Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Huomenta! Mukavaa maanantaita ja viikon ensimmäistä työpäivää kaikille!

Huomenta vaan Tan3li. Mä nostan hattua kaikille maanantaidiggareille, jotka fiilistelevät alkavaa työviikkoa ja työpäiviä maanantaina kommenttisi lähetysaikaan. Tämmöistä asennetta tämä maa tarvitsee saadakseen itsensä nousuun.

Ja nyt mä jatkan maanantain viettoa, Joe on muissa aatoksissa.

Erittäin Hyvää huomenta vaan kaikille. Menkää töihin ja nauttikaa. Laittakaa Suomi kunnolla nousuun.
Minä nautiskelen kotona auringosta ja täältä tulee kannustusta, jos työ alkaa liikaa rasittaa. Hop hop!

Nauti keskenäs. Täällä aurinko paistaa tuolla rakennuksen ulkopuolella ja on maanantai. Töissäkin ollaan, muttei se mua niin hetkauta (Joen juttuja moinen).

Yleensä, tai voin sanoa, että aurinko paistaa aina ulkopuolella. Se voi paistaa sisäpuolelle, mutta ei koskaan sisäpuolella.
Mietipä sitä.
Nautin.

En minäkään viitsnyti näin kauniilla kelillä töihin mennä. Tosin tämä vapaapäivä oli tilattu ennen kuin tiesin tästä auringonpaisteesta.

Metsähommissa olen fiilistellyt koko päivän. Hanki kantaa ja kirvestä seköä motorisahaa on mukava kantaa. Paidan tulin vaihtmaan kuivaan ja kohta lähden uudelleen.

Joten muissa aatoksissa täällä todellakin ollaan.

Just joo, rypekää jiiri ja Joe hyvissä fiiliksissänne.

On Maanantai.

Toisaalta ei mua tässä vaiheessa päivää ja kahvikupollista loppujen lopuksi paljon tuo maanantai paina.

Loppujen lopusta tuli taas mieleen tuo putiini. Sitä kun olen alkanut pitää kajahtaneena, mutta näemmä moinen määritelmä taitaa olla vähättelyä.

Nyt Lautturi varoituksen sana noista Puuttinkirjoituksista. Latimirin pitkä judokoura yltää sinnekin asti. Niin ja varsinkin tänne. Kyllä ne " isotveljet " seuraa tarkasti kpcomiakin ja varsinkin tätä topiikkia. Eihän tämä muuten yleensä olisi kaikkein luetuin.....

Mutta mitä merkitystä on pistää Muurmanskin laivasto täyteen valmiuteen enää. Sitähän se on ollut kylmän sodan vuosista lähtien.

Sitten uutisiin. Vangit ovat kuulemma Suomessa jääneet palkkakuoppaan ja korotuksia tiedossa. Ammattiyhdistys on varmaan sielläkin asialla.

Ja sitten hyviä uutisia penkkiurheilijoille eli jiirille ainakin. On ilmeisesti kehitetty pilleri, joka korvaa liikunnan. Eipä tarvitse jiirinkään yhdellä jalalla lähteä kepin kanssa klenkkaamaan. Ottaa vaan aamulla sopivan pillerin, niin jopa lähtee kunto kohisten nousuun.

Minäkin voin joskus ottaa napin tai kaksi, kun kehtuuttaa lähteä kävelylenkille.

No sen kun ylettää tänne ja varsinkin tänne. Minä en harrasta judoa vaan muuta, enkä myöskään lentele linnun selässä ilman paitaa suikka kupolin peittona. Ja jos nyt sitä päivänsä päättää lumiauran takana plussakelillä sillalla keskellä yötä, niin onko se ensimmäinen kerta?

Eikä tarvitse edes pelätä julkisuuteen pääsyä postuumisti, kun kaikki kamerat on huollossa. Se on sitä yksityisyyttä se.

