Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Huomenta mörököllit!

Niin on kaunis keväinen aamu, ettei paremmasta väliäkään. Kunhan ei vaan joutuisi eukon ja pojanpojan kanssa torille menevään sitä vappuvouhotusta katsomaan. No kai sieltä jostain sentään olutta saa.....

Mitä taas tulee poikien keskusteluun keskutelusta, niin unohditte vanhan ja tärkeimmän. Kirjeet nimittäin.

Mutta eihän se tietenkään nykyisin kenellekään sopisi, kun kaikilla on niin kiire ja asioiden pitää selvitä nanosekunneissa.

Sähköpostia minäkin suorastaan inhoan. En lue töissäkään juurikaan niitä. Enkä kyllä ehtisikään. Pahimmillaan töissä joku on aamulla kahvipöydässä vieressäni ja kun on lähtenyt, niin parinkymmenen minuutin kuluttua on häneltä tullut joku työtilaus sähköpostin kautta.....Eihän sitä olisi voinut puhumalla kertoa, ei.

Joskus olen moisesta ihan huomauttanut.

Nykyisin kaikki toimistotyöntekijät tuijjottavat vaan tietokonetta päivät pitkät. No niinhän mekin jonkin verran iltaisin......ja jotkut öisinkin.....

Tietokoneen tuijottelu, nettisurffailu ja kp.com tsättäily on ihan siistiä yleisesti ottaen ja se nykypäivänä sallittakoon. Mutta vaikka meilejäkin monesti luetaan tietokoneella, niin se voisi jäädä unholaan. Jos on asiaa, niin sen voi kertoa kuten Joe sanoi, tai soittaa.

Teilläkin on ylenmäärin kokemusta siitä, että se mitä kirjoittaja tarkoittaa, ei monesti ole sama, mitä lukija lukee. Tarkoitus ja ymmärrys eivät kohtaa. Suullisessa kommunikaatiossa näitä väärinymmärryksiä tulee harvemmin, koska epäselvyyksissä asia saadaan raiteilleen saman tien.

Ja sitten on vielä nämä tyypit, joilla on todella tärkeää ja kiireellistä asiaa. Mitä ne tekee? Lähettää meilin! Mä olen vuosien saatossa saanut monet ihmiset uskomaan, että mua ei suuremmin kiinnosta meilit, luen niitä kun sille päälle satun. Jos on tärkeämpää asiaa, niin "mulla on puhelin" on mennyt suhteellisen hyvin jakeluun.

Nonniin. Nyt on aamusta jo pikku aidan runko tehty, sitten käyty kartsalla toria katsomassa ja juopuneita kanssaihmisiä. Ikävä kyllä myös entisiä tuttujakin....Onneksi sai ostettua pari pussia vanhan ajan lakuja. Niitä nyt naamariin.

No sitten takaisin kotiin, välillä pojanpoika sinne Noljakkaan omaan kotiinsa ja sitten aitahommia jatkamaan. Onneksi eukko oli kuskina, että itse pääsin muutaman oluen ottamaan.

Aita lähes maalausta vaille valmis kolmen tunnin jopin kautta ja sitten rillimökki tulille.

Rillattu on ja nyt syötykin ja välillä pojille soitettu ja kyselty ( viettävät kaikki kolme jäkisiltaa vanhimman luona ) kuulumisia , miten Suomella menee......

Ehdotin jo, että kaiketi kannattaa alkaa kannattamaan muita lajeja...kuten....

Heh heh ja jee jee! 5-1 tuli keppitappelijoille takkiin.....eli puseroon...eli surupuseroon...pittää tässä pojille taas soitella.

Nautin. Kaikesta.

Hyvä päivä, hyvä fiilis, hyvä meininki. En valita en. Eikä syynä ole pelkästään pyhäpäivä -perjantai, josta ei kyllä mitään haittaakaan ole. Mä streittaan tänään, en viitsi hakea Zeroa keltsusta.

Fiilistelijälaiskiainen -Haades

JOEN SUU sanoi:
Heh heh ja jee jee! 5-1 tuli keppitappelijoille takkiin.....eli puseroon...eli surupuseroon...pittää tässä pojille taas soitella.

Nautin. Kaikesta.
Vai hävisivät alkupelinsä, verinen kyynel. Not. Kyllä nyt on monilla mukaselitys juoda persheet olalle. Ei muuta kuin konttaamaan eri kolkilla valtakuntaa, hörps kanssanne.

Onks wimmii näkyny...?

Haadeskin painunut maan alle ja jiiri ilmeisesti on pilkkonut puita. Kunhan ei vaan sormet ole men.....milläs sitä sitten näppäimiä hakataan?

Meillä oli koko päivä sadepäivä ja sisällä vain kyyhötin. Toki ruokaa tein ja söin. Välillä kattelin telkkuu ja välillä vetelin päikkäreitäkin. Kirjaakin yritin tavata.

Pojat kävi mönkkäriä laittelemassa ja maalailemassa. No eihän se kuivanut kunnolla tämmösellä kelillä. Vaan kun ne ei tajjuu.

Jokos Iso-Joe on selvinnyt Vapusta?

No enhän mä mihinkään ole painunut. Kostea päivä se on ollut täälläkin (siis säiden puolesta), eikä sitä mitään kummempaa ole puuhailtu. Mutta mitäs sitä aina soheltamaan, menee tämä näinkin. En valita taaskaan.

