Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mä en tupakoi, juo alkkomahoolia enkä haistele. Hamppu, tahnat, pillerit ja jauheetkin jää väliin. Olen tylsä, otan Zeron ja lähden liikenteeseen, palataan illalla asiaan.

Onko akut kestäny ? Hitto tästä ole kuin 150 km ylemäksi on lunta . Tääl ei yhtään .

Lastenlasten kanssa oltiin 2kpl -6v pellolla katsomassa jäniksen jälkii . Ne loppui kui seinään . Veikkaan jotain lintuu .

Sentti lunta .

Minä käyn vain Joensuun Areenassa. Missä se Ylen on?

Jaahas. Luin tuossa eilenkös se oli vai, että Pirkanmaalla on tehty sotarikos....Ja KRP tutkii asiaa.

Minä en tiennytkään, että siellä päin Suomea käydään sotaa....

Kummallinen maa Suomi edelleenkin, kun edes talvellakaan ei lumi pysy maassa. Minne se oikein menee? Varmaan Siperiaan. No menköön. Minä en lunta paljon tarvitse.

Enpä minäkään kovin paljon sitä lunta tarvitse. Viisitoista senttiä kevyttä pakkaslunta olisi juuri passeli. Kevyttä työnnellä ja hiukan suojaisi vesijohtoja.

Tämän päivän olen sulatellut yhtä hienosti asennettua vesijohtoa.
100 vuotiaan talon asuminen vaatii hiukan pioneerihenkeä, varsinkin, kun jossakin vaiheessa, joku viisas on tehnyt kaupunkilaisjärjellä remonttia. Mutta eipähän lopu harrastukset kesken, kun korjailee sutta ja sekundaa.
Ei riittäisi ATK-laitteessa tila, jos kirjaisi kaikki virheet, mitä törötimpuri on tehnyt.
No näillä mennään ja kohta on taas juhannus.

Jiiri tuliko se vesi nyt . Vai 99 vuotta sitten .

Siin on ollu monta talvee .

Tääl olis hyvä putki-wimi .

Vanhana ja viisaana pyro...eikun remontoijana ehdotan, että aina kannattaa sulatushommissa käyttää tohoo, kuumailmapuhallinta tai muita tulivehkeitä. Etenkin vanhoissa taloissa.....

Hieno on jiirin kartano kyllä, jos jo sata vuotta sitten on asennettu vesijohdot. Onko ihan alkuperäiset vielä. Muoviahan ei vielä oltu silloin keksittu ja luulenkin, että lienevät lyijyä, niin kuin roomalaisilla aikoinaan.....

Jäätyy ja jäätyy, joo. Mä laitoin Zero-packin pihalle viilenemään ja unohdin sinne liikkeelle lähtiessäni. Tosin kaksi tölkkiä vaan muutti muotoaan, mutta kuitenkin. Tahvoaivo ei vaan tunnu oppivan tätä.

Muistaakseni vuosien vieriessä mä olen onnistunut useampaan otteeseen jäädytyshommissa kaljankin kanssa, kun moista vielä sisäistin. Onkohan mulla luontaisia kykyjä mennä pakastimeen töihin?

Pilliä tai kaasua voisi tietenkin kokeilla, ainakin muoviputket sulaisi ja samalla jääkin saisi kyytiä.
Jos on pakastimessa töissä, niin onko se pakastevirka?

Luin lehdestä tänään, että Ameerikassa on ollut lähellä tapahtua aivan kauheita.

Nimittäin FBI, CIA, NBA ja NHL:n tutkijat olivat saaneet selville, että joku, itsensä Jeesus Kristukseksi ja J:F Kennedyn ja Marilyn Monroen aviottomaksi pojaksi nimittänyt kahjo, on ollut aikeissa siepata Obaman koiran.

Onneksi oli jäänyt suunnittelun asteelle moinen rikos.

Kaikkea sitä maailmalla tapahtuukin näinä vaikeina ja pelottavina aikoina.

Pakastevirasta tuli mieleen, että eikös siellä Ameerikoissa ole muutama miljardööri antanut syväjäädyttää itsensä ja muutama muu pelkän päänsä? Odottavat lääketieteen kehitystä, jotta pääsevät tulevaisuudessa lisää köyhää kansaa riistämään ja omaisuuttaan kasvattamaan.....

Ilkeä jos olisin, niin kävisin potkaisemassa töspelit irti noista pakasteaparaateista.

Joku jäätyy totaalisesti ja toinen sulaa ratkaisun hetkellä. Onko kumpikaan hyvä. Onko koskaan hyvä.

Hyvä voi olla olematta parempi, tai paras. Onko kumpikaan hyvä? Ehkei, mutta miksei. Koskaan ei ole hyvä tai huono, koskaan on.

Komppaan, R.I.P. Etenkin Bowien poismeno surettaa, oli niitä suuria nimiä omassa kasvutarinassa. Lemmyn kanssa samana päivänä mummonikin nukkui pois, elämänsä oli kuitenkin pitkä; lähes 100 vuotta.

No niin. Posti nostaa hintojaan, kun lähetykset ovat vähentyneet. Lähetysten vähentyminen johtuu mm. hintojen noususta. Jep.

Joo. Sitä samaa kierrettähän on myös se, että vaaditaan lisää palkkaa, kun tuotteiden hinta on niin korkea. Sitten valmistajat nostavat hintojaan vedoten siihen, kun työntekijöiden palkkoja on jouduttu nostamaan.....

Oravanpyörässä ollaan. Ja varmaan hamaan loppuun asti.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.