Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Pelottaa mun kuva ja soitit papille? Sori siitä. Hymyilen seuraavassa selfiessä enemmän.

Täytyy pahoitella ja poistua tästä vilkkaasta keskustelusta hetkiseksi, saunan vuoro. Mutta pärjäätte kyllä hyvin, kuten aina ennenkin.

Mistä kuvasta täällä paasataan? Minulla ei näy mitään. Haadeksen entinen omakuvakin on hävinnyt....

Puuttuuko minulta jotain? Taitoa ehkä?

Saunan pistin minäkin tulille. Yritän jaksaa käydä, vaikka melkein kaikki voimat meni lumitöissä.

Haades sanoi:
Pelottaa mun kuva ja soitit papille? Sori siitä. Hymyilen seuraavassa selfiessä enemmän.

Papille tai kappalein . Voi soittaa minä pakana . Kysyin mikä meidän Haadekselle on tullu .

Hän sanoi kohta tuule ja kovasta .

Mun kuvan vaihto (tai vanheneminen) aiheuttaa kovan tuulen? En tiennyt tuota, täytyy olla varovaisempi vastaisuudessa.

Ja sori siitä. Siis tuulesta.

Äsken uutisissa joku naispuolinen mielenosoitustyyppi sanoi, että jokainen suomalainen nainen on kokenut seksuaalista ahdistelua tai väkivaltaa. Jahas.

Persefonekin mykistyi.

Olen kyllä Teemu Selänteen kanssa samaa mieltä . Hyvä kun joku uskaltaa puuttuu tähän .

Teemu on äijä .

Ja nyt jotku itkee kun nuo nuoret NHL suodet tähdet .
Menee takomaan rahaa elämään varten . Edusttaa suomeen .

Pitäis joku hikinen intti käydä välissä .

On intti tavallaan hyvä . MUTTA jos jätkä pärjää tuolla jo noin hyvin .

Ei ole luistamassa . Ihmiset on niin katelisii .

Jepjep. Mutta onko wimi kaikki sun tuntemat suomalaiset naiset kokeneet väkivaltaa tai niitä on ahdisteltu? Mä tunnen monia naisia, joita ei ole.

Tai sitten mua on huijattu ja kaikki nämä daamit ja neidot ovatkin ulkomaalaisia alunperin? No hyvin ovat kielemme oppineet.

Perskeles! Kyllä intti on käytävä!

Mutta luin tänään lehdestä, että Jyväskylän yliopistossa on tehty uraauurtava ja tosi tärkeän arvokas tutkimus, että hakkerit voi kaapata älypuhelimesi kautta vaikka kahvinkeittimesi tai riisinhauduttajasi. Mulle ei kyllä selvinnyt, että miten ne niinkuin konkreettisesti pois viedään.

No meillä ei ole onneksi mitään erikoista riisinhauduttajaa ja kahvinkeitinkin on jo ainakin pari vuotta vanha, joten vieköön sen, jos tahtovat.....ei haittaa.

Toisaalta mulla ei ole älypuhelintakaan, vaan sellainen näppärä näppäinpuhelin, joten taitavat kelmikonnat vetää vesiperän. Tai vain vesikattilan.

Mutta eukolla kyllä on. Älypuhelin. Se onkin minua älykkäämpi. Se eukko. Ainakin omasta mielestään.....

M iksei Inttiin voi mennä vaikka 45-65 vitosena . Osattais
tehdä hyvää soppaa . Eikä kukaan valittais .

JOEN SUU sanoi:
Mistä kuvasta täällä paasataan? Minulla ei näy mitään. Haadeksen entinen omakuvakin on hävinnyt....
Sullako ei näy mun uusi kuvatus? Kyllä se mulla näkyy läppärillä ja wimillä siis ainakin. Toisaalta se ei näy mun puhelimella. En hjymmarra? Johtuisiko käyttiksestä tai selaimesta (mikä softa sulla Joe on?)?

Eipä se näy täälläkään. Mutta vanhoilla miehillä pitääkin olla paremmat suojaukset, ettei kuvat tule uniin.

Joo. Parempi ettei näy. Rumahan se kuitenkin on.....

Mutta en minä näistä mitään ymmärrä. Tarvitsisin hiukan lisää rautalankaa.....?

Niin ja tuosta soffasta kun Haadesi kyseli, niin musta se on ja nahkaa. On niitä kyllä kaksikin. Silleen kulmittain olkkarissa.....

Näkyy hyvin .
Jos emänältä saan luvan . Hommaan sooutuveneen olohuoneseen .

Hyvä vaikka on pelottava . Jos ei mene lapset nukkumaa 2.6 v

tuleel Haades . ;D

Meen muuten ens viikolla lääkärin . Pallis on ollu kyhmy vuoden päivän . Saan rauhan siihen .

Joko ne tatskoja lääkäritkin on alkaneet tehdä? Kuka Rauha se on, kenen kuvan siihen haluat.....

JOEN SUU sanoi:
Joko ne tatskoja lääkäritkin on alkaneet tehdä? Kuka Rauha se on, kenen kuvan siihen haluat.....

Eksää rauhaa tunn . Mut en mää sin me.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.