Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vajakkien Valtakunta repesi taas liitoksistaan. On se kumma, kun #8:lla ei saa olla mielipiteitä. Ei niin ihme, että asuu perheineen Kaliforniassa eläkevuosiaan viettämässä.

Maikkarin uutisissakin iso njyytinen, netistä puhumattakaan. Voi hyvää päivää.

Huomenna Pariisiin. Matkatoverikin koki ihmeparantumisen. Kun halu on kova ,niin lomallekin voi lähteä. >Joten unohtakaa ne seuralaisilmoitukset. Toki nuori nainen olisi ollut parempaa seura. Tässä näkee myös sen ,että jos on himo lähteä töihin. niin kyllä sitä mennään. Tässä tapauksessa asiaa auttaa, että kyse on eläkeläisestä

JOELLE PARANEMISIA

Kaikkeni yritin, mutta en pysty salaamaan asiaa enää. Olen syyllistynyt tänään rasismiin, aamulla join ruskeaa kahvia mustat sukat jalassa ja äsken pyyhin suuni keltaiseen paperiin. Eikä siinä edes vielä kaikki, hammastahna oli valkoista.

Onneksi olen kuitenkin Haades, enkä esim. Selänne. Jos Teemu tööttäisi tuon Twitteriin, Suomi nyrjähtäisi täysin raiteiltaan. Tulisi ylimääräisiä uutislähetyksiä ja kaiken maailman (a)siantuntijat kertoisivat tästä tärkeän mielipiteensä.

#VoiHyvääPäivää #OnLottoVoittoSyntyäSuomalaiseksiSuomalaistenJoukkoon #JokuMuuHashtag

Perrrjantaita!

Lentsu senkuin jatkuu ja päätä kivistää. Kaiken muun sairastelun päälle se alkaa tuntua jo sietämättömältä. Hermo menee.

Luin tuossa lehdestä, että sellainen tanssi kuin twerkkaus on keksitty. Siis pyllytanssi. Pitänee kokeilla, sillä eihän kaikki kiva saa olla vain nuorten saavutettavissa.

Näillä mennään. Nyt.

Meinaat twerkata lentsun pois? Perjantaita pitelee ja maailma (Suomesta puhumattakaan) tarvitsee uusia näkökulmia.

Minkälainen se näkökulma on? Minulla ainakin lähes 180 astetta. Jiirillä ilmeisesti vain 45.....

Mutta panatooli-hottia juuri vetelen kiduksiini. Sitten varmaan kuumaa vettä hunajalla ja lopulta kuumaa hunajarommilikkööriä.... Se likkööri ei auta, mutta mukavampi sairastaa.

Itse olen muuten tuota twerkkausta harrastanut jo aikoja sitten. Muinaisen Pielishovin parketilla meni kerran silleen.....

Oho! Siitä ei sitten yhtäkään jiiriä saa aikaan, vaan kaksi pöllöä.....

Mitäs jiiri siitä sanot, kun minun on mentävä, siis jos elän vielä, ensi kuun 18 pvä Tikkamäelle. Aloitan siellä kuntoilun. Kuntopyörällä.... Ja valvonnan alla vielä. Kunhan ei vain siihen paikkaan töllähtäisi, kuten yhdelle kaverilleni kävi.....Onko neuvvoja annettavana? vai pitääkö itse ottaa lähtiessä muutama neuvoa-antava?

Tämä ylös, kun nuo Xanaxit muuten puskee päälle......

Jiiri varmaan antaa neuvoja sitten, kun tulee yhdestä sirkushuvimittelöstä.....

Tauti on ja pysyy siis kiinnitettynä. No kohta puoliin otat jiiriltä neuvoa antavan. Missäs muuten wimi on?

Eipä tuohon paljon neuvoja pysty antamaan, mitä ei sieltä ammatti-ihmiset ole antaneet. Polvet olisi hyvä saada lämpimiksi. Neopreeniset polvituet olisi hyvät, jos sellaiset vaikka lentopalloilevalta jälkikasvulta sattuisi löytymään.
Aika turvallisia nuo kuntotestit on nykyään. Melkein joka toinen niistä selviää hengissä.

Kiitos neuvosta. Otan tohon mukaan ja teen sillä alkulämmittelyt kuluneille polville.

Ja onhan mulla vielä omatkin lentopallopolvisuojat jossain vanhojen pelipaitojen seassa varmaan.....Pitää vielä Tigerin pelikengätkin kaivaa esiin, kun kuulemma nekin olisi hyvä olla. Ja verkkarihousutkin.

Ja käärmesalvaa vielä jonkun vanhan hikisen pelikassin sivutaskusta......sitä kun voitelee polviin, niin eiköhän lähde kone rullaamaan.

Sitten jos selviää hengissä, niin rollaattorilla takaisin. Ellei jopa pyöratuolissa.

Nyt lähden lukemaan kirjaa.

Öitä!

Ja terkkuja wimille, jos löytyy vielä!

Wimi on edelleen kadotuksessa, joku projekti varmaan menossa. Tuuli tuivertaa hieman nähtävästi ainakin tänään, muuten ihan kelvollinen keli.

Tätä uusavuttomuuden ja huolettomuuden määrää!
Paikallisen Mini Manin tasakatto vuotaa kaatamalla. Liikkeeseen on laitettu isoja saaveja vuotokohtiin keräämään vettä. Kenellekään ei varmaan ole tullut mieleen käydä avaamassa rännejä ja tyhjentämässä kattoa lumesta.
Venäjä tarttuu.

Harvemmin on vastaavassa tilanteessa vuotokohteessa suunnatonta määrää saaveja ja ämpäreitä käytettävissä, joten siinä mielessä mahdollinen ajatustoiminnan hitaus tai vaje pystytään paikkaamaan. Ja varastossa saattaa olla ilmatäytteisiä uima-altaitakin.

Asiakkaillehan tuo nyt ei ole kyllä kovin siistiä ja vielä lauantaina, ei hyvä.

Haades sanoi:
Wimi on edelleen kadotuksessa, joku projekti varmaan menossa. Tuuli tuivertaa hieman nähtävästi ainakin tänään, muuten ihan kelvollinen keli.

Ei tässä olla hukassa . Päätettiin viime vuonna 2-4 äijän porukassa . Joka perjantai mennään uimaan ja saunomaan .
Ilman akkoja ja läppäreitä sun muitä värkejä . Viinaa saa ottaa mutta puhelinta eikä konetta saa käyttää . Puhelimet oli kyllä kiinni .

Hyvin on menny tähän saakka.

Nyt olen kotona lämpimässä talossa .

Mahta kuva sulla HD . Tulee mieleen mun edesmennyt pappa .

Jiiri eihän ne ole uusavuttomii kun vettä kerää saaveihin .

Hyvä ettei mene lattiaan . Tasakatto on perseestä .

Vois han sen paikatakin , kosaani ja pikee ja huopaa .

No enkös mä kirjoittanut sun olevan kadotuksessa? Kiitos kuvakehusta, edellinen selfie oli vähän päivittämisen tarpeessa, kun vuodet vierivät...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.