Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Katos wimi, eihän tästä tylsää tulekaan. On saunottu ja syöty hyvin, kelpo fiilis tällä hetkellä, eikä se tästä huonone.

wimi sanoi:
Näin tänään päivällä hyttysen tai samalaisen örkin . Jotenkin elämä on ihanaa kun kummiskin jo tavallaan näkyy takaseinä . ;D
Örkin näköinen hyttynen?

Mitäs tuota elämän takaseinän näkyvyyttä näin lauantaina tarvitsee pohtia? Siellä se on määritellyllä paikallaan jokaisella.

Tuosta takaseinästä pompsahti mieleen "jonkun koomikon" vitteriviesti Soinin rukousaamiaisesta. Lienette lukeneet asiasta ja, jos ette, niin sitten ette. Mutta kuitenkin. Tämä mainittu "joku koomikko" varmaankin hihittää nyt ymmärtämättömyydelle ja odottelee malttamattomuuksissaan oikeaa hetkeä avata tätä mustaa huumorillisuuttaan.
Tällainen ei ole mielihuumoriani, mutta luulen ymmärtäväni jutun juuren, eli Jeesuksen toisen tulemisen, jolloin uskovaisina kuolleet nousevat taivaaseen. Ihmettelen, ettei Soini ymmärtänyt asian ydintä.
Että sellaista.

Mihin me ollaan menty . Katsokaa meidän juttuja ;D

Halutaan se vanha Joen juttu .

Ei se takaseinä mitään. Pahinta on kansi.

Mulle tulee aina ahtaan paikan kammo, kun ajattelen, että jos kuolen, niin en kuolekaan kunnolla ja minut pistetään johonkin laatikkoon ja ruuvataan se kansi kiinni. Ja kun enää voimiakaan ei ole tarpeeksi riuhtoa itseään vapauteen ja äänikin on mennyt, niin siinähän alkaa jo pikkuisen panikoimaan......

Mitä juttua wimi perää? Eihän minulla mitään muita olekaan kuin vanhoja juttuja.

Miksi muuten sinne taivaaseen pitää aina ylösnousta. Siis ylöspäinkö? Eihän tuolla ylhäällä taivaalla eli avaruudessa mitään autuaitten uskovaisten taivasta ole kukaan nähnyt. Ei astronautit ja vielä vähemmän kosmonautit kuin Laika-koirakaan..... Ei sitä senpuoleen ole missään muuallakaan nähty. Toki jos joku voi sellaisen todeksi näyttää, niin sitten uskon minäkin.

JOEN SUU sanoi:
Ei se takaseinä mitään. Pahinta on kansi.

Mulle tulee aina ahtaan paikan kammo, kun ajattelen, että jos kuolen, niin en kuolekaan kunnolla ja minut pistetään johonkin laatikkoon ja ruuvataan se kansi kiinni. Ja kun enää voimiakaan ei ole tarpeeksi riuhtoa itseään vapauteen ja äänikin on mennyt, niin siinähän alkaa jo pikkuisen panikoimaan......

Mitä juttua wimi perää? Eihän minulla mitään muita olekaan kuin vanhoja juttuja.

Miksi muuten sinne taivaaseen pitää aina ylösnousta. Siis ylöspäinkö? Eihän tuolla ylhäällä taivaalla eli avaruudessa mitään autuaitten uskovaisten taivasta ole kukaan nähnyt. Ei astronautit ja vielä vähemmän kosmonautit kuin Laika-koirakaan..... Ei sitä senpuoleen ole missään muuallakaan nähty. Toki jos joku voi sellaisen todeksi näyttää, niin sitten uskon minäkin.

Mutta mulla on tyhmä kysymys jonka olen sanonu monelle papille . Kukaan ei ole sanonu vastausta . Miten muka nähdään uudestaan . Jos vaimo kuolee . Otan uuden . Sekin kuolee . Jos minä kuolen odottaako minua kaksi vaimoa ;D

Onneksi luin viestisi tarkasti Wimi. Luin ensin, että miksi Veke ei tule aina öisin. Ajatukset meni nuoruuteen, jolloin öisinkin jaksoin aina tulla. Kyllä se Wimi johtuu vain siitä, että ei jaksa vaan kukkua. Viikonloppuisin tulee aina syötyä varsin myöhään ja kun siihen yhdistää viiniä ja ehkä jonkun "ranskan tuonnin " niin kummasti rupeaa nukuttamaan. Tänä iltana onkin ihan poikkeuksellista, että vielä valveilla.

Yritänpä nyt valvoa ja seurata tätä keskustelua. Jos erehdyn menemään selälleni mukavaan Futon-sänkyyn , nukun varmasti. Toinen asia, joka varmasti vie unen tielle on kirjan lukeminen selällään. Voin luvata että 15 minuuttia ja kuorsaus kuuluu. JOE lukee kirjoja sängyssä tuntikausia ,mutta multa ei onnistu.

En siis ole tossun alla enkä muuten käytä tossujakaan. Täytyy paljastaa, että kovallakin pakkasella käyn lehden shortsit ja lyhytpaita päällä ilman mitään sukkia. Johtuu varmaan tuosta englantilaisesta verestä jalkapallon kautta. Ei mitään sukua kyllä Englannissa asu.

