Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

On täällä vielä hieman hiljaisempaa, Joe lienee yhdessä tapahtumassa. Mutta pidetään paikat lämpöisenä.

Hyvin olette paikat lämmittäneet. Itse todellakin olin ensin tytön muuttohommissa ja sitten yhdessä tilaisuudessa, jossa menikin jonkin aikaa. Eihän sitä keskenkään viitsinyt lähteä.

Mikä wimiltä on loppunut? Olut, siideri vai punkku? Mulla on niitä kaikkia, paitsi ei olutta eikä siideriä.....Siideriä ei ollut alun alkaenkaan ja ne kolme olutta, mitkä oli jääkaapissa, menevät juuri parempaan SUUHUN. Punkkuu on laatikoittain ja pulloittain, mutta en nyt viitsi tänä iltana niitä alkaa tuhlaamaan.

Muuten tuota kun en ehtinyt katselemaan mömmömkisojen alamäkihyppelyä, niin saatiinko sieltä Suomelle kultaa tai muita mitskuja? Entä Sisu-puukkoja? Mites sauvojen kanssa lykkijät? Jäikö mitään nimiä histuurian kirjoihin?

Wimi katseli Verdiä ja mä en. Ei siis näköhavaintoja lumiurheilusta tältä päivältä, Big Joe tai jiiri lienee / lienevät kartalla tästä sektorista.

Luultavasti kaima-Joe on vaipunut synkkyyteen ja ottanut Sandellssi-kuurin murheeseen oikein todenteolla ja olan takaa.....

Mutta tuleehan se aamulla kuitenkin toivottamaan hyvää huomenta meille kaikille, paitsi wimille, joka nukkuu iltapäivälle asti.

Minä olen aina ihmetellyt, että miten kukaan voi nukkua iltapäivään? Mutta kai sekin on mahdollista. Ja onhan wimi muutenkin meistä kaikista erilaisin ja varsin poikkeava yksilö. Etenkin poikkeaa usein oudoille poluille ja ainakin sinne Kirstaan.....

JOEN SUU sanoi:
Luultavasti kaima-Joe on vaipunut synkkyyteen ja ottanut Sandellssi-kuurin murheeseen oikein todenteolla ja olan takaa.....

Mutta tuleehan se aamulla kuitenkin toivottamaan hyvää huomenta meille kaikille, paitsi wimille, joka nukkuu iltapäivälle asti.

No hyvät huomenet sitten :)

Ei ainakaan meikäläisellä o mitään hajua mäkihypystä mutta kun saan jossain välissä lehen aukastua niin valaistun kyseisestä asiasta.Tuli kateltua Pelicansin matsia joka meni päällekkäin hypyn kanssa.

Nyt on korjaussarjan paikka kohtuuella.

Kaimalle sen verran etten toki tehnyt uutena vuotena mitään raittius lupausta.Ei ole vaa vähää aikaa maistunu ja sillä sipuli.

Huomenta. Tässä teille pikakelauksena mäkihypyn kuumimmat uutiset:

Janne Ahonen ihmettelee, miksi ihmiset ihmettelevät tämän halua jatkaa mäkihyppyä.

Suomen mäkihyppymaajoukkue osallistuu sekakisaan, jotta Julia Kyykkänen & co voivat palauttaa Suomen huipulle.

Mäkihypyn tuore maailmanennätysmies Anders Fannemel sanoi hyppynsä olleen elämänsä paras. Joidenkin tietolähteiden mukaan kyseessä on myös koko mäkihyppyhistorian paras hyppy.

Matti Nykänen ja Harri "Oppipoika" Olli eivät ole riehuneet humalassa. Olli tosin mainostaa väärää vedonlyöntiyritystä. Kenen mielestä väärää? No sen toisen vedonlyöntimafi... tai siis yrityksen.

Extrana vielä kohuotsikko hiihdon puolelta:

Iivo Niskanen joi haastattelussa energiajuomaa.

Ps. Jos olisin Jani Klinga esittelisin itseni aina mäkihyppymaajoukkuepäävalmentajana. En esim. mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajana, vaikka se ehkä olisikin parempaa kieltä.

Kiitos Tan3li raportoinnista. Mä en kyllä tiedä missä vika, mutta tänä viikonloppuna nuo hiihtelyt ja hyppelyt ei ole oikein jaksaneet kiinnostaa. Elämä on.

Norjan naishiihto on romahtanut ja douppinki epäonnistunut. Tänäänkään ei uskaltaneet pärjätä, kun mitalistit testataan aina.

Nyt pari päivää huilia ja veri-ja muut arvot saadaan taas sopivalle tasolle......

Olin muuten tänään siellä tähystyksissä. Itellä. En vaalunissa......

Haades sanoi:
Kiitos Tan3li raportoinnista. Mä en kyllä tiedä missä vika, mutta tänä viikonloppuna nuo hiihtelyt ja hyppelyt ei ole oikein jaksaneet kiinnostaa. Elämä on.
No olisko syynä tämmönen wannabee-suomalais kannatus, kun menee hyvin huivit heiluu, mutta muuten paskan väliä.
Sielä on Falunis nuoria ja vähä vanhempia ittensä hiihtourheilulle uhranneita urheilijoita pienestä ja pieneneväsä urheilumaasta.
Hei, pikkusen respektiä!!!

