Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Näin rahaa ,mutta se yllättävästi meni aina eteenpäin. Ammattia en paljasta. Liittyy kuitenkinkin oikeudenmukaisuuteeni

ei tarvii paljastaa . Se on ok .

Väitätkö että olet ollu 17 kertaa parisissa . Eikä tunnu missään .

Kai siellä baarejakin on .?

Kyllä siellä on tullut käytyä vuodesta 1999. Emännän kanssa myös yhden kerran eli samana vuonna yhden kerran 2 kertaa. Rehelllisesti sanottuna kyse on miesten välisestä reissusta, jossa keskustellaan elämän menosta ja varsinkin naisista, Kyllä sen olisi voinut tehdä Suomessakin, mutta Ranskan ravijannujen kanssa ei olisi saanut keskustella.

veikko1 sanoi:
Kyllä siellä on tullut käytyä vuodesta 1999. Emännän kanssa myös yhden kerran eli samana vuonna yhden kerran 2 kertaa. Rehelllisesti sanottuna kyse on miesten välisestä reissusta, jossa keskustellaan elämän menosta ja varsinkin naisista, Kyllä sen olisi voinut tehdä Suomessakin, mutta Ranskan ravijannujen kanssa ei olisi saanut keskustella.

veikko1 sanoi:

Me mennään saaren juttelemaan . Joka viikko .

Eiköhän tämä kelpo päivä ja ilta ollut tässä, öitä itse kullekin, sikäli kun täällä enää keikuttekaan. Huomenna jatketaan.

Mikä päivässä vika . Näitä on jäljellä viellä varmaan 20 vuotta .

Kukkii en viiti nyt ostaa kun kaikki muutti ostaa . Maanantaina ne sa 50 prossan alella .

Minä menen rillimökkiin tai laavulle ja kutsun sinne ystäviä, tuttuja ja naapureita ym. ohikulkijoita.

Siellä me sitten jutellaan ja parannetaan maailmaa, vaikka eihän tuo ole siitä mihinkään meidän jutuilla korjaantunut.

Ei tarvitse lähteä Pariisiin, saareen eikä muihinkaan kovin eksoottisiin paikkohin. Rillimökki ja laavu on minun kesämökki, terapia-asema ja Pariisi.

Vaan jokkainen tavallaan. Vappaa maailmahan tämä.

Huomenta piti sanomani ja sanonkin. Huomenta!

Todella rauhallinen päivä ollut palstalla, jengi on pyörinyt syventämässä ystävyyssuhteita siellä ja tuolla ilmeisen selvästi. Ei huono sekään.

Eipä silti, ei sitä aina tarvitse mitään kummempia mainetekoja tehdä, normi päiväkin wörkkii.

Aurinkokelloni kertoo, että huomenna on taas perjantai. Pitäneekö paikkansa? Se kun on jo aika vanha. Se kellon paikka.

Kävin sitten aamuna polkaisemassa kuntopyörää oikein kunnolla tuolla Tikkamäellä. Piuhaa oli kiinni siellä sun täällä. Sanoivat, ettei ole sepeliä valtimoissa. Eli palaan taas ensi viikolla alkupisteeseen työterveyshuoltoon. Mikä se semmoinen huoltamo on, kun eivät saa selville vikaa. Hermot tässä mennee.

Kävelin muuten päivällä takapihan laavulla. Kun tulin sisään, niin huomasin, että toisesta kengästä oli jäänyt eteiseen minusta ainakin hiilijalanjälki.....

Merkillistä. Onko nää sun käyttämät tutkijat ja lekurit julkiselta vai yksityiseltä puolelta? Väittävät, että toinen toimii ja toinen ei. Tosin tässäkin on ollut vaihtelevia näkemyksiä, joten en liputa kummankaan puolesta, vaikka yksityinen.

Näinhän se taas on: perjantai jyllää. Kuka mitenkin asian kokee, minä en valita.

Jyllää, jyllää. Kai se sitten jyllää.

Joo. Mitään siis ei oikeastaan ole selvinnyt meikäläisen terveydentilasta. Ensi viikolla taas työterveyshuoltoon lääkäriaika. Pakko alkaa painostamaan. Kun ei oikein ole varaa mennä mihinkään yksityisellekään.

Vaan ei auta. Lunta tulee ja pakko kai se on lähteä edes lumitöihin, vaikkei jaksaisikaan. Taitaa kävelylenkki jäädä väliin. Tuleehan lumitöissäkin liikuntaa. Ja siihen jos työn ääreen kuukahtaa, niin eipä enää huolia kenelläkään. Ei minulla, lääkäreillä, eikä turhaa kulunkia kunnallekaan.

Mutta eipä ole halpaa nämä turvapaikanhakijoidenkaan kustannukset Suomelle. Tänäkin vuonna vain 800 miljoonaa.....Saattaisi tuolle summalle olla muutakin käyttöä. Vaikka kaiken tyhjänpäiväisten virkamiesten palkkojen korotuksiin.

