Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Riippuu wimin paluu paljon siitä, josko voi jo nostaa kytkintä......

Kiitti vaan minunkin puolestani wimille muistamisesta. Mutta että ihan kokonainen poro piti lähettää. Meillä on aika pieni pakkanen.

Vielä kerran ja jälleen ihmettelen Suomen postilaitosta, miten vajavaisilla tiedoilla posti saapuu perille.

Perjantaita itse kaikille säädyille!

Kyllä olen viellä Savukoskella . Auto on ollu jo toista viikkoo
Sodankylässä autokorjaamolla . Kytkin paskana .

Eukko lähti alku viikosta kotiin .

Mönkijällä olen ajellu kaupaan ja Joelle .

Maanantaina lupasivat auton . Kirjoittaisin tänne
vaan kun on sairaan hidas netti . Ei ole mitään järkee katsoo
kun nuoli pyörii.

En viikolla kun olen kotona tulen tänne . Nyt lähden harreja narramaan .

No niin, tulihan wimiltä väliaikarapsaa pitkästä aikaa 8]! Perjantai jatkukoon entistä parempana.

Kohta puoliin täytyy lähteä kohti yu-kenttää Haades Jr.n pikajuoksutreeniä varten ja sitten kotimatkalla Prismaan herkkujen hakuun.

Jahas, eipä täällä sanan säilä heilu tänäänkään. Juoksutreeni valonheitinten loisteessa oli mainio ja oli kentällä monenmoista meininkiä muutenkin, lähinnä futistreenejä.

Joe vissiin on jo rillannut ja siemaillut jonkun panimon tuotteita odotellen Poirottia?

Jaa ja vai niin, että?

Olin kyllä yhdessä harkkamatsissa tuolla Areenalla. Eukko oli rillannut sillä aikaa ja kun äsken tulin kotiin, niin Karelianakit oli valmiina.

Tunnustan, että aukaisin juuri Alekokin, joten siinä suhteessa Haadesi oli oikeassa......

Oikeastaan en aio Poirottii katella, kun ne on tullu katsottua niin moneen kertaan, että muistaa murhaajan aina.

Hitsin himpulat, no kerrankos sitä väärässä ollaan, vaikkei ihan kokonaan. Olen siis erehtyväinen, tekeekö se minusta inhimmillisen?

Ja kattia kanssa.

Kohta lähetään kylläilemmään. Katteja kans ei oteta mukkaan. Saapi nähä, kuinka myöhään mennee.

Polvi on mulla ihan paskana. Yhtä paskana kuin wimin auton kytkin. Vaihtaa pitäisi.

Mutta kahta en vaihda . Kun saa poromiehestä kaverin

se on reilu . Eilen oltiin taas kerran erämökillä todella korvessa
ilman sähköö eikä kentää .
Kaloja saatiin . Saunottiin ja kylvin purossa . Matti ei kastanu
itseään kylmään veteen .

Nyt sataa taas vettä . Lähden kyläilemään .

Että kyläilymeiningillä Joe ja wimi tänään. Se onkin maassamme vallalla olevaa kyräilymeininkiä parempi juttu se.

Joelle voisin lurauttaa: "Saat multa polven, se rentun polvi on,..." erään tutun laulun sävelin, mutta ei se polvi vaihtamalla meikäläisen kapistukseen välttämättä paremmaksi tulisi.

Miau.

Nau vi aar eukon kans viimeinkin ät houm.

Yrittihän ne kylässä juottaa meikäläistäkin juovuksiin, mutta ehdinpä onneksi itse ensin......

Tavataan, kun selvitään.

Pakko nostaa tämä näkyville, kun tuntuu tuo roskakirjoittelu valtaavan joka topikin.

Niin. Se on huomenta! Heräsin aamulla kuin hevonen. Häntä suorana ja kengät jalassa.....

Jaa, Jeremyllä ei ole lehmää ja Joe luulee olevansa hevonen. Well, mitähän sitä sitten tähän tuumisi tai miksi ryhtyisi? Oonko mää affena?

Eiku. Laiskiainen, se on siinä 8].

Joo täällä ollaan Ugis . Samoin silmin vielläkin .

Maanantaina lähdin ajamaan 17.30 kotona olin tiistaina 05.35

Eukko lähti töihin 06.35 . Otin nokoset .
Puhelin pirahti 08.00 . Sen jälkeen en ole nukkunu .

Ei ole väsyny . Lapista sain niin paljon virtaa .

Tämä viikko lomaa viellä .

Kytkin remppa maksoi 1500 ekee . Haluun jo töihin . ;D

Moi hd . Kiva olla kotona . Nyt ole täynnä lapin virtaa .
Elämä on mahtavaa . :-\Vaikka ei ole nukkunu kahteen päivään n :'( :'( :'( :'(Haluun nukkuu kun ei vaan nukuta .

En ole ottanu mitään kahvii pahempaa .

Voin väittää moni ei ole ajanu 12 tuntii putkeen .
no pari kusitaukoo lukien . No Joe nuorena .

Tarkoitan vaan sitä onko kaikilla joen lukijoilla edes ajokortii
. :)

Ostin anopille presidetti kahvii kun hän tulee joulukuussa mökille.

Jos on tyytyväinen anoppi se on hyvä :) Aina kannattaa anoppii muistaa

Kyllä minäkin anoppia aina välillä muistelen. Ainakin kun käyn haudoilla.....

Hieno homma, että wimi on kotona. Saadaan taas täällä keskustelut viriämään.

Hei muuten! Nythän on vasta tiistai.....

Vinetto, täällähän sanan säilä on heilunut ollessani parin jutun ääressä. Tai no, ennen kuin joku (esim. jiiri) ehtii, niin tekstiähän tänne on syntynyt. Mutta sanaa se on kirjoitettukin sana.

Ja on tämä vaan siistiä viisastella itsensä kanssa. Joo.

Entä miten säilä liittyy sanaan? Säiläähän voi heilutella, mutta voiko sanaa? Tottahan toki vastaan itselleni, kun se on sitä kirjoitettua sanaa.

Ja nyt mä talutan itseni toisaalle, kun mä alan ottaa itseäni päähän. Hus minä itse!

No, uskotko?

On tiistai.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.