Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mä yhdyn jiiriin, tai tarkennuksena mielipiteeseen. Onko se siis pipo molemmille? Toisaalta saatu pipo on mulla koko ajan käytössä ja päitä on vaan yksi, kun en ole sukua Medusalle.

Onhan ihmisellä-myös Haadeksella- ainakin kaksi päätä, eli ylä ja -alamainittu. Ja tietysti kyynärpää löytyy, joten vähintään kolmella mennään.

Mä arvasin . :D .Ei tarvii lähettää lämmiketttä .

Mistä tiesitte . Mutta kysymys jatkuu ilman pipoja

kuin monta mulla on niitä . Pipoja vai traktoreja . ;D

Muuten. Oli minullakin vielä pari kesää sitten traktori. Sellainen olisiko ollut vm-74 Leyland. Mukava vanha ruosteinen peli, mutta sitten joku traktorihullu kuuli vekottimesta ja tuli parinsadan kilometrin päästä rahatukun kanssa ja vei traktorin puoliväkisin mennessään.
Sen jälkeen onkin kivet ja kannot revitty käsivoimin.

jiiri sanoi:
Muuten. Oli minullakin vielä pari kesää sitten traktori. Sellainen olisiko ollut vm-74 Leyland. Mukava vanha ruosteinen peli, mutta sitten joku traktorihullu kuuli vekottimesta ja tuli parinsadan kilometrin päästä rahatukun kanssa ja vei traktorin puoliväkisin mennessään.
Sen jälkeen onkin kivet ja kannot revitty käsivoimin.

Itken kun möit . Nuffield oli jatkossa Leyand . Kannot on varmaan revitty . Mutta Klapi hommassa ja lumitöissä . on hyvä . Mul on alkuperäinen mikä rekkarissa .

jiiri sanoi:
Onhan ihmisellä-myös Haadeksella- ainakin kaksi päätä, eli ylä ja -alamainittu. Ja tietysti kyynärpää löytyy, joten vähintään kolmella mennään.
Ja sä pidät näissä muissakin päissä pipoa? Ok.

Pysyvä pipo. Aivan, unohdin. Mutta nyt alkaa nälättää ja siitä tulikin mieleen wimi. Oletkos taas pörräämässä traktorilla vai hakemassa muonaa? Sun traktorimääräsi on kyllä arvoitus, kolme?

Ei mulla mitään ihmeempää. Wimille sen verran, että kuuklaa sanalla diverdikkelit, niin tiedät, mistä on kyse.

Meilläkin oli aikoinaan pihakoneena Majori. Mutta kun saisi jostain sellaisen Harmaan Fergun. Petroolilla vielä. Tekisin siihen eteen jonkinsorttisen mekaanisen levyn, jolla voisi työnnellä lumia pitkälle naapureiden tonteille.

Syöty ja saunassa käyty. Rento on olo ja puhdaskin. Ainakin ulkoisesti. Nyt välillä kirjan kimppuun. " Operaatio Aarteenkaivaja " on menossa.

Joe minä mitään gluullaa :)

Pertuntumalla vedän . Tai katon pihalle . Tai takapihalle . Kolme 60-4 nuffield on siellä . Prostit HD .

Jos tulee paljon lunta . En sitten auraa . Minä pärjään ja olen katsonu Huoviset . Viinii on terävii vettä saan kaivosta . Ja klapei kuivii on .

Huomiseksi on muuten luvattu paljon märkää lunta, joten se taitaa olla sitten lumiukkopäivä.

jiiri sanoi:
Huomiseksi on muuten luvattu paljon märkää lunta, joten se taitaa olla sitten lumiukkopäivä.

Pokkainoi on ja talvivaatteen sään mukaan . Pelle millii lainaten .

Jos se möhkäle olis törmäny tanne mikä meni torstai ohi .
CMe ei me eivarmaan oltais täällä .

Kuin monta rautakankii ihminen käyttää elämän kanssa tai kuluttaa . Niissähän timattti päässä .

Mulla TPS sydän . Jotenkin kolahti syrjälleeen .
Raimo Helminen tulee tepsiin .

Valmenamaan . ens kaudella . Olen pitäny Tampereen kuvana
.

Tamperelainen Turkuun? No nyt pomppas! Jaa että arvasin wimi oikein? Toivottavasti tuuri jatkuu illemmalla, lottosin ja vieläpä tuplasin. Toissaviikonloppuna onnistui, mutta se oli neljä oikein se. Nyt kun isommin voittais, niin ostaisin uuden helikopterin ja pörräisin kierrokselle teidän muiden luokse.

Se on huijausta se tuplaus . Vaikka maksat sen tuplauksen
Niin joku numero pitää osuu kohalleen . Ups en ole tarkastanu

Lottoo ;D

Raipen viime vuodethan olivatkin liikkeen puolesta kuvana olemista......

Kyllä niitä möhkäleitä vielä kohtikin sattuu. Elä wimi siitä huolehdi. Ei ne kaikki voi millään ohi mennä. Se, että sattuuko meidän elinaikana vai myöhemmin. Mutta aivan varmasti tulee osumia. Onhan niitä ennenkin osunut.

Mitä muuten Manalassa tekee hekolla? Toisaalta olisihan sillä helpompi viedä porukaa virran yli. Pitäähän sitä sielläkin tulla pikku hiljaa nykyaikaan. Eihän lautturin ammattiakaan enää ole kuin vanhoissa kirjoissa.

Ropit otin. Nyt väsyttääkin ihan mukavasti. Pitää kerätä voimia huomiseen. Märän lumen siirtelyyn paikasta A paikkaan B.

Perhana lotto on aina ollu 21.reikä reikä . Olenko tullu luolasta hitaasti .

Haades kuka sitä lauttaa sauvoo . Tai mihin se menee . CJos otta 4 heppasen eviruuden mukaan 2 tahti bensaa . upasolin myyty säänkö koska me tullaan sinne . Me ei etulla .
s-kaupassa päästän missit ja mummelit ohi .
Annalta sain nimmarin . Se laulaja

James on nimeltään Kharon ja Styks virtaa tietenkin manalaan. Siellä portilla voi rapsutella kolmipäistä Kerberos -hauvaa, mutta sisäänkäynnin lämpötila on jo sitä luokkaa, ettei pipolle tai pipoille ole tarvetta. Ja ei sinne millään perämoottoreilla tulla.

Kyllä muuten wimi tuplaus toimii, tuossa mainitussa neljä oikein voitossa moinen tuplaus osui kohdilleen ja kaksinkertaisti rovot runsaaseen kymppiin.

Mutta nyt Göteborgiin: Johan Falk. Skål!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.