuksessa olipa pitkä sana . ;D mutta töitä on . Alihankijoilla myös saksassa .
Mikä on puolusvoimat ?

Ensin parutaan kun ammutaan vanhoja rynkyn luoteja muuten vaan . Ne piti säästää sotaa varten .

Sit ostetaan koptereita mitkä on aina korjaamolla .
Hornetin olen nähny ilmassa . Nekin vanhoja paskoja .

Sit telakkaan . Siel on pieni osa suomalaisii duunareita .
Tästä on perstuntuma . Vaikka en ole siellä töissä .

Valmistautuminen myrskyyn aloitettu. Koivuklapeja kannettu sisään ja laitettu tuli kolmeen uuniin. Sähkökatkoja täällä maaseudulla tulee pienistäkin myrskyistä.

Totta kai wimi Turuus on telakka, es ist sehr gut! Mä vaan kommentoin yhtä luettua uutista. Perstuntuma ulkomaalaisista työmiehistä tuo jotenkin mieleen ruotsalaiset ja junan rakennusmeiningin. No joo, olkoon nyt nämä ulkomaalaisjutut tässä. -> Lähetä, click...

Minäkin olen valmistautunut myrskyyn. Kynttilöitä ja tulitikkuja kasattu joka kolkkaan. Klapeja sauna täyteen. Kaikki kylmälaukut täytetty jäillä ja muonalla. Termarit täynnä kuumaa teetä ja pakuriteetä. Akkuporakoneen valaisimen akku ladattu. Ja lumilapiot sisällä ja kolakin. Pääsee sitten myrskyn mentyä kaivautumaan pihalle....jos siis allah suo.

Eikö me silloin nukuta kun myrsky tulee . Lapis on jo kuulemma ex-poromies sanoi .Kai kaikkilla varaava takka mikä antaa lämpöö .

Hyvä jiiri . Kai sulla on pöntöuuni semmoinen envanhaan sanottiin kaklunis . Joe tietää nämä paremmin .

Mull ei tule kylmä . Siel olis tänää Dinturit esiintymässä akussa .

Tällaisessa satavuotiaassa harakanpesässä on leivinuuni ja useampikin kaakeliuuni.
Lämmintä riittää yhtä pitkään kuin puitakin.

Eihän me silloin nukuta, kun tuuli ulvoo nurkissa, puita kaatuu talon päälle ja sudet yrittää rikkimenneistä ikkunoista saada herkkupaloja.

Minä ainakin valvon ja vahdin koko yön meidän viimeisiä leivänkyrsiä ja nakkeja ilmakivääri kainalossa, ritsat takataskussa ja myrkkynuolilla varustettu puhallusputki SUUN ulottuvilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.