Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mutta väärin on että syytön karhu ammutaan . Mitä nainen kävelee hänen nukkupaikkaan . Raapaisi JA LÄhti pois

Kuulemma Diktaattorin parikymppinen köölfrenti synnyttänyt Puuttinille lapsen. ollut vissiin mukana . Ainakin synnytyksessä......joku nuorempihan se on temput tehnyt....

Tänään kävin töiden jälkeen jo ensimmäistä kertaa tänä keväänä savotassa. Pari lumen ja tuulen katkomaa mäntyä tein. Pätkiksi meinaan.

Rillimökin siivosin. Vein tuhkatkin takasta. Naapurin kanssa korjattiin auton takaluukun lukkoa. Mökin sytytin ja nyt olen täällä.

Syrjaisemmällä silmällä yritän katsella sitä Viereriä. Toivottavasti saapi kaunotar ronssii.

wimi sanoi:
Mutta väärin on että syytön karhu ammutaan . Mitä nainen kävelee hänen nukkupaikkaan . Raapaisi JA LÄhti pois
Siis onko tässä nyt kyseessä se nainen, joka tarjosi nallelle perää? Ja siis asiasta vähemmän lämmennyt nalle on ammuttu, kun tämä nainen loukkaantui? Ei näin :mad:.

Ettei Vladimir ole putannut tyttöä? No mikäs köölfrenti se semmoinen on? Ei varmaan huomennakaan tarjoa pihviä ja jälkihoitoa kenellekään.

Sai. Ronssii.

Huomenna pitää lähteä kaupungille syömään. Yhden matsin aikaan vieläpä....Eukko määräsi. Se on sitten jämpti niin! En siis pääse matsiin.

Kuulemma mennään jonnekin jaappanialaisen tai paremminkin neeppalialaiseen. Minun pitää eukko sinne kuulemma viesdä. yksi tuttavapariskuntakin tulee. Tosin eihän minusta mihinkään ja kenenkään viejäksi ole. Keskimmäinen poitsu kuulemma vie.

Mutta minulla on siten kovin helppoa. Maksaa vain pitää kaikki......

Mitä muuten kuuluu neeppalialaiseen ruokakulttuuriin? Jiiri? Tiibetin lumileopardii vai?

Niin siis huomenna pitäisi naisen tarjota miehelle pihviä, eikä toisinpäin. Ellei se ollut sitten tänään? En nyt ole varma, mutta joku naisten päivän vastaisku kuitenkin kyseessä.

Sori vaan kaikille! Lähden nimittäin nyt rillimökille rillaamaan.

Palaan varmaankin.....

Palasin. Roilerin vartaat ja Karelian nakit. Siinä se menuu. No kesäkurpitsaa myos ja sivussa kunnon salaatti. Kohta Haadesi tietysti taas aloittaa tuon vanhan ja kunnon näsäviisastelun ja päättelee, että salaatti oli niin sivussa, etten yhtään yltänyt ottaa.....

Wimillä muuten alkaa olla jutut kovin ympäripyöreitä. Mistähän johtuu?

Mitäs mä tässä näsäviisastelisin, mä olen ulkoistanut sen sulle omatoimiseen näsäviisasteluun itsellesi mun puolesta.

Sulta puuttuu ö:n pisteet yhdestä sanasta.

Ne on naa ulkkomaalaiset ohjelmat naissa koneissa....

Muistatkos. Marja-Liisa Haemaelaenen.....?

Joo, oli Marja-Liisan sukunimiversiossa naurussa pitelemistä ;D! Ja tuona aikanahan Suomi-pojalla ja -tytöllä oli monellakin noita ae- ja oe-versioisia sukunimiä. Kisakuuluttajat oli hieman kieli solmussa useissa maissa 8].

Vieläkös Tuonelan Lautturi lukee kirjallisuutta?

Mulla on nyt menossa sellainen uutuuskirja kuin: Vanki vakooja Sissi. Kesken on, mutta ihan mielenkiintoista. Niin on kysytty kirja, että saa olla lainassa vain kaksi viikkoa. No sakoillahan siitä selviää, jos aika ylittyy. Ja helpostihan se ylittyykin, kun pitää olla päivystamässä täällä ja menee siinä hyvää lukuaikaa hukkaan.....

Mä luen nykyisin hävettävän vähän kirjallisuutta, pakko tunnustaa :-[. En tiedä mikä mättää ennen niin rakkaassa harrastuksessa. Toivottavasti moinen on hetkellistä, mutta se jää nähtäväksi.

Wimi on nälkäinen / wimi laajentaa tynnyriä / wimi on avannossa / wimi pörrää traktorilla?

Nyt Viereriä ajatellessa vierihoitoon....Ensin kirjan kanssa ja sitten eukon.

Oikein raskaita ja painajaismaisia unia teille kaikille! Nukkukaa vähän ja valvokaa pelokkaasti!

Vierihoito-JOE

Ps. Wimi jatkaa kaikkea. Täälläolotaukoakin.....

Lepää jälleen rauhassa Joe. Mä jään tässä uutisia katsoessa pohtimaan tulevia vaaleja. Kun nyt päättyvällä nelivuotiskaudella yksikään äänestäjä ei saanut vastinetta viime vaaleissa antamalleen äänelle, niin kannattaako tässä äänestää?

