Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mitähän vinettoa tämä palsta taas temppuaa tänään? Vähän väliä lataa uudestaan poistaen näpytelmiä, tai kirjaa jopa ulos? Ja vielä perjantaina? Ei näin :mad:.

No ne on ihan tavallisia. Ei mitään kaatokoloja eikä köysiä tai apuvälineitä. Pelkkä nahkapuku ja ruoska riittää....niin ja käsiraudat.....

Tosin ei ole noilla tehokeinoilla montaa eukkoa kaatununna.

Vaan ainakin yhden olen kokonaan saanut nurinniskoin. En tietenkään voi kilpailla Jeremyn kanssa kaatomääristä, mutta ehkäpä sitten laadusta.....

Moi sitten! Nyt nimittäin petin pohjalle, että jaksaa aamulla lähteä metsästämään metsään. Puita .....

Öitä!

Öitä vaan Joe. Taannoin tuli voimankäyttökoulutuksessa pelehdittyä noilla käsiraudoilla ja patukkaakin tarjottiin. Vehkeitä on moneen lähtöön, tilanteeseen ja tarpeeseen olemassa; monen moista kokoa ja väriä on valittavana tavaramarkkinoilla.

Huomenta pojat!

Joo. Meillä on sama aurinko ja taas se paistaa kivasti. Ei näy vielä takatalvee. Minä olen juuri lähdössä metsään. Kaffeet on kiehumassa termariin. Otan eväät mukaan siis reppuun. Kirveen voin kantaa myös repussa. Motorisaha on pakko kantaa käsin.

Palaan hyömemmin, jos ei susi tai karhu syö.....

Huomenta vaan itse kullekin kassilliselle, hieno päivä taas menossa! Wimin rikkaista ja köyhistä puheenollen Persefone kävi eilen kampaajalla: leikkaus ja raidat. Hintaa 119,50€, Holy Smoke! Miettikääs jos markka-aikana operaation hintapyyntö olisi ollut 720,00 markkaa?

Eijjumall... Siis oikeasti!

Huomenta . Tänään seison päivän traktorin takana .
Annan hydraalihalkojan laulaa. iso keko 50-60 pöllejä
Onneksi ne on valmiina pihalla . Töihin on 10 metrii matkaa .
Ja aurinko paistaa taidan tehdä nokipannukahvit . Palaan illalla

Pitkä penni, tai nykyisin taitaa olla pitkä sentti. Mutta tuokin hinta taitaa muodostua suurimmalta osin moninkertaisista veroista. Joku viisas voisikin laskea paljonko tuosta hinnasta on loppujen lopuksi suoria tai välillisiä veroja. Ihan mutuna veikkaan, että reilusti yli puolet kuitenkin.

Totta turiset jiiri, ei yrittäjälle paljon noista riistohinnoista jää. Tässä maassa on yrittäminen, ja sitä kautta oman elintasonsa kelvollinen kasvattaminen; muiden työllistämisestä, sekä kansantalouden kiertokulun jouhevoittamisesta puhumattakaan, tehty aika vaikeaksi, ellei mahdottomaksi.

Mutta onneksi meillä on Sekoomus, Demarit, Keppanat, Perssut, Viheriät propellipäät, Ristilliset, Toisen kielen edustus ja Matkalla Kremliin. Maamme asiat on hyvissä käsissä.

Nelisen vuotta sitten tein yhden elämäni suurimmista tyhmyyksistä, äänestin silloisissa vaaleissa. Jälkiviisaana on helppoa tunnustaa, että virhe oli iso. Mutta koska ihminen on mitä on, niin pidän todennäköisenä, etten oppinut tuosta tapahtumasta mitään ja teen sen ensi kuussa uudestaan. Ja sitten kärsin seuraukset muiden kansalaisten kanssa seuraavan nelivuotiskauden ajan.

Mutta koska mainitsen tämän jo nyt, en pääse syyttelemään itseäni jälkiviisaudesta tai sen puutteesta aikanaan. I've been warned by me 21.3.2015.

Moi!

Koko aamupaivan ja osan iltapäivääkin olin metässä. Onneksi hanki kantoi hyvin.

Nyt olen pitsanpaistossa. Koko pesue tulee syömään neljältä.

Eukko oli runoillut iltavuoroon lähtiessä mulle muistilista.

-Hoida pyykit
-Hoida tiskit
-Tee pitsat
-Käy petivaatteet ulkoa tuulettumasta
-Käy kaupassa
-Jne

Oli vielä laittanut paperille, että ei ollut imuroinut eikä muutenkaan siivonnut, joten jos mulle jää aikaa, niin voin nekin hoitaa.....

Kyllä elämä on helppoa. Ei tarvitse oikein mitään itse ajatella. Tekee vain ohjeiden mukaan.

No oli kuitenkin muistilapun loppuun pistänyt sydämen kuvan. Se pelasti päiväni....ja painan kuin höpelö hommia. Pitää yrittää ehtiä.

Nyt pitsoja vahtimaan. Palaan.

Oliko Eukkosi tehnyt kauppalistankin? Ja siellä klassinen "osta lisää muistilappuja"?

Kyllähän se oli kauppalistan tehnyt. Muistilappuja ei siinä kyllä ollut.

Mutta nyt on kaikki pennut, puoliskot, tyttöystävät jne ruokittu.

Huh huh. Aamusta asdti on pitänyt touhuta. Nyt taitaa helpottaa. Ottaisikohan pikku tirsat.....

Eihän wimi vaan ole satuttanut itseään sillä halkaisuruuvilla? No ei varmaan. Hommat tehty ja tynnyrisaunassa ovat jo ja uimassa.

Tirsat kannattaa aina hyödyntää, jatkoon. Ja turha wimistä on huolta kantaa, eiköhän me saada raporttia jossakin vaiheessa. Viimeistään puolen yön jälkeen.

No elä hyvä mies ala.

Mikkään eloton ilta. Meillä ainakaan. Vieras kävi. Eihän sitä ilenny tulla kesken tänne. Ja tuleehan wimi vielä öpaut 01.28, kun kirstasta on saanut häädön.....

Mutta eipä tässä mullakaan enempää. Kirjaa pitää yrittää lukea, kun pitää jo maanantaina palauttaa.

Ja kai se on taas aamulla lähdettävä metsätöihin eväiden kera.

Hyvää yötä!

Ja sitten hyvää päivää!

Tilannetiedotusta hieman sunnuntaipäivän ratoksi.

Neljä tuntii mehtäläisenä. Kaunis keli. Aamulla yhdeksän astetta pakkasta. Hanki kuin betonia. Tykkään. Olla siis savotassa.

Vaikenen toviksi.

Päevve! Tovi on useimmiten hieno hetki, kun siihen oikein asennoituu ja se käytetään asiallisesti hyväksi. Ei käy valittaminen. Mutta nyt takaisin alkuiltapäivä- / myöhäispuolipäiväkaffekupposen ääreen, tuo arvostettu tovi käynnistyy täälläkin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.