Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No huh, huh ja vielä kerran huh.

Kyllä on kiirettä pitänyt. Rillimestarina viimeksi.

Nuorin poika osti tuosta muutaman kilsan päästä talon itselleen. Tai siis pankki osti....

Nyt muuttivat ja koko suku oli minun eväiden varassa sitten, kun niille nälkä tuli. No mielelläänhän minä loimotin lohen, rillailin nakit ja hirviryynärit ja tein myös ne kaikkien tietämät ja kuuluisatkin Matin uunilohkoperunat.....

Onneksi ei enää salaattia tarvinnut minun värkätä. Eikä syödä.

Mutta on täässä koko päivä touhuttu. Ensin lumityöt, sitten kaupassa ja Karelian Lihajalosteella ja sitten taas lumityöt. Sitten imurointi ja siivous.

Eikä siinä vielä kaikki. Puita saunaan ja rillimökkiin ja sitten taas lumityöt.

Onneksi ehti itsekin syömään jämiä..

Kyllä elämä on.

Jep, sitä se on. Ja asioiden pitää olla tasapainossa, sun kiireesi vastapainoksi mulla ei todellakaan ole kiire. Vaimo ja anoppi lähti mökille, jäin jälkikasvun kanssa kotiin. Nuo puusta pudonneet hetelmät touhuavat omiaan ja minä vain olen. Kuten elämäkin.

Nyt on kun ennen vanhaan .

Arvokuljetuksii ryöstetää. Salossa tehdään puhelimii .

Ja Lada tulee takaisin myyntiin .

Ja jonain päivänä ryöstäjät saavat rahaakin mukaansa. No, jostakin se on aloitettava ja spektaakkeli oli ihan näyttävä länsinaapurin malliin.

Haades sanoi:
Ja jonain päivänä ryöstäjät saavat rahaakin mukaansa. No, jostakin se on aloitettava ja spektaakkeli oli ihan näyttävä länsinaapurin malliin.

Mut oletko huomannu . Kolme ryöstöö . Vähään aikaan

ja kaikki turun -hankon välissä .

Korostan ;D en suunittele ryöstöö .
Jos sen mersun takaseinän räjäyttää . niin tulee raha säkit .

Kai ne nipussa rahat on . jos vaikka väripanos laukee .

Niin ei kaikki voi likaantuu . Liikaa olen kattonu kotimaisii ;D

Kaikenlaista ryöstöä ja ryöstön tynkää tuntuu olevan ilmassa (ja internjetissä) tämän tästä. Noihin funtsimisiisi en osaa liiemmin sanoa sitä taikka tätä, ei kuulu oikein yleistietämykseen.

Tänään en menny saaren . Tai kukaan ei menny . .

Se oli kiva kokeilu . Muutama perjantai ilman akkoja ja kännykkää.

Jäät ei kestä .

Jäät ei kestä ja ollaan ilman akkoja ja kännykkää. Ja kukaan ei mennyt saareen, mutta sä tulit takaisin. Onko tämä tunnustus?

Kone Vainikka jossain malmilla . Siellä mun kone on .

Minä maalaisheppu en lähde hesaan .

Haades oltiin 3-4 kertaa äijien kanssa

Missä on tattarisuo hesassa ?

Tattarinsuo on suunnilleen Lahden moottoritien ja Porvoon moottoritien alun risteyksessä, sen toisella puolella muistaakseni. En ole käynyt muistaakseni pariin kymmeneen vuoteen ainakaan.

Siellä päin on iso Malmin hautausmaa, jossa on meikäläisenkin sukua lepäämässä ja Tattis lieni tuosta vakavammasta paikasta (sen tienhaarasta) jonkun kilometrin eteenpäin noiden ensimmäisen kappaleen koordinaattien suuntaan.

Eli ei tarvii ajaa sinne keskustaan .

Meinään ostaa uuden "lelun " Green Garnen 22t-halkomakone

Mut jos pankkikortin -luottokortin kuolettaa . Niin huijarit ei pääse
uuteen kun ei ole tyhmä .

Pakkoko sitä pankkikorttia on hankkia ollenkaan. Ei mullakaan ole.....Käteistä sitä olla pittää. Vaikka nykymenohan on mennyt sellaiseksi, ettei käteinenkään käy joka paikkaan ja toisiin ei sitten pankkikorttikaan. Eli ei tässä kohta tiedä, mitä pitäisi olla ja tehdä. No ne on niitä herrojen metkuja ne. Pitäkööt tunkkinsa!

Niin ja eihän sitä enää nykyisin muista edes puhelimenkaan pinnikootia, saati muistaisi jotain pankkikorttitunnuksia.....Hyvä kun juuri ja juuri muistaa pensaluottokortin tunnusluvun. Kerrankin unohdin ja piti eukolle soittaa ja kysyä. Sitä tämä vanhuus tekee.

Tattarisuolla tuli käytyä aikanaan. Olisikohan ollut joskus 17 v sitten. Siellä vanhalla kiviveistämöllä. Vieläköhän lie se hökkeli pystyssä?