Nurmonpanaani sanoi:
No olisko syynä tämmönen wannabee-suomalais kannatus, kun menee hyvin huivit heiluu, mutta muuten paskan väliä.
Sielä on Falunis nuoria ja vähä vanhempia ittensä hiihtourheilulle uhranneita urheilijoita pienestä ja pieneneväsä urheilumaasta.
Hei, pikkusen respektiä!!!
Tai sitten viime viikonloppuna oli jotain kiinnostavampaa tarjolla, vihje löytyy palstan otsikosta. Mä en fanita kendoakaan sun tavallasi, vaikka siinä sitä menestystä wannabeidataankin tavan takaa.

Ja olenko laittanut Kaisa Mäkäräis-patsaan takan reunalle, kumarran sinne ja hymisen mantroja? En. Kova mimmi, myönnän; en wannabeedaa häntäkään.

Valot päälle banaani ja herne pois nenästä. Ei kaikkien tarvitse pitää joka asiasta.

Haades sanoi:
Tai sitten viime viikonloppuna oli jotain kiinnostavampaa tarjolla, vihje löytyy palstan otsikosta. Mä en fanita kendoakaan sun tavallasi, vaikka siinä sitä menestystä wannabeidataankin tavan takaa.

Ja olenko laittanut Kaisa Mäkäräis-patsaan takan reunalle, kumarran sinne ja hymisen mantroja? En. Kova mimmi, myönnän; en wannabeedaa häntäkään.

Valot päälle banaani ja herne pois nenästä. Ei kaikkien tarvitse pitää joka asiasta.
No Haade, Joen tontilla ollaan, täällä pitää olla valmiina kaikkeen, 8]

Nurmonpanaani sanoi:
No Haade, Joen tontilla ollaan, täällä pitää olla valmiina kaikkeen, 8]
Totta turiset, Peace ;)! Kunhan et pidä mulle saarnaa shakista... (Toisaalta se on ihan siistiä, jos löytyy vastusta).

Hauskaa perjantaita. Mitä kuuluu?

Vieläkö muuten McDonaldsin kassalla toivotetaan 'hauskaa ruokahalua'?

Hyvvää vaan kuuluu.

Kävin taas tänään koulutuksessa. Viimeisen tulityökortin sain jopa läpi. Työnantajan laskuun se ja kahvit sekä ruoka.

No pitihän ne tavanomaiset sammutushommatkin käydä näyttämässä ja en ihan vaatteitanikaan polttanut. Joten loppu hyvin. Kaikki hyvin.

Tuosta lopusta tulikin mieleen, että kun saa hyvän lopun, niin varmasti sen jälkeen kaikki on hyvillä mielin. Muut ainakin.....

Vaaluniin mennäkseni, niin tuntuu siltä, että Suomen menestys on vain ihan pikkuasioista kiinni. Oikeasti vain kahdesta asiasta. Nimittäin hiihtäjistä ja huollosta.

Miten muuten pitäisi suhtautua siihen, että kuuluisalla Happo-Heikkisellä kramppasivat jalat? Ja Iivolla kramppasi pää. Musti oli ainoa, joka saa jokseenkin puhtaat paperit.

Vielä mennäkseni Vaaluniin, niin patonginpurijat Ranska, jodlaajat Sveitsi, makaroonit Italia ja oluenimijät Saksakin jätti Suomen.

Ja ei Heikkiseltä jalat kuulemma krampanneetkaan. Ei vaan kuulemma omasta mielestään tiedä, mitä tapahtui......

Suomen entinen päävalmentaja Reijo Jylhä " Noo, ei tässä voi vielä mitään tarkempaa anal lyyssiä tehdä ...." Joka vastaus alkaa sanalla noo.....

Entäs sitten Mietaa. Mies alkaa arvostella muita. Mies, joka ei jaksanut edes sadasosaa nopeammin hiihtää.

Voi Pyhä Sylvi! Kukas se muuten oli?

Nyt lähen rillimökkiin puita kantamaan lisää, että riittää koko illaksi. Palakoon kaikki! Pinnahan jo paloikin.

Ai niin. Ehdin tuossa välillä pikaimuroinninkin tehdä.

Ja pojat hei! Saa täällä muutkin käydä.

Ihan missä vaan. Paitsi tietysti kissojen reviiririllä.....

Puut kannettu, piha hiekoitettu ja parit öltsikät nautinnollisesti otettu. Tunnustan kyllä, että tein kaksi kuumaa hunajarommii, kun tulin sieltä sammutushommista. Vaan nauttiminen hävisi, kun katselin Suomen miesinvalidihiihtäjiä....

Nyt tosin jo hiukka helepottaa. muutama olut vielä ja Suomen kuntohiihtäjät alkavat näyttää ihan maailmanmestareilta.....

Eukko lähtee kohta pojanpoikaa katsomaan, kun nuoriso lähtee kuulemma ulos syömään. Ei kelvannut minun rillaukset, vaikka olisivat saaneet ihan vapaasti meilläkin ulkona takapihalla syödä. Sen verran tilaa lapioinkin terassille. Mutta kukas sitä enää tällaisen kalkkiksen kanssa viitsii....

Aina ei oo heleppoo. Mutta siitä viis, on perjantai kaikesta huolimatta. On muuten ensimmäinen päivä tällä viikolla, kun ei tartte tehdä mitään töistä päästyä - maate menoaika.

Saa tehdä tai olla tekemättä, ihan fiilisten mukaan ja yhtälöön lisätään perjantai. En sirottele tuhkaa päälleni, kelvollinen meininki 8].

Mitäs muualla eri alueiden kirjeenvaihtajat, hyvinkö pyyhkii vai onko rulla päässyt loppumaan?

Täällä Haades ja Manala; over and out.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.