Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tänään on kyllä ollut hieman haasteellinen keli. Tuntuu sitten olevan tämmöinen talvi tänä vuonna. Minkäpä sille voi, tähän on tyytyminen. Ei onneksi ole aamun yhden jutun jälkeen tarvinnut tehdä mitään ihmeempiä, joten kyllä tämä tästä.

Mikäs kelissä. Lunta on tullut koko päivän ja kolmesti olen paidan kastellut lumihommissa.

Niin että ei ole tarvinnut erillisesti lenkille lähteä. Ja eiköhän tuota yön aikana tulle taas reilusti lisää.

Moskovassa tuli on tuhonnut Yhteiskuntatieteellisen instituutin kirjastossa arviolta yli miljoona teosta, joista monet olivat korvaamattomia. Syttymissyytä ei vielä tiedetä.

Mietin tässä vaan, että ketä savun laskeuduttua tuosta syytetään? Yhdysvaltoja, Natoa vai EU:ta? Varmasti on ollut joku kansainvälinen salaliitto kyseessä. Erään dosentin mielestä tähän on tosin syyllisiä Suomen sosiaaliviranomaiset, mutta tämä ei taida nyt saada julkisuutta kovin paljon.

JOEN SUU sanoi:
Mikäs kelissä. Lunta on tullut koko päivän ja kolmesti olen paidan kastellut lumihommissa.

Niin että ei ole tarvinnut erillisesti lenkille lähteä. Ja eiköhän tuota yön aikana tulle taas reilusti lisää.
Sä pyyhit paidalla tiluksiasi?

Olen muutaman kerran yrittänyt seurata tuota Loiria notskilla, mutta vastoin yleistä mielipidettä. En vaan pysty kykenemään. Jotenkin vaan aina tulee mieleen, että milloin joku pikkupoika huutaa, että keisarilla ei ole vaatteita.
Olen erittäin pahoillani mielipiteestäni ja pyydän nöyrästi anteeksi,
mutta
kun
ei,
niin
ei.
Pysty.

Mä olen lähes kykenemätön kommentoimaan. Kerran katselin vajaat pari minuuttia ilman viboja. En siis ole menettänyt mitään, kun ei viisari värähtänyt.

Minä katsoin Ploirinuotiota kerran melkein minuutin ja riitti.

Huomenna taas töihin. Ei vain oikein enää kiinnosta sekään. Minä kertakaikkiaan en enää " rakasta " työtä. Siis tuota ansiotyötä. Pakkopullaa. Varmaan johtuu siitä, kun on työelämässä jo oltu öpaut 45 vuotta, niin alkaisi jo riittämään.

Mutta vapaa-akana teen kyllä mielelläni kaikenlaisia hommia.

Älä ny Joe ihan Hulkiksi muutu, mutta tein taas tänään lumihommat v51 Verkulla, pensaversio, toki kävi aluksi vain parilla pytyllä.
Eikun kärjet pois ja hiontaan, avot, aivan seinälle yritti sen jälkeen, huomenna IKH:lle ja uus konkka.
Täytyy sanoa taas jälleen, traktori vanhempi kuin kuski ja niin vain pelittää.

jiiri sanoi:
Olen muutaman kerran yrittänyt seurata tuota Loiria notskilla, mutta vastoin yleistä mielipidettä. En vaan pysty kykenemään. Jotenkin vaan aina tulee mieleen, että milloin joku pikkupoika huutaa, että keisarilla ei ole vaatteita.
Olen erittäin pahoillani mielipiteestäni ja pyydän nöyrästi anteeksi,
mutta
kun
ei,

Teen nyt poikkeuksen ja kirjoitan nyt . Olen kaikki Loirinuotiot tallentanu . Se on torella hyvä .Loirin tarinointii vois kuunnella ikuisuuden . Ja mitkä maisemat .
niin
ei.
Pysty.

Loiri sai wimin liikahtamaan, mihin ei edes yksi mainitsemattoman aiheen joukkue ole pystynyt. Kumarran syvään :).

Haades sanoi:
Tänään on Punxutawneyssä taas se päivä vuodesta. Aika rientää.
Haa, äsken uutisissa näytettiin Punxutawneyn Jimmyn reaktio tämän vuoden juhlallisuuksissa. Hemmo näykkäisi seremoniamestaria tai mitä lie juontajaa korvasta ;D.

Punxsutawneyn Phil puolestaan ennusti pitkää talvea, joten kohtalaisella varmuudella voimme sanoa kevään koittavan tavallista aikaisemmin. En tiedä päteekö Philin ennustukset täällä susirajalla, Tuonelasta puhumattakaan?

I'd love to stay here and talk with you... But I'm not going to.

Philiä tai Jimmyä ei näillä kolkilla Pohjolassa tarvita. Onhan meillä noita viisaita miehiä omasta takaa, vai mitä kolamiehet? (Kumpi vastaa ensin säätilanäkymiin?)

Jaa ettei Itämaan Tietäjiltä tulekaan säätilanäkymiä? No ei sitten, kohta Pekka Pouta kertoo vastineensa lähiaikojen ilmiöihin. Säässä siis.

Minkä takia Pekka Poudan sukunimi on Pouta? No olihan ennen se Aarno Kasvikin.....

Onkohan sittarin viinakaupan viiniasiantuntijan nimi Kaisa Mieto vai Teija Väkeväinen? Ainakin nainen se yleensä on.

Mutta eipä tarvitse Haadekssen Poutaa kuunnella, kun täältä tulee sääraportti. Ja aivan paikan päältä. Tämä ei siis ole mikään helkkarin ennuste.

Siis viis astetta pakkasta ja poutaa. Lunta ei ole tänään satanut ja ei siis kolattukaan. Eikä olisi joutanutkaan, kun piti olla yhdessä tilaisuudessa, jossa kansalle jaettiin sirkushuveja, mutta ei leipää.

Öitä!

Kiitos Joe, sain mielenrauhan ja voin mennä tyytyväisin mielin nukkumaan.

Mutta sitä ennen tuumin, että mikä tekee jostakin tyypistä viiniasiantuntijan? Miksi se on jotakin toista parempi? Ja jos ei kuitenkaan ole, niin miksi sen sallitaan julkisesti kailottaa olevansa jokin asiantuntija.

Joku muu saattaa tuumia, että miksi mua viini kiinnostaa? No eipä kiinnostakaan, kun en moisia lipittele. Mutta jos en ihmettelisi milloin mitäkin, olisin vihannes. Tai jääkiekkoilija. (Oho, kuulinko jonkun Koff-tölkin nasahtavan? Vai peräti nuuskapalleroisen valuvan äkillisen ja liiallisen syljen erityksen seurauksena amish-viiksien koristamista suupielistä rinnuksille?)

Muttaanyway, öitä Joelle ja miksei muillekin. Minä vaan ihmettelen... ???

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.