Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ei täällä näemmä ole tungosta tänäänkään. Täytyy käydä taas Prismassa ja sitten saunaan.

Kaikki ei tullu sinne . Saksa on hyvä maa . Se voi pelastaa .

Jos on mersu . 1plus 35 ;D ;D

Kaikki on mahdollista .

Jos jos kehun Tamperetta . Seppo Jokisen kirjat .

1999 olin siellä putkassa syyttömänä . Uudenvuodenaattona .
Vuosi vaihtui . Päästiin pois putkasta . Mentiin sit syöymään
eikö Yön Olli ollu siellä .

Nyt unohdin jutun poitin :)

No otetaan toinen vaihtoehto . Olet helsingissä omppuhotelissa . Lähet baariin ja matkalla ryöstetää . Otetaan kännykkä ja lompakko . Niin jos ryösstetään .

Niin ollaan ilman puhelinta . En edes muista eukon numeroo .
Voi taliaivo ;D

Jos sulta on pöllitty puhelin ja olet moista vailla, niin mitä sillä on ao. hetkellä väliä, muistatko eukon numeron vai et?

Haades sanoi:
Jos sulta on pöllitty puhelin ja olet moista vailla, niin mitä sillä on ao. hetkellä väliä, muistatko eukon numeron vai et?

Ei ole lompsaa ei rahaa . eipuhelinta . Muistan vaan oman numeron . ;D

wimi sanoi:
Ei ole lompsaa ei rahaa . eipuhelinta . Muistan vaan oman numeron . ;D
Monilla ihmisillä on taipumusta puhua itsekseen ja on toki luonnollista, että muistaa oman numeronsa. Olisi aika vaikeata soitella itselleen, jos numero unohtuisi.

Viikko alkaa olla takana ilman suurempia high lightseja, ei tosin mitään pettymyksiäkään tullut.

Tuli tässä mieleen, että johtuukohan palstan hiljaisuus tipattomasta tammikuusta? Oli miten oli, niin mahdollinen selitys se on tuokin muiden muassa. Toisaalta tätä asiaa ei tasan taatusti kukaan edes pohdiskele.

Jaa juu, olihan tuossa jotain sittenkin. Siinä Whatsapissa leviää joku emoji 2016 virus, jota vahingossa jaetaan 10 kaverille, jne. Esikoinenkin sitten onnistui moisen hankkimaan, kun kaverilta tuli viesti: "click" ja soppa oli valmis.

Paitsi että iskä pyydettiin apuun vasta viiveellä. Olipahan melkoisia haasteita saada juntturassa oleva Android-puhelin toimimaan. Viime kädessähän (tai keinona) värkit saa toimimaan tehdasasetukset palauttamalla, mutta nyt tämä virus blokkasi puhelimen asetukset tilttiin koko ajan.

Saa nyt nähdä, mitä jälkiseurauksia tuosta koituu, vai koituuko mitään. Onneksi sitä on jääräpäinen ja kärsivällinen luonne, saatiin puhelin taas kuntoon. Pari kertaa kyllä meinasin hakea työkaluksi vasaran.

Jugurtista saa siis syövän, selvä. Tätä mä olen ounastellutkin vuosikausia, salaliitto on paljastettu.

Entäs tämä piirakka-gate? Jos postimerkkiin laitetaan vääränlainen karjalanpiirakka, nousee aivan mieletön älämölö. Ehkä kannattaisi laittaa pipo syvemmälle päähän?

On jälleen perjantai 8]. Tuli tässä maailman menoa miettiessä mieleen, että mitä tapahtuisi, jos AKT:n Piirainen ja Sarah Palin laittaisivat hynttyyt yhteen? Liian vähäisen kahvin juonnin jäljiltä sudin tyhjää, eikä mielikuvitus riitä tuon yhtälön kaikkiin mahdollisiin juonenkäänteisiin.

Tyhjäkäyntiä ei terävöitä seuraavakaan. Joku aika sitten tuore Miss Helsinki jotenkin pahoinpideltiin, mikä on todella valitettavaa, vaikkei siitä mitään tarkempaa kerrottukaan. Eilen vasta valittu neito astui julkisuuteen asian johdosta järjestetyssä tiedotustilaisuudessa, jossa kerrottiin, että mitään ei kerrota tapahtuneesta. Mä en nyt ole oikein kartalla tästäkään. Jaksamista kuitenkin neidolle, pahoinpitely on rikos ja moista ei voi hyväksyä.

Joo, perjantaita!

Itsekin olin juuri kirjoittamassa tuosta samasta " pahoinpitelystä ".

Kyllähän selvästi tuon missin huulista näkyi, että jotain on niille tapahtunut. Turvoksissa olivat. Tietenkin turpiinsaamisen sijasta syynä on se Potoksiini vai mikä se oli.

Eli ihan tiedotustilaisuus meedioille piti pitää. Toki tärkeää onkin, sillä itse ainakaan en olisi muuten koskaan saanut tietää tuota missiä olevan edes olemassa missään päin valtakuntaa.

Mutta nythän missin huulet on kaikkien huulilla.

Tietysti haluaisin tuon pahoinpitelijä-lääkärin tilille tekosestaan.....

Sairauslomalla olen. Vielä ensi viikonkin ja odotan tarkempiin tutkimuksiin pääsyä.....Eipä taida olla meikäläisestä talven yli jätettävää.....

Ettet ole saanut venäläistä sikainfluenssaa? Tai peräti polonium -flunssaa? Jaksamista sinne päin ja järjestät sitten tiedotustilaisuuden, kun ei ole mitään kerrottavaa. Tai siis tiedotustilaisuuden sen kertomiseksi, ettet kerro mitään. Eiku.

No nyt voin rehellisesti kertoa, ettei minulla ole mitään kerrottavaa. Kunhan kirjoittelen ihan joutavia aikani kuluksi. Tai kulumiseksi. Kun tässä taas ollaan kotona vain kattien kanssa.

Toivottavasti en nyt saa roppakaupalla ikävää palautetta, niin kuin se Potoksiinihuuli tiedotustilaisuudesta, jossa ei tiedottanut muuta kuin sen ettei tiedota mitään.

Mikäs se roppa muuten on? En viitsi kuuklettaa. Olisiko jokin kori tai semmoinen mikälie?

Toivotaan ettei se typykkä lue kpcomia tai ainakaan tätä topiikkia, etten joudu haastetuksi oikeuteen pilkkaamisesta....

Ensi torstaina pitäisi lähteä Pariiisiin taas perinteiselle ravimatkalle. Matkakaveri sai väliaikaisen lentokiellon , joten saattaa olla, että joudun matkustamaan yksin sinne. Emäntä ei suostu matkustamaan tilalle. Eikä kukaan kaveri halua myöskään lähteä mukaan. On hiukan tiukka aikataulu.

JOEkin on sairaana, joten ei taida myöskään lähteä. Pitäisiköhän laittaa lehteen ilmoitus , että vetreä hyvin toimeentuleva mieshenkilö etsii naispuolista matkaseuraa Pariisiin. Hotellia ei tarvitse maksaa, mutta lennon joutuu maksamaan. Olisikohan tunkua.

Mun mielestä Veken on syytä pitää tiedotustilaisuus ja tässä olisi jotain asiaakin kaiken lisäksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.