Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tarkoitan jos mun veneen ankkuri jää kiinni . Ja se lähteekin menemään toiseen paikkaan . Bilteman köysi ei pitkää riitä .

Tänään pitäisi siis alkaa taivaallinen vedenpaisumus, jota on rummuteltu medioissa hetken aikaa. Back upina tosin jo aamuvarhaisella ollaan vedelty ennusteita hieman takaisin päin. No joo, snorkkeli ja räpylät on mukana, joten ripotelkoon vaan ihan fiilisten mukaan. Ihan sama, as they say elsewhere.

Ei tullu vedenpaisumusta kun sen yhden järven tulppa petti .

Niin sanottiin . Mutta mihin se vesi meni ?

Kerran kystin Joelta kun klapei kuivatan . Se tulee takaisin .

;D

Kyllähän Amerikassa on kylii tippunu .

Amerikasta tuli mieleen .

Kummassa Ameeriikassa niitä kyliä on tippunu muka? Pohjois-Ameeriikassa ei kylät voi tippua maapallolta mihinkään, kun maan vetovoima riittää pitämään ne maan kamaralla.

Etelä-Ameeriikassa tilanne on ihan toinen. Kylät roikkuu maapallon pinnalla alaspäin ja maan oma vetovoima ei aina jaksa pitää niitä paikoillaan, vaan ne voi hyvinkin tippua alas avaruuteen, jos paha hurrikaani iskee.

Se on paha juttu ihmiskunnan avaruusmatkailuja ajatellen, sillä raketti voi törmätä avaruudessa leijuviin kyliin ja se on sitten ruma kolari tiedossa. Toisaalta voi mennä sputnikilla avaruuteen kyläilemään ja moikata tuttuja, jos sattuvat vielä elossa olemaan kylissään. Kyllä nimittäin jos sattuu tippuvaan kylään paljon esim. lääkehappipulloja ja täysiä jääkaappeja, niin aika pitkään siellä voi palloilla.

Niin tuota .....metässä olin taas pari tuntia rankoja kantamassa autotien varteen ja yhden kärrillisen toinkin. Onneksi ollaan sen verran telluksen paremmalla puolella, ettei jo keväällä aikaisin tehdyt rangat tipu pois.....ne kun on aisattu ja jo keventyneetkin.

Nyt lähen tulitikkuja lainamaan . Tai Matti siinä on pääosassa . ;D Teemalt tulee .

Ei juman kekkelström tätä onnea ja tuuria! Mä olen jo kolme päivää palstaa seuraamaan tullessani ollut miljoonas vierailija ja tsägä on ollut sama käytettävästä laitteesta huolimatta. Mut siis voidaan valita voittajaksi älypyhelinarvonnassa, vain yhden klikkauksen päässä. Onks vähän siistii :D :D :D?

Siis mieletöntä, mä en tajuu :-X.

Mutta ei siinä vielä kaikki: on perjantai 8]!

Kateeksi käy. No ei se, että on perjantai, on se perjantai minullakin. Mutta nuo älypuhelinarvonnat. Onkohan tässä koneessa liian kovat suojaukset, kun ei pääse voittamaan älyvehkeitä.
Katsoin YLE-areenasta Arne Dahlia ja nyt vasta (olisikohan ollut miljoonas jakso) tajusin, että Gunnar Nyberg onkin Magnus Samuelsson, joka voitti Maailman Vahvin Mies-kilpailun joskus 90-luvun lopussa.
Olisiko muita mestareita, kuin Samuelsson ja Ahola jatkanut uraansa kameran edessä.

Tuskinpa. Muut on jo soransyönnissä. Keneltä hormoonit repäisivät sydämmen, keneltä aivot.....

Mutta joo. Perjantai todellakin on, ihan totta. Mitäköhän eroa perjantailla on muihin päiviin verrattuna. Ai niin. Kun on vielä töissä, niin jotenkin aina perjantai tuntuu helpottavammalta kuin muut päivät.

Oikeasti, niin tuo työntekö alkaa jo kyllästyttää. Ei sitä enää aamuisin lähde hommiin hyvillä mielin ja työta rakastaen. Enemmänkin tuntuu jo pakkopullalta.

Olenkohan sekoamassa? Jiiri voisi asiantuntijana ja kallon kutistajana antaa näistä oireista tarkemman diagnoosin? Onkohan se sitä pöönauttia?

Tässäkään asiassa en ole asiantuntija, muuten kuin omalta kohdalta.
Ja nyt tälle palstalle sopimattomasti aion pohtia asiaa vakavasti ja edelleenkin omakohtaisesti.
Ihmisen mieli on oikeastaan aika ovela, kun se taustalla pyörii ja valmistelee tuleviin muutoksiin. Eli tässä tapauksessa kohtapuoliin alkavaan eläköitymiseen.
Työstä luopuminen on paljon helpompaa, kun saa itsensä uskomaan, että työstä on tullut pakkopullaa. Eli loppujen lopuksi ei ole ensinkään huono asia, jos loppuvaiheessa uskottelee itselleen olevansa onnellisempi työelämän ulkopuolella.
Mutta siirryttäessä vapaaherraksi on hyvä ja välttämätöntä, että on olemassa joku harrastus (mikä tahansa), jolla saa aktiivisesti täytettyä päivänsä.