Kunkku tulee aina kahdesti. Öisin.

Muutenhan sitä voisi nukkua alasti, mutta ei ole nuo ruskeat raidat ole kivoja lakanoissa.

Erittäin tärkeitä asiaviestejä jo vuodesta 2010.

Mutta minä olen täällä . Sama kun 30 vuotta sitten äiti huusi

pistä mankka pienemälle . Nyt huuta eukko ;D

Veke jos uimaan mennään tai menet . Tossut on hyvät nyt .

Vappuna ei enään tarvii . 3 kertaa viikossa olen käyny ilman saunaa .

Suosittelen .

Olisiko mahdollista neuvotella viikonpäivien uudesta järjestyksestä. Nykyiseen ei tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa ole enää varaa. Esimerkiksi maanantaita on syrjitty aivan kohtuuttomasti ja ajattelinkin tehdä tasa-arvovaltuutetulle ehdotuksen uudesta järjestelystä, jossa maanatain asema otettaisiin paremmin huomioon.
Nykyisessä järjestelmässä huomenna on perjantai, joten tähän on tällä erää tyytyminen.

Juuri itsekin tajusin, että huomenna on pakko olla perjantai. Nimittäin kävin tänään sittarista onkimasta lohifileen. Perjantain on pakko olla siis huomenna, koska aion loimottaa sen huomenna eli perjantaina. Minä olen tapojeni orja ja näköjään niin on perjantaikin.

Mutta sitten asiaan, joka on askarruttanut minua jo kauan. Missä on Hullu Ed? Onko jiiri nähnyt sitä punapipoista poikaa enää rummuttamassa Lappeessa yksissä tapahtumissa, joista täällä ei saa mainita?

Ja koska olen joidenkin mielestä kovin ruma, niin laulan lopuksi: " Ruma rilluma rilluma rillumarei, Ruma rilluma rillumarei, heihei".

Jos ei Ediä olisi niin Urheilutalolla olisi hiljaisempaa, kuin huopatossutehtaan hautajaisissa. Iso peukutus Edille.

Sanokaa mitä sanotte (ja niin sanottekin), kirjoittakaa mitä kirjoitatte (ja niin kirjoitattekin); on perjantai. Enkä laula, fiilikset puhukoot puolestaan.

Tai no: "It's a hippy hippy shake..." 8].

" Niin kaunis on maa, niin korkea taivas...."

Hoino auringonpaiste. Lähden kävelylenkille. Sitten on ohjelmassa imurointia ja sen sellaista.

JOEN SUU sanoi:
" Niin kaunis on maa, niin korkea taivas...."

Hoino auringonpaiste. Lähden kävelylenkille. Sitten on ohjelmassa imurointia ja sen sellaista.
Mä en nyt ole ihan varma miten hoinoon auringonpaisteeseen reagoidaan, mutta tämä lienee selvääkin selvempää siellä päin, koska operaatio lienee jo takana päin.

Kaikkeen on järjellinen selitys minun ollessa kyseessä. Olenhan sentään järkijätkä. Ainakin omasta mielestäni.

Nimittäin olen käynyt niin paljon viime aikoina lekurilla ja kun meillä päin ne on melkein kaikki tuolta itänaapurista tai muilta mailta tulleita ja puhuvat hoono soomi, niin vaikutus omaankin kieliopiin tulee ylipääsemättömäksi.

Ostin muuten muutaman Laitilan Kukon. Wimihän on niitä kehunut, että pitävät kanat herran nuhteessa.....Täytyy kokeilla, kiekuvatko illemmalla, kun eukko tulee yhdeksän jälkeen iltavuorosta.

Annan sitten palautetta, jollen jo aikaisemminkin.

Lohi suolattu ja sitruunapippurit päälleripoteltu. Myöhemmin taas loimotellaan.

" Nappula raksis ja hilipati hoi! Ilta se jatkuu ja laulu se soi "!!

Jaa että härkä piffii. Biisonia ihan..?

No minä loimotin lohen ja muutakin rillattavaa ja sitten haki jälkikasvu minut lohineen nuorimman pojan uuteen taloon. Itsekin sain pikku siivut. Lohta meinaan. Poikien kanssa siellä autotallisa korjattiin mönkkäriä ja kaikkea muutakin.

Sitten alkoivat poijjaat pistää avaimia järjestykseen . Suurin piirtein kaikki parhaat avaimet oli otettu " lainaan " minulta. Minulta ovat kaikki kähveltäneet.... Mutta samahan se on, kun niillehän ne perinnöksi kuitenkin jäävät, kun minusta kohta aika jättää.....

Sitten äsken eukko tuli hakemaan eksyneen kotiin. Nyt olen täällä. kotona.

" Silirimsis sileä tie "

" Yksi virta vielä on edessä ja se joskus ylitetään. Ja sen virran synkässä vedessä koko elämäni nään. Sitä itse ei joudu ees soutamaan, Haades tulee vastarannalta noutamaan. Yksi virta vielä on edessä ja se kohta ylitetään.....

Runomielin illan hämärissä tarinoi hän, grillimökissään loimuavan valkean äärellä, naapurissa suuren idän uhan. On jalka jo kepeä, käynti keinuva, askel kohti seuraavaa kohtalon kudelmaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.