Vs: JOEN SUU
Mistähän asti se wimpula lähti sitä ruokaa hakemaan? Neljä tuntia on jo ollut reisussa.
Vaan kyllähän hyvää kannattaa hakea vähän kauempaakin.
Wimillä kun on se tynnyrisauna, niin minä olen miettinyt, josko rakentaisin itselleni takapihalle pallosaunan. Semmoinen viisi metriä halkaisijaltaan lienee sopiva, että mahtuu sisällä seisomaankin ja lauteilla istuessa ei lyö päätään kattoon.
Täytyykin selvittää kunnan rakennusvalvojalta, onko se mahdollista?
Runkorakennusmateriaaliahan löytyy helposti, kun tänäänkin karsin lumentaivuttamia rankoja vaikka kuinka paljon......
Mutta jollain kunnon tapillahan semmoinen pallosauna pitäisi istuttaa maahan, ettei lähde kylpiessä holtittomasti pyörimään.....vaikka naapuriin.
Piirustukset on kyllä helppo tehdä. Kai kaikki sentään osaa pallon piirtää. Ja kolmiulotteisesti katsottunahan se on aina samanlainen, joten yksi ympyrä riittää. Toki siihen on varmaan piippu piirrettävä, kun kuitenkin sisälle on laitettava puukiuas ja jostakin kautta pitää savu ohjata uloskin.
Toisaalta voisihan siitä tehdä savusaunankin.
Hitto kun tuli esitettyä tämä uusi innovaatio täällä kaikkien tiedoksi. Jokuhan kuitenkin varastaa ideani. No rojaltit kuuluu kyllä minulle, koska olen tuotteen keksijä ja tekijänoikeus on minulla. Voisiko muuten pallolle saada hyödyllisyysmallisuojan........
Nämä nyt on taas niitä ympäripyöreitä ajatuksiani.