Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jaa, että hotelli hoidettu!

En tiedota mitään, enkä kerro mitään, mutta sen verran sanon, etten olisi lähtenyt, vaikka olisin tervekin ollut. Mutta eihän ainakaan sairauslomalla sentään voi mihinkään mennä.

Kerran satuin sairauslomalla kauppaan pomon kanssa yhtä aikaa. Pakko oli kommentoida, että pitäähän sairaankin syödä. Muuten voi kuolla nälkään. Hyväksyi selityksen, vaikka olin olutta ostamassa.......kiertelin ja venkuloin sen verran, että ehti lähteä ennen minua....

Ennen vanhaan meille moniongelmaisille ei tahtonut apua löytyä millään eikä mistään. Yksin saatiin kärvistellä ongelmien kanssa, kunnes viikatemies huitaisi kaikkien helpotukseksi.

Vaan toista se on nykyaikana. Nytkin juuri luin lehdestä ilmoituksen: Selvännäkijä-Seija ratkaisee ongelmasi jo yhdellä puhelinsoitolla. Melkoinen poppa-akka ja shamaani pitää kyllä olla Seijan olla. Millainen koulutus ja missä noita noita-akkoja koulutetaan? Toisaalta hyvähän se vaan on, että elämän saa kuntoon yhdellä soitolla.

Mutta miten selviää Selvännäkijä-Seija tilanteesta, jos näkeekin tai siis kuulee puhelimessa huppelissa olevan? Selvää voi selvästikin auttaa, mutta miten käy esim minun, Veken ja wimin kanssa? Ja kuka sitten auttaa Seijaa ja kenelle hän soittaa?

No tiedetään. Jiirille se Seijakin joutuu lopulta soittamaan......

Niin tuota...Huomenta vaan kaikille!

Pidin tiedotustilaisuuden kirstassa. Aamulla kun tulin saaresta hiihtämällä. Join kahvin .

Nyt rupeen tekee kaalilaatikkoo . Tulen illemalla.

Hyvää tuli . Vaikka ohjeet tarkastin kotikokki.netistä .

Omaan luovutta käytin .

Ostin 4-vuotiaalle lapsenlapselle sukset . Hän ihmetteli mitä hän näillä tikuilla tekee .

Ensimäistä kertaa elämässä oli hiihtämässä .

Luistella ja uida osaa . Pappa näytti kuin minareilla lasketaan .

Ei se menny kuin silloin 10-14 kesäsenä . ;D

Minä en ole paljon muulla lasketellut kuin persuksilla.

Kaupassa kun päivällä kävin, niin luin jostakin iltapäivälehden etusivulta, että nyt puhuu naisten alistamat miehet.

Mitä helkkarin miehiä ne sellaiset muka ovat? Vellihousuja sanon minä ja pölysäkillä pyyhkäistäviä.

No joku Eva Wahlströmmi voi kyllä hieman alistaa ukkoaan, jos hänellä semmoinen on. Kun komentaa, että pistäpä ukko kaffee valumaan tai tulee turpiin, niin lienee parempi uskoa eka kerrasta.....

JOEN SUU sanoi:
Minä en ole paljon muulla lasketellut kuin persuksilla.

Kaupassa kun päivällä kävin, niin luin jostakin iltapäivälehden etusivulta, että nyt puhuu naisten alistamat miehet.

Mitä helkkarin miehiä ne sellaiset muka ovat? Vellihousuja sanon minä ja pölysäkillä pyyhkäistäviä.

No joku Eva Wahlströmmi voi kyllä hieman alistaa ukkoaan, jos

hänellä semmoinen on. Kun komentaa, että pistäpä ukko kaffee valumaan tai tulee turpiin, niin lienee parempi uskoa eka kerrasta.....
Samaa

mieltä Joe naisella pitää olla tahtoo . Ei Tausskii .
Eval voisinkin keittää kahvit .
Niin sille ruotin titta pio mei.
Tytär osti toi jutun tokmanilta .Vyöhyketetapialauta ,

Semmonen vaneri jossa on jalan kuvat ja puunappei .

Tuntui aika oudolta

Evalla on mies ja lapsi. Mä olen tänään ollut yhdessä tapahtumassa ja hautajaisissa. En tosin virkani puolesta, vaan mummo haudattiin.

