Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No heti tuli ongelma. Onko JOEN SIVUT anagrammi sanoista JOEN SIVUT. Ollako vai eikökö ollakkoko.

Jos Juvosille menee jonkinlainen kuljeksittava polku, niin voiko sen sanoa olevan JUVOSTIEN?

"jiirit uisi rajalla kaipuuni nyt" Mitä sitten tarkoittaakin.

Älä SETVI JUON nyt, sillä JOUNI VEST on tulossa, enkä JUST VOINE olla selvinpäin, joten ISTU JEVNO.

Haades sanoi:
Minä olen miettinyt. Anagrammi-kisasta tuli mieleen, jotta minkäköhänlainen olisi pentagrammi-kisa? Toisaalta tähän ei taida olla meistä kenelläkään asiantuntemusta, tai edes hajua, joten sen pituinen se mietintö.
Pentagrammissa on viisi sivua, joten pentagrammi-kisassa valitaan viisi parasta sivua JOEN SUU-topicin neljästäsadastakuudesta sivusta.
Ei muuta kuin lukemaan ja äänestämään.

Viisi sivua? Siis pentagrammissa? Onko näin? Olen siis tietämättömyyttänikin tietämättömämpi.

Enkä muuten tiedä sitäkään, saunooko wimi avannossa tynnyrisaunassaan ruuanhakumatkallaan traktorilla pörrätessään. On vaikeata tänään Haadeksen elo ja olo.

Eiköhän ainakin minun ole hyvä aika lähteä kirjan kanssa päättämään päiväni.....

Öitä!

Sanovat, että Ruotsin kuningaspari kävi Suomessa.Aika outoa, kun sitä toista kuningasta ei ole näkynyt lehtikuvissa, vaikka olen yrittänyt olla tarkkana.
Pitääkin kokeilla meneekö sama läpi pokerissa, kun on kunkku ja akka kädessä.
-Kunkkupari.

Kas, Joe meni laukaisemaan lauantaistressinsä jo tähän aikaan, lepää rauhassa ja öitä vaan.

Mutta oletkos jiiri saletti, että onko naapurin kruunupäällä diagnosoitu joku jakautunut perssoona tai vastaavuus? Jospa yhdessä ruumiissa on kaksi hemmoa ja tsournalisteilta lipsahti tämä vaiettu totuus, ellei sitten oletus, julkisuuteen parin muodostusterminä "kuningaspari"?

Vanha juttu mutta kertauksena nuoremmille, aikoinaan kun ruotsin kuningasperheessä synnyttämisen aika tuli ja Silvia synnytti Victorian.
Pohdittiin vaihtoehtoa jos olisikin syntyneet kaksoset, kuinka olisi kruunu jaettu, helppo, 50 äyriä kummallekki.

Jaa ettei täällä tänäänkään tapahdu mitään. Kaikki on nykyään twiittailemassa tai facessa. Paitsi mä. No ei sit. Hyvää pääsiäistä :)!

Jaa. Ei tapahdu ja ei tapahdu.

No eihän tänäänkään ole mitään suurta tapahtunut. Paitsi että minä voitan eilen alkaneen kilpailun ylivoimaisesti.

JUST OVIEN avauduttua VETI JO SUN kaveri eli taka VUOSIEN TJ Ollila ne kiinni.....

Kolminkertainen eläköönhuuto minulle: Eläköön! Eläköön! Eläköön!

Jiiri tuli kakkoseksi. Mutta ei mittään. Mieshän se on hävinnutkin mies. Ja helkkarin huono mies onkin.....

Heit sun heiluvilles, hei, hei, hei! Julmaa ylivoimaa jälleen, mutta jiiri muistakoon, ettei hoppee oo häppee. Tai niinhän ne väittää.

Eipä ollut aikaa notkua kaiken maailman nettilöissä, kun päivällä piti ennättää brunssiloille Surakan baariin ja sen jälkeen tuuleen ja tuiskuun Kontiolahden korpeen.
Kaisalle ei tullut kultaa, mutta keskiviikkona laitetaan mitalikahvit tippumaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.