Vs: JOEN SUU
Kyllä ei mittään on jottain sentään.
Eli mitä ja missä oli ennen alkuräjähdystä, jos vasta kaikki alkoi? Ja älkää vaan alkako vaittää minulle, että rajähdys on tapahtunut ihan tyhjästä. Kyllä rajähdykseen tarvitaan aina materiaa.
Sitä vaan, että kun ne Hookkinssit sun muut Ainstainnit väittää, ettei ennen alkuräjähdystä ollut mitään. Älkää herranen aika vaan uskoa moista potaskaa.
Muuten olenko koskaan kertonut, että mulla on työkaverina uskovainen mies. Ja minä taas olen ateisti. Aika ajoin meillä on hyviä keskusteluja niin menneestä kuin tulevastakin.
Viimeksi eilen kyselin hänen mielipidettään, että saako simpanssi synnit anteeksi, kun sen DNA on 99 prosenttisesti sama kuin ihmisellä. Eli melkein samoja häiskiä ollaan.....Hänen mielestään apinat on ihan eri rotua kuin ihmiset ja jumala on luonut ihmisen. No minä siihen, että jumala siis loi kalat vai mitä alkusoluolioita ne oli ja sitten ne tuli vedestä maalle ja muuttuivat nisäkkäiksi.
Sitten oli myös raamatun kirjoittajista puhetta. Kun sanoin, että sen on kirjoittanut jotkut hetekantyönnön maailmanennätystä yrittävät tai muut sellaiset joutoukot, niin väitti kaverini, että vaikka on ihmisen kirjoittama, niin se on kirjoitettu " hengellisessä tilassa ".
Sitten meillä on monesti tuosta ikuisesta elämästä puhetta ja missä sitä joutuu viettämään. Itse kun sanoin, että minua ainakin alkaisi tympiä samoja naamoja katsella jo tuhannen vuoden jälkeen, niin onhan hänellä vastaus siihenkin. Kuulemma aika on silloin menettänyt merkityksensä ja siellä on niin mukavaa aina, ettei aika kyllä voi pitkäksi käydä.
No ollaan me muuten oikein hyviä kavereita ja hyvin tullaan toimeen. Käydään kylässäkin välillä.
Mitäs mieltä muuten professori/asessori jiiri on näistä asioista? Haadeshan tiedetään, kun siellä maan alla touhuaa.....