Kiitos Joe. Mummo olisi tänään täyttänyt 97 vuotta, paljon matkaa tuli tehtyä ja asioita koettua. Kaksi kertaa joutui Karjalasta lähtemään evakkoon ja kotiutui sitten Karkkilaan lopulta.

Haades voimia . Itse en osaa sanoo paljon niitä sanoja .
Mutta sain voimaa sun sanoista syksyllä . Haluun antaa ne sulle
Haades .

Toivottavasti Wimi mainitsit tiedotustilaisuudessa toivomukseni matkaseurasta Pariisiiin. Minulla on kaikki mummot ja ukit kuolleet aikoja sitten. Ennen en ikinä käynyt hautausmaalla. No nyt emäntä on opettanut siellä käymään. Nykyisin käyn aina ulkomaan ressuilla hautausmailla.Tietysti kotimaassakin. Hienoja paikkoja, kun vain jaksaa ihailla sitä rauhallista tilaa mikä siellä on. Yhtään en enää ihmettele niitä vanhoja naisia, jotka viettää aikaa hautausmaalla. Orava varsinkin ystävällisiä.

En Veikkoseni muistanu sinua aamulla . Hiidin 15 km jäätä pitkin . Mutta ne ravit on lähellä syksyllä .

Mutta kaikki kuolee . Itse olen ottanu 15 vuotta sitten henkivakuutuksen . Enkä ole viellä kuolu .

Nyt tulee teemalta Davee bovii . Mahtava .

Mutta popedan Pate eikä yön Olli ikinä kuole .

Näinköhän AKT menee lakkoon, kun muut haluavat päästä sopuun ja saada maan asiat kuntoon palatessaan neuvottelupöytään? AKT, AKT, AKT!

Helsingissä näköjään vainajaa palvelutalosta noutava liputettu ruumisauto tarvitsee pysäköintiluvan, muuten tulee sakko. Miksei tuo kuski voinut kantaa vainajaa 200 metrin päässä olleelle parkkipaikalle, olisi tältäkin säästytty?

Lumitöitä olen yrittänyt tehdä muutamaan otteeseen päivän aikana voimien mukaan. Nuorin poika kävi illalla auttamassa. Onneksi on tullut salskeita poikia hankittua.

Meidän ikioma kehittämis vai mikä lie-ministeri Vehviläinen ei vielä ole päässyt selvyyteen. Nimittäin siitä, että tarvittaisiinko Aluehallintovirastojen sijaan vielä yksi Pääaluehallintovirasto.

Mielestäni ainakin minä tarvitsisin pääaluehallintavirastoa. Tuli meinaan vielä kaiken muun sairastamisen lisäksi helkkarinmoinen lentsu ja päänsärkykin....

Eikä tuota pääkipua yhtään vähennä sekään, kun luin, että tänä vuonna puoluetukiin lipsahtaa taas valtion kassasta 30 miljoonaa euroa.

Tuolla summalla sentään olisi voitu järjestää lukemattomille maahamme muutaneille nuorille ja salskeille miehille ainakin uudet asunnot, älypuhelimet, thaihieronnat ja ehkäpä vaimotkin.

Ainakin minä olen sitä mieltä, että tuollaiset summat puolueiden hyväksi olisi ollut parempi käyttää kotouttamisiin. Kyllä jämpti on niin!

Sä olet Joe veronmaksaja, eikä ole sun asiasi, mihin maksamiasi veroja käytetään. Eikä näistä asioista ole tapana kertoa mielipidettään ääneen, saatikka kirjallisesti. Itse asiassa niistä ei saa olla itsenäistä mielipidettä ollenkaan. Pulinat pois, ole mykkä, kuten muutkin.

Näinhän se on, näinhän se on. Sori vaan.

Pyydän eukkoa kiertämään käsieni ja suuni ympärille runsaasti mäkkaiveri-tsiisus-teippiä....nokan jätän vapaaksi, kun vuotaa koko ajjan. Otsaan voi kyllä pistää teipin alle pari buranaa.

Mitenhän tuo aivastelu sitten onnistuu? Äskenkin aivastin viisi kertaa peräkkäin. Taisi olla uusi rekorddi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.