Vs: JOEN SUU
Kyllä 100 miljoonaa on tässä tapauksessa ihan kohtuullinen korvaus. Ja sanotaanhan, että hyvät neuvot ovat aina kalliit.
Toisaalta, niin miksi ei niitä pakolaisporukoita voitaisi tyrkätä vielä pidemmällekin eli Ruotsiin asti. Johan siellä ennestäänkin on kohta enemmän niitä tummahipiäisiä kuin alkuperäiskansaa.
Ruotsista tuli mieleen, kun kattelin telkkaria, niin siellä on ohjelmia Ruotsin miljonääriäidit ja sitä rataa. Siis mitä helkkaria meillä sellaisia ohjelmia telkussa näytetään ja ketä ne kiinnostaa? Ei ainakaan minua kiinnosta katsella potoksihuulija ja leikkauksilla itseään nuoremmiksi yrittäviä turhakeakkoja. Mitään eivät tee ja kaiken maailman juhlissa vain näyttelevät olevinaan säilynyttä nuoruuttaan ja pikkusormi suorana viiniä juodaan.
Toki minäkin katselisin tuotakin ohjelmaa, jos ne akat olisivat saunapuhtaita ja päällä vaikka navettahaalarit ja kädessä talikot ja jalassa kumpparit, joilla lehmänpaskassa kuljettaisiin ja näyttäisivät kuinka lantaa mätetään......
Nyt lopetan noista akoista, etten enempää saa itseäni suggeroitua raivon valtaan.
Lohen suolasin ja loimotan illemmalla. Eukko on kolmen jäleen töistä päästyään venäjälle mennyt kasoliiniostoksille. Itse olen tehnyt lumityöt kaksi kertaa ja kerran vielä taloliittymästä auran jättämän penkan. Rankkaa on, mutta niinhän se köyhällä elämä pitääkin olla.
Ja olenkin aina pitänyt mottona, että vaikka olenkin köyhä, niin en silti ole siitä ylpeä.....
Oluenkin korkkasin monen viikon jälkeen, kun kerran valtimoissa ei sepeliä löytynyt. Eihän sitä muuten olisi uskaltanut lumitöitäkään, kun kielto oli.
Näillä eväillä eteenpäin kuin kilpikonna munimaan.