Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kuuleko Joe ? Vaikka kanotiin kapian laitan .Peltirummut tien
varteen laitan . Vaikka moottoritie on kuuma .Autiotalossa

Kuuleeko Joe ;)

Kyllä täällä vielä vähän kuullaan, vaikkakin vain toisella korvalla.

Eukko lähti iltavuoroon ja minä tein komentotöitä eli imuroin ja luuttusin lattiat.....

Pysy wimi kotona tänään, äläkä sinne pahuuden pesään mene. Tämä on käsky!

Jaa venemiestä komentaa Joe Kessu ;D

Minä pysyn jos sinäkin .
Sovitaanko ja haades tulee mukaan .

JOEN SUU sanoi:
Kyllä täällä vielä vähän kuullaan, vaikkakin vain toisella korvalla.

Eukko lähti iltavuoroon ja minä tein komentotöitä eli imuroin ja luuttusin lattiat.....

Pysy wimi kotona tänään, äläkä sinne pahuuden pesään mene. Tämä on käsky!

En ole yksin täällä .

Juu. Eihän täälläkään yksin sentään olla. On kaverina kaksi kattia.....

Niin ja Poirotin kanssa olin äsken ja sitä ennen nuukkerrii toljotin. Nuukkerrii tulee vielä lisääkin kohta.

Poirotistä tiedä . Eikö se yleensä tule illalla .

Kummeleita olen kopionu .

Ehtoota vaan, päivän reissut on takana. En edelleenkään tajua, miksi hönöjen piti eilen ryysäillä laumoittain kaupoissa (siis Prismassa) hamstraamassa, eivät varmasti ole kaikki tänään reissussa. Nyt oli kohteessa niin rauhallista, niin rauhallista.

Vai olisiko niin, että tällä Hölmölän väellä on oikeasti tarkoitus tunkea samaan paikkaan samaan aikaan kaikkien muiden vastaavan statuksen omaavien kanssa, jotta voi hyvällä omalla tunnolla kiukutella ryysiksestä, kuumuudesta, liian vähistä kassoista, jonoista (joissa on joku ihan tahallaan kiukuttelijan edessä), lapsista, vanhuksista, miehistä, naisista, pakolaisista, kantasuomalaisista (oops, kantahölmöläisistä), vammaisista, pitkistä, lyhyistä, lihavista ja laihoista. Mitä noita nyt onkaan.

No niin, se paasauksesta, helpotti. Nyt jääkaapille maistuvaa hakemaan, arrivederci!

Nurmonpanaani sanoi:
Mutta Haades, olit myös siellä paikalla eilen. :p
Toki olin ja syynkin kerroin jo eilen. Eikä mulle eilen juolahtanut mieleenkään, että päivä tai ilta olisi ollut jotenkin normaalista torstaista poikkeava, kun kerran perjantainakin pääsisi kauppaan.

Huomenta eli päivää!

Loskalumet kolattu etu-ja takapihalta. Karjalanpaisti laitettu uuniin ja tiskit hoidettu.

Siinä tärkeimmät. Laiskan leipää en siis ole syönyt, vaikka laiskahan se töitään luetteleekin.....

Jep, ei noita säitä käy kehuminen, mutta niiden kanssa on oltava. Meillä on osalla hieman tautia päällä, mikä asettaa rajoituksia. Toisaalta hyvähän se on sairastella näin vapaapäivinä, joten jatketaan.

Haades sanoi:
Jep, ei noita säitä käy kehuminen, mutta niiden kanssa on oltava. Meillä on osalla hieman tautia päällä, mikä asettaa rajoituksia. Toisaalta hyvähän se on sairastella näin vapaapäivinä, joten jatketaan.

Hienoa että se on sulla . Vanilta sait sen . :D
Pari muutakin on käyny riulla . En minä eikä Jalonen .

wimi sanoi:
Hienoa että se on sulla . Vanilta sait sen . :D
Pari muutakin on käyny riulla . En minä eikä Jalonen .
Siellä teillä päin flunssaiset käy riu-ulla? Ok. Enkä mä ole sairas. Siis fyysisesti. Persefone Jr. sairastaa.

wimi sanoi:
Nyt haades sekoitat . Riiulla ;D

Kun saattaa naisen kotiin .
Mä sain Vanilta riiaamisen (tjsp.), eli näemmä naisen saattamisen kotiin ???. Confused ???.

Ymmällään olosta tai konseptit sekaisin fiiliksestä tuli just esimerkki: laitoin jo makkarin kellon kesäaikaan ja Persefonella on mopo täysin kateissa... Ilmaista (vahinko)hupia ja vaimo siis vielä tietää kellon olevan kesäajassa...

Naiset on mysteereitä aina vaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.