Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Totta kai numero pysyy samana, kun haet vanhaan liittymään modernimman kortin. Niistä saa siis irti joko vanhan kokoisen SIMin, mikron tai nanon.

Mikron pystyy varmakätinen leikkaamaan itse (en menisi tekemään), nano menee suurella todennäköisyydellä v****ksi. Hae uusi kortti liikkeestä. Siis sen operaattorin liikkeestä, jonka liittymä sulla on.

jiiri sanoi:
1.Ota wimi mikrometri ja mittaa uuteen puhelimeen sopiva palanen siitä uudesta sim kortista.
2. Ota sitten rälläkkä ja leikkaa kortti sopivan kokoiseksi. Nyt siellä uudessa kortissa pitäisi näkyä irtonaisia mikropiirejä
3. Seuraavaksi haet hitsauslaitteet tallista ja liität mikropiirit kohdalleen.
4.Jos haluat hifistellä, niin vetele smirgelillä uuden kortin reunat siistiksi.
Soitellaan.

Mauseri vai :D
Näkyy
Juotin

Jees

Olen sanaton. Tai ainakin melkein. -Nyrkkitervehdys vaikutti PAMin päätökseen. Onko näillä pelisilmä peitetty hameella, vai onko ne oikeasti pöljiä.
Puhutaan Suomi-nimisen yhtiön tulevaisuudesta, joten perustelut pitäisi olla hiukan eri luokkaa. No ei siinä mitään. Yleislakko on poikaa ja jos Suomi-neito ei vielä polvillaan anele armoa, niin järjestetään uudet vaalit.
Vaaleilla voidaankin sitten valita uusia julkkiksia maan asioita järjestelemään. Minä ainakin äänestän Tauskia. Siinä on mies paikallaan.

Edit. Lisäsin yhden Een

Kyllähän jiiri Tauskiltakin käy nuo nyrkkitervehdykset. Etenkin naisiin. Oops, siis naisille.

PAM. Eiku, AKT. Eiku, ööh ei jaksa.

Jaa mitkä bileet wimi?

Eihän Tauskki enään juo eikä lyö . Turhaan mollatte .Tai mistä minä tiedän .
Enään en katso telkarii . Tai katson kun ei ole päällä .

Kopion kiinostavat .

Tulee vaan tosi tv- veitä . Tankki täyteen ja Reinikainen . Ja Falk

Jaa Haades ei tiedä mitkä Bileet lähestyy :eek: :eek:

Just tulin ja kirjoitin ja kaikki hävisi. Ei jaksa enää. Menen narun jatkoksi....

Mutta jos selviän riipunnasta, niin missä on huomenna bileet?

jiiri sanoi:
Olen sanaton. Tai ainakin melkein. -Nyrkkitervehdys vaikutti PAMin päätökseen. Onko näillä pelisilmä peitetty hameella, vai onko ne oikeasti pöljiä.
Puhutaan Suomi-nimisen yhtiön tulevaisuudesta, joten perustelut pitäisi olla hiukan eri luokkaa. No ei siinä mitään. Yleislakko on poikaa ja jos Suomi-neito ei vielä polvillaan anele armoa, niin järjestetään uudet vaalit.
Vaaleilla voidaankin sitten valita uusia julkkiksia maan asioita järjestelemään. Minä ainakin äänestän Tauskia. Siinä on mies paikallaan.

Edit. Lisäsin yhden Een

Kuka se Ee sitten on . Vaalivilppi .

Kyllä mä jotkut bileet tiedän, mutta sä et tiedä niitä. Joten me kirjoitetaan eri bileistä ja mulla ei ole hajuakaan mitä sä meinaat ???.

JOEN SUU sanoi:
Just tulin ja kirjoitin ja kaikki hävisi. Ei jaksa enää. Menen narun jatkoksi....

Mutta jos selviän riipunnasta, niin missä on huomenna bileet?

Akussa Ugissa :)

http://www.korihait.fi/uutiset/korihaiden-gaalailta/

Sorry kesti puhellin perhana

Jaa tommottinen festari, hiffasin. Nyt täytyy mennä tutimaan, luomet lupsahtelee. Öitä ja huomiseen!

Anteeksi täältäkin. En ehdi tulla juhliin. Pitää mennä nuorimman poitsun kanssa huomenna puita metsästä ajamaan, mitä tänään sain tehtyä.

Mutta vielä jonain päivänä ja tässä maailmassa tulen juhlimaankin ja vaikka minne, missä niitä pidetään.....ja minua tarvitaan.

Teidän

Juhlija-JOE

Joe sinua tarvitaan aina . Ilman sinua ei olis tätä
sun foorumii .

Tätä lukee kaikki .

Pakko viellä kommetoida tota . Viime viikon arvokuljetus ryöstön yritystä . Kun kelikamera ei näyttäny kuvaa silloin .

Nyt poliisi sanoo että johto on varmaan laitettu poikki .

No totta helvetissä .

Sitä viellä että 80 % nokian renkaista tehdään ulkomailla

Jopa kiinassa .Nyt lähden nukkumaan .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.