Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ja yhtälö syntyy siitä, että sä olet tavannut Raidia näytelleen Kai Lehtisen (myös Mosku), plus täälläkin höpiset välillä Raidin kanssa yhdestä lajista.

wimi sanoi:
Kumpi istuu Kuopion autossa :D
Sipilä on Maikkarin rikostoimituksen päällikkö, joten sen perusteella Nykänen. Jos siis noi on vaihtoehdot. Mutta ei hajua ja vielä vähemmän Peteliuksen liittyminen tähän, näyttelee vissiin jossakin jomman kumman käsikirjoittamassa jutussa?

wimi sanoi:
Raid on pelanu biljardii . Teemun kanssa
Mä olen juonut kaljaa Teemun vieressä (silloin kun se mainosti maitoa). Tosin mun toisella puolella oli yksi Kumpulainen ja Hemdahl yhdestä jutusta, joten ei oltu ihan samassa seurueessa Teemun kanssa varsinaisesti.

Ai sä meinaat Poliisit -sarjaa etkä Poliisi TV:tä. No olisit heti sanonut. Tuohan on Kuopion poliisiparista toinen ja siis myös kirjailija. Sä yritit johtaa mua harhaan.

Antonio Banderas, Salma Hayek, Johnny Depp, Willem Dafoe, Mikey Rourke, Eva Mendes, Danny Trejo, Enrique Iglesias,... Ohjaus Robert Rodriguez -> Once Upon A Time In Mexico (just nyt Kutosella). Hieman lyijyä ilmassa.

8-palloa en ole nähnyt, trailerin vaan. Ja siinä muistan kyllä Peteliuksenkin nähneeni. Vai Kilpi sen kirjoitti, olen taas viisaampi :).

Mutta nyt Babylon A.D.

Yksi tyhmä kysymys . Jos tulen josku hesaan pitääkö ratikoille viitoilla vai ei . Jos haluu sen pysähtymään . jota

Onko hesassa vaan yksi metrolinja . Se menee a-b .

Tiedän et tykkää kuun kuuntelen . Juutubeeta .

Mikkelii jaksonii kuuntelen .
Kyl mää Olavii kuuntelen
Ja Titta poi Eva dakkren on paras

Huomenta äijät . Heräsin ja laittan taas tynnyrisaunan tulille ja meen uimaan . metri kertaa metri avanossa . Vastan otan mukaan saunaan .

Moro wimi ja muut. Things to do, enemmän mitään sanomatonta näpyttelyä illemmalla; stay tuned.

Mikä on sanomatotonta näpyttyy ? Kaikki on tärkeitä

kirjoittaa noveelin tai pari lausetta . Kuhan kirjoittaa ti lukee .

Ei näitä hakee kirjastosta kirjoja .

Hengissä ollaan.

Illalla piti vielä klaverin kanssa käydä paikallisessa " Kirstassa ". Onneksi eukko sentäöän kävi lapsenlikasta tultuaan ottamassa eksyneet kyytiinsä ja ottipa vielä kainaloonsakin.

Hiihtoja taas katselin. Se Juuhaukki ei oo mikkään ihminen. Kone se on.

Se on aina hienoa, kun selviää seuraavaan päivään. Olin tässä yhdessä tapahtumassa ja tuli vähän sotkua sinne paikan päälle, sekä etenkin selfiin. Yksi osanottaja kumautti päänsä suhteellisen suurella voimalla tantereeseen ja siinä ensiapua antaessani kertakäyttöinen jääpussi kävi ryppyilemään. Pussin kylmenemistä "aktivoidessani" sen päätysauma lävähti auki ja sisältö tietysti oli meikäläisen sylissä. Saapa nähdä tuleeko entisistä mustista vaatteista jälleen pesun jälkeen mustia, ei ole hajua mitä noissa pusseissa on sisällä.

No vaatteet on vaatteita, itse tilanne saatiin hoidettua mallikkaasti ja ei tullut mitään pahoja vaurioita. Toki yön yli pitää tarkkailla tilannetta (kohde oli Haades Jr.). Onneksi on koulutusta ja kokemusta erilaisista loukkaantumistilanteista, eikä jää sormi suuhun; tässäkin päästiin kohteen hoitoon nopeasti tuosta ns. välinehaaverista huolimatta. Nyt ei tieto lisännyt tuskaa, vaan päinvastoin :)!

Ei mittään hättää. Tunnetusti siellä ollaan kovapäistä porukkaa......

Meillä oli vieraita. Jälkikasvua. Neljästä puolet, niiden kumppanit, pojanpoika ja koirat. Pitsaa syötiin. Lähtivät jo, joten meidän kissatkin pääsivät jälleen rauhaan.

Onkohan wimi vielä kylpemässä siinä kuuluisassa tynnyrisaunassaan? Vai avannossa vielä porskuttelemassa. Toisaalta niissä hommissa tulee helposti nälkäkin ja voi hyvinkin olla ruuanhakumatkalla.....

Kyllä tässä ollaan jo ruuanhakumatkalla länsirannikolla. Tuo tynnyriavantosaunominenuiminen alkaa kummasti hiukomaan. Kuulemma.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.