Vs: JOEN SUU
No sen kun ylettää tänne ja varsinkin tänne. Minä en harrasta judoa vaan muuta, enkä myöskään lentele linnun selässä ilman paitaa suikka kupolin peittona. Ja jos nyt sitä päivänsä päättää lumiauran takana plussakelillä sillalla keskellä yötä, niin onko se ensimmäinen kerta?
Eikä tarvitse edes pelätä julkisuuteen pääsyä postuumisti, kun kaikki kamerat on huollossa. Se on sitä yksityisyyttä se.
Mutta en mä tuota pohjoista ulottuvuutta meinannut, vaan ydinvehkeiden mahdollista käyttöä rauhanomaiseen niemekkeen siirtymiseen omistajalta toiselle. Kun 95% äänestäneistä moista halusi rauhaa rakastavien vihreiden miesten seuratessa vieressä, niin niitä loppuja 5% vartenko oli ydintä takataskussa?
No, tutkimattomia ovat toisten tiet. Tai pitäisikö sanoa, bull shittiä ovat toisten lausumiset, sammakoita suustaan päästää, jne, jne.
Ja noista nostetta aiheuttavista pillereistäkin olen kuullut, tulevat kuulemma tarpeeseen, jos ei niitä yliannostele tai ymmärtämättömyyttään popsi. Mutta pääsääntöisesti loppukäyttäjän strategiset päämäärät eli täsmäiskun kohteet eivät ole tietääkseni valittaneet. Toki tämäkin saattaa olla propagandaa.