Parille sadalle flopille on maksettu about kaksinkertaista palkaa keskipalkkaan verrattuna lähes neljä vuotta, miksi? Toki osasyyllinenhän sitä ollaan, kun ääneni annoin, mutta en mä noita kaikkia äänestänyt Arkadianmäelle.

Jos jokainen saisi viedä oman edustajansa navetan taakse? Toisaalta sekin lakialoite kaatuisi tai jäisi pöydälle...

tähän aikaan vuorokaudesta otaksun että teksti sopii paremmin tänne kuin johonkin muuhun topiikkiin..

Eilen illalla katsottuani veikkaustv:n hyvin tuottamaa huippuottelua tuolta Daimonin koti kulmilta jossa punainen ukkokin (piru?)hiippailee joka pelissä. Minut valtasi suuri tuski.

Kun olin seurannut n. 26min paikallisen ylpeytemme Karhubasketin taaperrusta kuulin keittiösta vaimon kysymyksen: "kauvanko peli vielä kestää maito on loppu ja pitäisi keittää iltapuurot lapsille" esitin vielä että peli on niin jännä ja mielenkiintoinen että en malta lähteä. Lopuksi tajusin että tässä on ulos pääsy eikä tarvi katsoa tätä varsin tuskastuttavaa ottelua (omalta kantilta). Kaupassa selasin kännykällä vielä nettiä että josko ihme olisi tapahtunut ja Karhu olisi kirinyt mutta ei. olenhan etelä-pohjalainen optimisti.. Noo paikallisen ässä marketin kylmähyllywstä löysin onneksi muutaman agresiivisen Karhun. nuo Karhut talutin mukanani kotiin jääkaappiin odottamaan jahka jossain vaiheessa saisin saunan lämpimäksi.

Hetken kotona oltuani palasin tänne kp.comin ihmeelliseen maailmaan. lueskelin jahka joku Pyrinnön antifani olisi vittuillut jo tästä Karhu esityksestä. Mutta silmiin pisti vain tämä yksi teksti jonka Joe oli tuottanut kuuluu näin "No eikös meedioissakin ollut, että ennen niin agressiivinen karhu on ammuttu....?" tästä sain hymyn jälleen huulille.

Nyt kun olen lukenut tuon lauseen, Käynyt saunassa ja nauttinut noita agressiivisia karhuja on mieli jo paljon valoisampi.

Kiitos Joe kun piristät meitä täällä KP.comissa!

Tuleekos muuten huomenna sitä Joensuun Kaisan lajia sieltä tvstä? siinä on kyllä makavan näköisiä naikkosia paljon..

Kiitoksia vaan BB kehuista! Olen kovin otettu.

Mutta pakko huomauttaa, että rikoit vakavasti sitä sääntöä vastaan, ettei tässä osiossa saa kirjoittaa tuosta yhdestä urheilulajista, jonka ihan nimeltä mainitsit. Menee varmasti oluen piikkiin tuo vakava unohdus.

Mielestäni voit selvitä hairahduksestasi nöyrällä anteeksipyynnöllä.....Etenkin topiikin epävirallinen ja osittain kunnioitettukin palstapoliisi jiiri voi muuten loukkaantua pahemman kerran henkisesti. Ruumiillisestihan hän onkin loukkaantunut vasta äskettäin, kun luuli olevansa kuin kesälaitumelle irtipääsevä varsa.....hyppi siis Itella- vai mikä patellajänne se on, poikki.

Toki olet tervetullut tänne kirjoittelemaan kaikesta muusta huuhaasta, kuten me muutkin lähes jokapäiväiset asiakirjoittajat täällä.

Mutta minäpä lähden kohta metsähommiin taas. Pistelen poikki ja pinoon muutaman tuulenkaadon ja konkelon. Hanki kantaa kuin betoni ja muutenkin on mitä mainioin aurinkoinen aamu.

Huomenta.

Sisäpiirin tietona kerrottakoon, että se nepalilainen ravintola on hyvä. En ollut ennen syönyt nepalilaista ruokaa, mutta voin syödä myös toiste.

Rankka urheiluviikonloppu tulossa. Nyt ollaan Australiassa ajamassa ympyrää, illalla sinne joensuulaiseen joukkueurheilutapahtumaan (jonne JOE ei saa tulla), huomenna täytyy aamusta olla Australiassa ajamassa lisää ympyrää ja sitten vielä iltapäiväksi keretä Kontiolahdelle. Kiire on, mutta ei auta valittaa.

Kimmelin tuntumassa on viimeaikoina näkynyt aika paljon noita ampumahiihtäjiä. Tai ainakin ampumahiihtäjäksi naamioituneita. Valitettavasti vain tunnistamattomia venäläisiä ja jenkkejä. Wiereriä ei ole näkynyt. Myös Soukalova olisi kelvannut, mutta ei.

Tuonelan lautturista puheenollen, ostin itsekin ensi kesän rientoihin uuden. Tällä kertaa tällaisen kivan keltavihertävän, jota ei keväisestä heinikosta löydä.

viplaut.jpg

Sitähän sä kysyit.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.