Laitetaan turvapaikan hakijat Ahvenanmaalle, voivat siellä kalastella fisuja keskenään ja mellastaa paremmin. Veloitan ratkaisusta vain 100 miljoonaa ja nuo säästyvät 700 miltsiä voi käyttää työterveyshuoltojen lääkärimäärien lisäämiseen. Meillä on näköjään moisille viranhaltijoille tällä hetkellä runsaan viikon jono.

Ja sitten kun itänaapurin valtias valloittaa Affenanmaan, saa nuo omilta mailtaankin tulleet pakolaiset takaisin. Se on sitä nykyajan kierrätystä.

Kyllä 100 miljoonaa on tässä tapauksessa ihan kohtuullinen korvaus. Ja sanotaanhan, että hyvät neuvot ovat aina kalliit.

Toisaalta, niin miksi ei niitä pakolaisporukoita voitaisi tyrkätä vielä pidemmällekin eli Ruotsiin asti. Johan siellä ennestäänkin on kohta enemmän niitä tummahipiäisiä kuin alkuperäiskansaa.

Ruotsista tuli mieleen, kun kattelin telkkaria, niin siellä on ohjelmia Ruotsin miljonääriäidit ja sitä rataa. Siis mitä helkkaria meillä sellaisia ohjelmia telkussa näytetään ja ketä ne kiinnostaa? Ei ainakaan minua kiinnosta katsella potoksihuulija ja leikkauksilla itseään nuoremmiksi yrittäviä turhakeakkoja. Mitään eivät tee ja kaiken maailman juhlissa vain näyttelevät olevinaan säilynyttä nuoruuttaan ja pikkusormi suorana viiniä juodaan.

Toki minäkin katselisin tuotakin ohjelmaa, jos ne akat olisivat saunapuhtaita ja päällä vaikka navettahaalarit ja kädessä talikot ja jalassa kumpparit, joilla lehmänpaskassa kuljettaisiin ja näyttäisivät kuinka lantaa mätetään......

Nyt lopetan noista akoista, etten enempää saa itseäni suggeroitua raivon valtaan.

Lohen suolasin ja loimotan illemmalla. Eukko on kolmen jäleen töistä päästyään venäjälle mennyt kasoliiniostoksille. Itse olen tehnyt lumityöt kaksi kertaa ja kerran vielä taloliittymästä auran jättämän penkan. Rankkaa on, mutta niinhän se köyhällä elämä pitääkin olla.

Ja olenkin aina pitänyt mottona, että vaikka olenkin köyhä, niin en silti ole siitä ylpeä.....

Oluenkin korkkasin monen viikon jälkeen, kun kerran valtimoissa ei sepeliä löytynyt. Eihän sitä muuten olisi uskaltanut lumitöitäkään, kun kielto oli.

Näillä eväillä eteenpäin kuin kilpikonna munimaan.

Mistä sä tiedät töllön ohjelman Ruåtsalaiset miljoonääriäidit ja vieläpä miltä ne näyttää, jos ohjelma ei kiinnosta? Kuitenkin otat kaikki jaksot tallentimeen ja katsot ne vieläpä uusintana heti seuraavana päivänä, eller hur? Tunnusta pois.

Elä kuule ala mulle.

Just tultiin eukon kanssa riilimökistä ja pisteltiin lohta, nakkeja ja sallaattia naamatauluun. Ihme vaan on, että kun pari olutta ottaa, niin jo kohta on helpompi olo sairastaa. Mutta eiköhän se aamulla viimeistään korjaannu? Pittänee ottaa loivennuksena yksi lisää.

Mitähän se meidän kaikien aikojen venemies eli wimi puuhailee? Luulisin, että on taas savustamassa kaloja jossain saaressa?

Kattelin taas sitä yhtä ohjemaa, missä se yksi Parta-Jeesuus pyytää ankeriaita ja savustaa ne ja myy. Varmaan ne on hyviä, kun kerran kaupaksi käyvät. Itse en kyllä ole koskaan iilimadoista, nahkiaisista, sun muista vesikäärmeistä tykästynyt.

Joidenkin urheilijoiden pitäisi älytä lopettaa silloin, kun ollaan vielä huipulla.

Mitä helvetin järkeä on Janne Ahosen vielä yrittää olla jotain?

Janne on hieno urheilija ja mahtavat saavutukset, mutta kun ei vaan enää pärjää, niin ei pärjää. Pitäisi noinkin hienon kaverin ihan itse se tajuta.

Tosin itse kun aikoinaan kävin Puijon ja Jyväskylän hyppytorneissä katselemassa alaspäin, niin mahasta kouraisi aina. Ei olisi ollut sisua laskea edes alusmäkeäkään....

Tuota Ahosen meininkiä olen itsekin ihmetellyt pääsemättä asiassa eteenpäin, tiedä tuosta.

Ja tiedä wimistäkään, mutta siihen saanemme vastauksen ennemmin tai myöhemmin. Jäämme odottamaan selvitystä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.