Nykyisin syön aamulla aina tattaripuuroa ja siihen sekaan kauraleseitä ruokalusikallinen ja mustikkakeittoa. Eikö olekin terveellinen tuo minun aamupala? Iltapalaksi voi sitten hieman epäterveelisempääkin ottaa. Ehkä tänäkin iltana rillailen rillimökissä ja otan pari olutta.

Olut se on, joka miehen tiellä pitää. Vanha Susirajan sanonta tuo.....

Hommat hoidettu jo! Lumihommat siis jälleen kerran. Kolasin koko kadunkin ja postilaatikkoalueen.

Saakelin nuoret eivät koskaan käy postilaatikkoaluetta kolaamassa. Odottavat, että me vanhat jäärät tehdään se homma ja sitten sipsuttelevat jossain kusiluistimissa hakemaan oman postinsa. Olen joskus huomauttanut, että homma kuuluu niillekin mammanpojille, mutta vittuiluksi kai katsoivat, eikä niitä ole näkynyt. No ei näkynyt ennenkään, joten ei siinä mitään uutta.

Kaikki helkkarin ninjat ne hyppii silmille saakeli! Tämä ylös! tämän topiikin kuuluu olla aina ylimmäisenä. Kyllä jämpti on niin!

Ei täällä ole ninjoja . Lähden 6-v kaksosten kanssa stiika mäkeen .

Mutta ajatelkaa . Ruotsissa vielläkin 6 poliisii tutkii Palmen murhaa . Täyspäisesti .

Onko se mäki sen niminen? Meilläkin on monia mäkiä, muttei niissä mitään Stiikaa tai muutakaan lue.

Niin ja on meilläkin Stiika lapsenlapsille ja olenpa pikku mäkiäkin saanut kolattua takapihalle. Stiika on vielä omien lapsien peruja. Se etusuksi piti kyllä uusia. Onneksi sai varaosana.

Isompaan mäkeen jos halajavat, niin sitten vaan tuonne neljän kilsan päähän Pärnävaaralle. Mutta nyt ovat vielä sen verran pieniä pojat, että nämä pikkumäet riittää hyvin. Ja jaksaa meikäläinenkin vetää ne vielä mäen päälle.

Kylläpä on muuten kaunis talvipäivä kerrankin. Aurinko paistaa ja puolenkymmentä astetta pakkasta.

On mäkiä Reijo Mäkikin on . Mäessa aina tullaan ylös .
Mutta miten pohjaanmaan maalla lapset pääse pulkkamäkeen .

Harmi kun ei uskalla enään viedä lapsii pilkille kuin tohon lähelle .
Röölässä on viikon päästä nuottasilakka markkinat . Nam

Senkö paistaa muurikalla voissa .

Olutta tein varmaan jo olen kertonu . 20 vuotta josku tein viimeksi .
Tummaa 7-8 prossaa.
Linnun pöntöt on kohta valmiina . Reijät ja pohja uupu

Kaikki golfamaan . Minä kul en ikinä mene .

Varsijousen vois hommata . Miksen vois ampuu yhden peuran tosta pellon reunalta . Keltä se on pois .

Jäniksii olen ampunu haulikolla . On luvat metsästyskortti .

Ei oo ku vanaha ilimakko.

Se sama, millä itsekin pikkupoikana ammuskelin variksia ja harakoita. Kunhan ei jokin pikkulintukin olisi joskus henkensä menettänyt. Niin ja varuskunnan kaatopaikalla käytiin ampumassa myös rottia. Isoja, lihavia ja pitkähäntäisiä.

Omatekoisella jouskarillakin tuli ammuskeltua. Ja ritsoilla kiviä ja kasimillin muttereita.

Joten melkoinen metsästäjä minäkin olen tai ainakin ollut. Vaikka mittään lupia ei ollut silloin eikä kyllä vieläkään.

No intissä sai luvan kanssa ampua rynkyllä ja muilla jalkaväen kevyillä aseilla tauluihin. Vihulaisia kun silloin ei näkynyt. Olisi kyllä posautellut kohti , jos päälle olisivat vihulaiset tulleet.....

Missäs se Haadesi luurailee. Eihän vaan itse ole joutunut virran vietäväksi?

No Joe eihän ilmakolla voi peuraa ampuu . Se hän suuttuu .
Kerran kivikaudella kokeiltiin . Mulla oli paksu nahkatakki
ja seisoin kyykyssä 20-40 metrin pässä . Kaveri ampui haulikolla
Ei tullu läpi .

Mutta enään en tekis samaa juttuu .

Haades on varmaan lähi prismassa ostamassa pesueellle ruokaa .
Tai on lähteny mökille . Voi lomakin alkaa . Mutta epäilen että on ostanu uuden jutun . Mitä väsää

Tässä on ollut kaikenlaista touhua, tärkeimpänä Äiteen synttärit. Oltiin siellä iltapäivästä iltaan ja nyt taas kotona.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.