Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Eikö se luotilanka toimi vähän samalla periaatteella, kuin harppuuna. Eli luodin perään laitetaan lanka ja laukauksen jälkeen vedetään takaisin. Ei tule luontoon lyijyjäämiä. Kätevää.
Satulaa säädettäessä saattaa polvilumpioon tulla luotilankaviritelmällä reikiä, mutta ainakin satula tulee säädettyä kohdalleen.

Mitä Mitä ? joko olette ottanu apupyörät pois ;D
Pitää varmaan sit meikäläisenkin harkita . Mikä se Luotijuna
sit on ?

Joelle noita titteleitä taitaa tulla lisää . ;D

Ne on pojat laaserit nykyisin. Luotilankoja käytän ainoastaan minä, jos teen pikkumökkejä.....

Nyt lähen rilloomaan.

Saatan palatakin, jos muita kiinnostuneita tänne ilmaantuu.

Eli ehdotetaan tälle fillarityypille, että satulan korkeuden säätämiseen käytetään lasermittaria? Ok. Mutta oli luotilanka tai lasermittari, niin tuon lainatun jutun / kommentin ydin on edelleen hieman hämärän peitossa.

Rillattu ja syöty.

Kaikkihan me aletaan pikku hiljaa olla jossain määrin hämärän peitossa.

Vaan eikö olekin ihan kiva homma olla viikollakin vapaalla? Alkaahan se muuten se työnteko ( jos vielä muistat, mitä se sellainen on? ) painaa niin henkisesti kuin ruumiillisestikin.

Tänäkin aamuna olin jo kahtakymmentä vaille kuusi töissä, vaikka oikeasti työt alkaa seittemältä.....no lähdin pois jo hiukka ennen kolmee, vaikka olisi virallisesti pitänyt olla puoli neljään.

Aamuisin on aikaa kirjoitella vaikka laskuja, että tienaa oman palkkansa. Ei soi puhelimet eikä varsinkaan ne inhottavat lehtimyyjät ala painostamaan vielä siihen aikaan.

Joo, vapaata keskellä viikkoa kelpaa kyllä makustella. Totesinkin tuossa aikaisemmin Persefonelle, että tämmöinen voisi olla säännöllistä.

Eikä tässä vielä kaikki. Monesti vapaan jälkeen on maanantai edessä, mutta nyt onkin perjantai, tuo päivien keisari! Maistuu 8]!

Öitä vaan Joe. Huomenna voidaankin sitten vapaapäivätsättäillä keskellä viikkoa, jatkoon 8]!

Eikai kukaan ny kaasugrilliä käytä . Ne ovat helvetistä .

Kaksi sylilistä koivuklapei jo tulee hiilos .

Ne vois olla tänään töissä jotka eivät kuulu ammatiliittoon
ja kirkoon .

Minä kuulun toisen .

Ihan normaali aikahan tuo on. Me jotka olemme illan torkkuja ja aamun virkkuja, olemme ylhäällä jo ennen viittä.....

Minä olin........metsässä kuus tuntii. Kaikki ajoin pois. En siis muita ihmisiä, vaan puita. Vain yksi kärrillinen vielä sinne jäi paksuja haapapöllejä. Saa nähdä, viitsinkö niitä edes hakeakaan, kun on pitkä kantomatka ja eihän haapa oikea polttopuu ole, vaikka palaahan sekin.

Kaasurillit ja pallorillit on vain kaupunkilaisille....Nehän ei osaa tehdä klapeja eikä edes notskia sytyttää ilman sytytysnestettä. Minä rillaan puilla. Koivuilla, kuten wimikin. Koivuhiilloksella siis.

Kesällä ulkorillissä mulla on muurikka, joten voin rillata ihan tulellakin. Ei tarvitse hiillosta odotella.

Rumarillimarillimarei, hei! Näin käypi askeleet, hop! Käypi askeleet, hop! Hyvä meininki ja kaikki hyvin, hieno päivä tänään.

Eikä siinä vielä kaikki, huomenna on... Jesh 8]!

Joo kyllä mikäkin klapeja osaan tehdä vaikka pallogrillillä pääasiassa grillaan.. ei nuo naapurit taajamassa tykkää jos takapihalla koivunklapeilla alkaa tuuhastaa.. ehkä sitä oli paree muuttaa maalle..

vaan onneksi on perjantai ja aurinko komiasti paistaa 8]

Nyt sä osuit täydellisesti naulan kantaan :D; perjantai, tuo päivien kuninkaallinen!

Eikä tosiaan säässäkään ole valittamista, naatitaan, rillaillaan ja fiilistellään 8]!

Onneksi olin töissä tänään . Vettä tuli .

Mahtava saada tänne pohjaan murretta . Tykkään siitä murteesta . Yksi kaveri joka on sieltä päin kotosin . Asuu nyt ugis . Mutta aina otetaan kuppii sanon sille puhu niinkuin siellä puhutaan .

Rautakaupassa olin joku päivä ja näin Hienon Pallogrillin

se oli varmaan 1,2 metrii levee . Hinnassakin oli ilmaa 75 prossaa.
.

Pyöriä kunnostan . Muka retroja . Omaan käytöön .

Joo pojat. Hieno on ilma. Aurinko paistaa niin mukavasti. Vaan eiköhän jo ensi viikolla taas ole sadeviikko....?

Töistä kun tulin, niin metsään eli puuntekolaanille. Kolme isoa pukillista sahasin koivuja ja järjestelin. Sitten äkkiä kotiin, kun ilma korjaantui. Aidanpätkää maalasin. Siitä kun tokenin, niin aloinpa laavunpohjaa suunnitella ja huom, luotilankoja viritellä, kun ei ole tuota laaseria tullut hommattua. Nyt kyllä olisi kulmalaaserille käyttöä. Mutta onneksi oli geometria aikoinaan kymppi.... Anturalle jo yhden railon lapiolla kaivoinkin.

Mutta nyt kyllä pitää muutama olut ottaa ja mennä lämmittämään mökkiä. Ei ihan vielä viitsi ulkorillissä rillata, kun eukkoa kuulemma kylmää.

Taajamassa minäkin asun omakotitalossa ja naapureita on joka puolella. Mutta minä poltankin KUIVIA klapeja. Ei niistä paljon savua lähde. Ei ainakaan niin kuin Tex Willerin ja Kit Carsonin Navajo-savumerkeistä....

Kyllä mutsivainaakin puhui pohojanmaanmurretta, kun olin pieni. Mutta sitten sille tarttui lopulta tämä mie ja sie.

Mutta aina kun se oli siellä Laihialla tai joku sukumanni tuli tänne, niin sitten se taas alkoi jokeltaa sitä murretta. Ihan kivaahan se oli kuunnella.

Olen Joe samaan mieltä .

Saatais Kauhajoen kaverille uusi nimi .

;D ;D vitsi vitsi

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.