Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tosta tuli mieleen . Saabilla kun olin 80-luvulla töissä . Siellä oli äiteen poika . Eli siiri rantasen poika . Martti jo meni lentokoneita tekemään sitten jonnekin keskisuomeen .

Pitäis saada pojat nukkumaan .

Joko pojat nukkuu? Joe lukee kirjaa tankeista ja jiiri väijyy kotimaista viisukarsintaa. Muillakin lienee jotain tekeillä.

Täällä on näköjään ollut hienoa ja monipuolista keskustelua . Täytyy ensinnäkin puuttua tuohon Wimin kommentti ,ettei golffaa.Koitahan frisbee-golffia.Ihan sika hyvä laji. Siitähän on kehitelty frisbee-olut laji. Menee suurinpiirtein näin. Lähdet frisbeegolf radalle. Otat repun mukaan johon, et laita erilaisia frisbeitä vaan erilaisia oluita. Laitat oluen reppuun ja pyydät kaveria arvaamaan.,minkä merkkinen olut on siellä, jos mies arvaa väärin juot kaverin bägistä yhden oluen Näin jatketaan 18 koria (reikää golfissa). Lopputulos on molemmille miellyttävä.

Hemmetti kun tuota veken frisbeetönolutgolf frisbeegolf radalla ei ollut keksitty silloin kun mä join olutta. Olisi tullut treenattua säännöllisesti ja mielellään. Zerolla toi ei toimi. Eikä grillimakkaralla. Damn!

Sä olit siis panelisti, all right en kyllä katsellut viisuiluja itsekään, ei sen puoleen. Wimi onkin näemmä nukuttanut itsensä.

Olenhan minä.

Mutta voisiko Haades, kansantalousnerouttakin omaavana selvittää tyhmälle, että kun nyt uusi yhdyskuntajätesopimus vai mikä se on pistää meidät tekemään vuodessa 24 tuntia enemmän töitä, niin miten sillä saadaan suomi nousuun?

No totta kai jotain positiivista tapahtuu, sillä tekehän tuo päivässä jotain 6 minuuttia......

Ei mitenkään, mutta ei tule välttämättä tuokaan keitos voimaan. Odotellaan jokunen päivä.

Joo ootellaan kolme päivää, niin minä ainakin olen tehnyt ne 24 tuntia jo sisään sitten. Kaikki lomat kun lasketaan pois, niin mulla on aika tasan päivää vaille vuosi jäljellä eläkeikään.....joten en ehdi sitten niitä kolmea päivääkään onneksi tehdä......

Pakko tässä on vaan odotella, kun vielä on ainakin tämä viikko saikkua.

Perjantaina taas lisätutkimuksiin eli kilpirauhasultraan. Saapi nähdä, mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään. Olo on tässä muuten hieman korjaantunut, mutta kädet vaan vispaa kuin mandoliininsoittajalla. Hyvä kun sattuu kaksi etusormea enää näppiksellekään.....

Eli kohta on rajoitettava kirjoituksia tänne ja Jokavanin perhana tietysti tulee takaisin ja en saa häntä koskaan kiinni.....pahus sentään.

Kilpirauhanen saattaa olla ratkaisu, toivottavasti syy löytyy. Sitä odotellessa voisit treenata baarimikoksi, kun kädet tällä hetkellä sheikkaa. Monenmoista juomaa saisit työstettyä.

Ja tänne voit edelleen tuottaa tarinaa, hanki laite joka kirjoittaa sanelusta. Kyllä sä sen JoKaFanin kiinni saat.

Sanelulaite, joka kirjoittaa. Mistä niitä saa? Hankin heti, jos löydän.

Tänään on taas aikaa kulutettu ulkkona. Varaston siivosin, rillimökkiin kannoin paljon klapeja ja tyhjensi puupinojen päältä lapiolla lumet. Oli niissä ainakin 40 senttiä ja osassa ylikin.

Lopuksi vielä jälleen levitin pihaa. Otin siis lunta pois laidoilta ja kolasin ne tuohon naapurissa olevaan leikkipuistoon. Pakko tehdä tilaa uudelle lumelle. Eikös sitä viikonloppuna taas tule joka päivä ja yö? Oikein pyrynä.

Kumpi lienee halvempi. Siri vai ihan tavallinen Siiri?

Taidan tyytyä Siiriin. Tosin onhan niissä naisissakin aina jotain kehitettävää.....vaikkei sitä niille uskalla ääneen sanellakaan.

Ja voisihan se Siirikin tuoda aina tulleessaan mulle omenoita. Apple-Siiri.

Siiri on hyvä valinta, en vänkää vastaan. Mutta ei naisissa ole mitään kehitettävää, kysy keneltä (naiselta) vaan. Kaikki asiat tehdään juuri oikealla tavalla, oikeaan aikaan; aina ja iänkaikkisesti.

Haadeksen kanssa tizmalleen samaa mieltä. Naisissa ei ole mitään vikaa, jota ei pysty implanteilla, rasvaimulla tai botoxilla korjaamaan. Niinku, niitten omasta mielestä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.