Harrastuksilla meinaat varmaan kpcommii....? Ei kun klapien tekoa.

Okei. Mutta nyt lähden kirjastoon ja sitten yhteen tilaisuuteen, josta palaan jälleen kerran mieli ja sydän murtuneena kotiin. Ehkä lämmitän hiukan rillimökkiä ja otan muutaman ALeGogin.....Sitten olen jälleen kunnossa, kuten niin monesti ennenkin menneinä vuosina.

jiiri sanoi:
Kateeksi käy. No ei se, että on perjantai, on se perjantai minullakin. Mutta nuo älypuhelinarvonnat. Onkohan tässä koneessa liian kovat suojaukset, kun ei pääse voittamaan älyvehkeitä.
Katsoin YLE-areenasta Arne Dahlia ja nyt vasta (olisikohan ollut miljoonas jakso) tajusin, että Gunnar Nyberg onkin Magnus Samuelsson, joka voitti Maailman Vahvin Mies-kilpailun joskus 90-luvun lopussa.
Olisiko muita mestareita, kuin Samuelsson ja Ahola jatkanut uraansa kameran edessä.
Viime vuoden Euroopan vahvin ja maailman toiseksi vahvin jäbä Hafthór Julíus Björnsson on islantilainen 206 senttinen pienokainen, joka esiintyy Game of Thronesissa. Ja on muuten ollut pari vuotta kielletyn puheenaiheen ammattilainenkin.

Ja sitten yksi itävaltalaistaustainen kaveri meritoitui aikoinaan monissakin kisoissa, mutta ne eivät olleet kyllä maailman vahvin mies kisoja, vaikka niissäkin pärjätäkseen piti käydä ajoittain salilla.

Tämän päivän Dwayne "The Rock" Johnson on myös sen verran iso kaappi, että saattaisi pärjätä kisoissa näyttelemisen ohella. En kyllä tiedä onko ottanut osaa voimamittelöihin. Mutta selvää kasvua on ollut WWF ajoista fyysisesti, eikä ihan kakkosnelonen ollut silloinkaan.

JOEN SUU sanoi:
Harrastuksilla meinaat varmaan kpcommii....? Ei kun klapien tekoa.

Okei. Mutta nyt lähden kirjastoon ja sitten yhteen tilaisuuteen, josta palaan jälleen kerran mieli ja sydän murtuneena kotiin. Ehkä lämmitän hiukan rillimökkiä ja otan muutaman ALeGogin.....Sitten olen jälleen kunnossa, kuten niin monesti ennenkin menneinä vuosina.
Otan osaa alakuloon ja sydänsuruihin. Otapa Viron Kukosta hörppyä, se helepottaa.

Raskasta on, raskasta. Mutta vielä se paistaa aurinko risukasaankin.
Mitä hyötyä siitä muuten on risukasalle paistaako vai sataako?

jiiri sanoi:
Raskasta on, raskasta. Mutta vielä se paistaa aurinko risukasaankin.
Mitä hyötyä siitä muuten on risukasalle paistaako vai sataako?
Paisteella voi heläyttää ilmoille vaikka "You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy,...", sateen tullessa "Rainy days never say goodbye, to desire when we are together,...".

Miten tämä vastasi kysymykseen? No ei mitenkään.

Tai. Rainy days and Mondays always get me down..
Vielä parempi. It`s raining it`s pouring, the old man is snoring,
he went to bed and he pumped his head
and couldn`t get up in the morning.
Miten tämä sitten vastasi vastaukseen, joka ei vastannut ehkä mitenkään.
Väliäpä hällä.

Joo pojat. Kovillehan se otti olla yhdessä sirkushuvitilaisuudessa. Otsasuoni pullistui pahasti, mutta ei vieläkään onnekseni katkennut.

Haadekselle sen verran, että kun olin kävelemässä sirkushuveista autolle, niin yhytin yhden klenkan, joka näytti aika tutulta. No Olli H:han se siinä nilkutti. On se Rikun pappa vieläkin huonommassa kunnossa polvien ja lonkkien osalta kuin minä ja minäkin olen aika huonossa hapessa siltä osin. Me ollaan kyllä Ollin kanssa aika lailla harmaannuttu molemmat. Vaan henkisesti vielä ollaan aika kovia. Minä lentopalloilija ja Olli tennistähti......Siinä juteltiin muutama minuutti.

Risukasaan pitääkin aurinkon paistaa, että kuivavat. Paksuja oksia sitten vaan polttopuiksi.

No katopas, polvivaivainen Ollikin on. Harmikapistus kaksin kappalein, polvi siis, kokemusta on tarpeeksi.

Tähän sopii, ja jiirin kommentin jatkoksi myös, Bobby McFerrin ja "Don't worry be happy" ja siihen vielä: on perjantai. Ei tämä ihan pieleen ole mennyt.

Ja kun Oikeusturvalautakunta vielä teki yhden päätöksen yhteen juttuun liittyen, saanemme lähipäiviksi seurata lisää tragikomediaa erään liiton suunnalta. Mutta nyt hieman lipsuu harmaalle alueelle, stop Haades!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.