Sää on mikä on, eikä sille mitään voi, joten siihen ei kannata paljon paukkuja käyttää. Nimittäin säästä valittamiseen. Vaikka kyllähän täälläkin satoi koko siunatun tai siunaamattoman päivän.
Ajattelin aamulla, että käyn tänään juoksemassa tuplamaratonin, mutta muutinkin mieltäni ja ajattelin meneväni uimaan muutaman kilometrin saimaassa. En kuitenkaan viitsinyt mennä uimaan, kun vesi olisi ollut kuitenkin liian kylmää, ettei edes varpaitaan olisi voinut kastaa.
Kaikkia hienoja ajatuksia oli, mitä voisi tehdä, mutta jäinkin makailemaan sohvalle ja ajattelin surffailla netissä. Mutta joku oli vienyt läppärin keittiöön, enkä jaksanut käydä sitä hakemassa, joten helpompi oli vain makailla sohvalla.
Lopulta kuitenkin ryhdistäydyin ja huusin emännälle, että tuo sen koneen, että pääsen käymään comissa.

Kolmen kopla se täällä taas hiljaiseen tarinoi. Mutta Kolmessa Muskettisoturissakin oli neljäs, otapas wimi vihjeestä vaarin (mistähän tämäkin sanonta on saanut alkunsa)? Maailma ei murehtimalla muuksi muutu ja eräs tapahtuma kahden joukkueen välillä on jo historiaa.

Maailmasta tuli mieleen Newsweekin Suomen sotaanlähtö -uutisointi. Tai siis liikekannallepano, tai jotain. Toisella korvalla olin kuulevinani, että syytä tähänkin uutisointiin oltiin laittamassa Kremlin niskoille. Siis amerikkalainen aviisi siteeraa Kremliä tosissaan? Oikeasti? Hyvää päivää taas.

No joo, nyt on kuitenkin puttiinilla eväät vapauttaa Suomi 900 000 sotahullun ikeestä ja pisteenä iin päälle yksiä motoristeja ei päästetty maahan. Ja tänäänkin kaapattiin satoja lapsia. Voihan pyrstötähti ja sian saparo.

Saunottu ja uitu on meriveressä tarpeeksi .

Nyt haen ruoteisii 200 litran öljytynnyreitä .

Arvaakka miksi ?

Kun olin tallennentany Lampaansyöjät siinä Lastumäkiheittää
tynnyrin aika korkeelle .

Minä yritän samaa .

Mutta se oli lähi mätä . Kuka osaa laskee mitä
painaa . Iskemätön öljytynnyri . Entä ilman nesteitä ?

Muistelisin, että tyhjä 200 litran tynnyri painaa jotain 18 kg.

Mutta voithan tuon laskea wimi itsekin. Mittaa vain pellin paksuus ( 1mm.n levy painaa 8 kg/m2 ) ja laske pinta-ala. Piirtoiseenkertaah.....

Niin ja tervetuloa takaisin kirjoihin ja kansiin!

Itse olin tänään ahkera, vaikka itse sen sanonkin. No kukaan muu ei ole sanonutkaan.

Nimittäin lähdin aamulla kahdeksalta metsään ja ajelin peräkärrillä puukuormia laanille eli tekopaikalle viis tuntii. Sen jälkeen söin. Sitten vaihdoin molemmista autoista renkaat. Ehdinpä Colomponkin katsoa ja käydä saunassakin vielä juuri äsken. Parrankin ajoin.....

Repikää siitä! Ai niin, ette pysty, kun ajoin sen.....

JOEN SUU sanoi:
Muistelisin, että tyhjä 200 litran tynnyri painaa jotain 18 kg.

Mutta voithan tuon laskea wimi itsekin. Mittaa vain pellin paksuus ( 1mm.n levy painaa 8 kg/m2 ) ja laske pinta-ala. Piirtoiseenkertaah.....

Niin ja tervetuloa takaisin kirjoihin ja kansiin!

Itse olin tänään ahkera, vaikka itse sen sanonkin. No kukaan muu ei ole sanonutkaan.

Nimittäin lähdin aamulla kahdeksalta metsään ja ajelin peräkärrillä puukuormia laanille eli tekopaikalle viis tuntii. Sen jälkeen söin. Sitten vaihdoin molemmista autoista renkaat. Ehdinpä Colomponkin katsoa ja käydä saunassakin vielä juuri äsken. Parrankin ajoin.....

Repikää siitä! Ai niin, ette pysty, kun ajoin sen.....

Mut ne oli ruostuneita . Onko se 50 % keveenpi

Ilmanko lensi keveesti ;D

Joo. Kyllä ne on 50% kevyempii, jos pellistä on 50% ruostununna.....

Kanavartaita on uunissa. Lähden pistelemään niitä poskeeni. Kanat siis. Vartaat voi pistellä poskeensa ne Uuden Ginean ja Papuan alkuperäiskansojen miehet. Lähetän ne sinne aina....

Vaan ei varmasti ole helppo pistää kanojakaan poskeen. Voimaa pittää kyllä käyttää.

Tänään tehdään jäynää CJoelle . Ollaan ja luoetaa ja Jiiri
keskustellaan ;D

Nyt on kaikki hyvin,kun wimikin on löytynyt.
Tämä päivä meni, kun naapurin kanssa rakennettiin tuohon ranchien rajalla High Chapparallilillimäistä porttia.
Polvikin antoi hakata palloa, joten hyvin on pullat uunissa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.