JOEN SUU sanoi:Luultavasti kaima-Joe on vaipunut synkkyyteen ja ottanut Sandellssi-kuurin murheeseen oikein todenteolla ja olan takaa.....
Mutta tuleehan se aamulla kuitenkin toivottamaan hyvää huomenta meille kaikille, paitsi wimille, joka nukkuu iltapäivälle asti.
No olisko syynä tämmönen wannabee-suomalais kannatus, kun menee hyvin huivit heiluu, mutta muuten paskan väliä.Haades sanoi:Kiitos Tan3li raportoinnista. Mä en kyllä tiedä missä vika, mutta tänä viikonloppuna nuo hiihtelyt ja hyppelyt ei ole oikein jaksaneet kiinnostaa. Elämä on.
Tai sitten viime viikonloppuna oli jotain kiinnostavampaa tarjolla, vihje löytyy palstan otsikosta. Mä en fanita kendoakaan sun tavallasi, vaikka siinä sitä menestystä wannabeidataankin tavan takaa.Nurmonpanaani sanoi:No olisko syynä tämmönen wannabee-suomalais kannatus, kun menee hyvin huivit heiluu, mutta muuten paskan väliä.
Sielä on Falunis nuoria ja vähä vanhempia ittensä hiihtourheilulle uhranneita urheilijoita pienestä ja pieneneväsä urheilumaasta.
Hei, pikkusen respektiä!!!
No Haade, Joen tontilla ollaan, täällä pitää olla valmiina kaikkeen, 8]Haades sanoi:Tai sitten viime viikonloppuna oli jotain kiinnostavampaa tarjolla, vihje löytyy palstan otsikosta. Mä en fanita kendoakaan sun tavallasi, vaikka siinä sitä menestystä wannabeidataankin tavan takaa.
Ja olenko laittanut Kaisa Mäkäräis-patsaan takan reunalle, kumarran sinne ja hymisen mantroja? En. Kova mimmi, myönnän; en wannabeedaa häntäkään.
Valot päälle banaani ja herne pois nenästä. Ei kaikkien tarvitse pitää joka asiasta.
Totta turiset, Peace ! Kunhan et pidä mulle saarnaa shakista... (Toisaalta se on ihan siistiä, jos löytyy vastusta).Nurmonpanaani sanoi:No Haade, Joen tontilla ollaan, täällä pitää olla valmiina kaikkeen, 8]