Mutta en mä tuota pohjoista ulottuvuutta meinannut, vaan ydinvehkeiden mahdollista käyttöä rauhanomaiseen niemekkeen siirtymiseen omistajalta toiselle. Kun 95% äänestäneistä moista halusi rauhaa rakastavien vihreiden miesten seuratessa vieressä, niin niitä loppuja 5% vartenko oli ydintä takataskussa?

No, tutkimattomia ovat toisten tiet. Tai pitäisikö sanoa, bull shittiä ovat toisten lausumiset, sammakoita suustaan päästää, jne, jne.

Ja noista nostetta aiheuttavista pillereistäkin olen kuullut, tulevat kuulemma tarpeeseen, jos ei niitä yliannostele tai ymmärtämättömyyttään popsi. Mutta pääsääntöisesti loppukäyttäjän strategiset päämäärät eli täsmäiskun kohteet eivät ole tietääkseni valittaneet. Toki tämäkin saattaa olla propagandaa.

Tuolla toisaalla vihjaillaan, että illan MOT:ssä olisi kiinnostavaa tietoa tai katsottavaa eräästä Joen suosikkihahmosta. Täytynee katsoa pitääkö paikkansa ja jos, niin mitä sieltä tulee.

Itse katsoin parhaimmaksi lämmittää kylpytynnyrin ja katsella taivaalta niitä oikeita tähtiä. Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.

Oikeassa olet jiiri ja teit huomattavasti paremman valinnan. Eikä siinä vielä kaikki, huomenna ei ole maanantai!

Toisaalta ei tässä päivässä mitään vikaa ollut, mutta joistakin periaatteista pitää pitää kiinni.

Huuh. Huomenta-päivää.

Illalla vähän alle 39 astetta kuumetta, yöllä varmaan olotilasta päätellen vähän enemmän. Tällä hetkellä onneksi ei varmaankaan kovin paljoa. Buranakin jostain syystä laskee kuumeen vasta parin tunnin viiveellä, joten kovin nopeaa apua ei ole saatavilla. Pitää ennakoida.

Lisätään epäarvostuslistaan myös kuumeilupäivät. Ja etenkin yöt.

Aamupäivää Tan3li :), ja muutkin. Tuo on kyllä totta, kuumeilupäivät öineen eivät ole parasta a-luokkaa. Ja jos tässä tarkemmin tuumitaan, niin vatsaan liittyvät taudit eli päivät ja yöt voidaan laittaa myös boikottilistalle. Jaksamista.

Kivastihan tuo työviikko alkoi, kun aloittaa vasta tiistaina. Taidankin ottaa ihan tavaksi.

Metsässä taas pari tuntia töiden jälkeen. Kyllä se vaan on niin, että siellä luonnossa mieli rauhoittuu ja ressi katoaa.

Mä olen jo muutaman kesäloman päättänyt tiistaiseen töihin tuloon. Kyllä on eri meininki ollut ainakin itsellä ja suosittelen kokeilemaan itse kullekin. Toki tuolloinkin on vähän joskus sutinut tyhjää, mutta fiilis on ollut jotain siedettävää maanantai-lomaltapaluuseen verrattuna.

Päällisin puolin asia on todellakin näin, eikä se siitä lähemmälläkään tarkastelulla muuksi muutu (ei mitään henkilökohtaista lehmiä vastaan).

On perjantain aatto :)!

Kyllä. Nythän on niin, että itse asiassa olet oikeassa, jos oikein tarkkoja ollaan eli noudatetaan tätä juliaanista vai mikä se oli kalenteria. Vai oliko se Faarenhaitti?

Joka tapauksessa tässä tapauksessa on todellakin lähes varma asia, että huomenna on perjantai, joten aivan hyvällä syyllä tätä päivää voi sanoa perjantain aatoksi.

Huomeena sattuu taas kerran kaksi palloa lähes samalle linjalle meiltä katsottuna. Miten se sitten tähän aattoasiaan kuuluu, niin siten, että heinäkuussa on yleensä meillä kesä. Ja kuuhan se on heinäkuukin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.