Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No löysitkö sopivan? Ja mitä Persepoone tykkäsi? Antoiko suostumuksensa seuraaviin sukujuhliin pukeutua pelkästään siihen? Vai vaatiiko säkkipillin mukaan...?

Niin ja näkikö kukaan tuttu, kun tulit sovituskopista peilin eteen tutkailemaan, miten istuu.....

Hyvä löytyi ja sopivakin. Kyllä seuraavissa sukujuhlissa pidetään edelleen joku vaatekappale myös nyt hankitun yläpuolella, ei passaa olla ilman paitaa.

Tuttujasi ei näkynyt, joten ilmeisesti eivät olleet näkemässä. En tosin katsellut ympärilleni liiemmin, peilikuvaa ihailin.

Säkkipilli-asiaa käsitellään myöhemmin, siihenkin löytynee ratkaisu.

Tuli tässä mieleen, että kun suomalainen potkupallo saa valtiolta avustuksia runsaat kaksi miljoonaa, niin mitä siinä oikein tuetaan? Toki potkupallomaajoukkue tuottaa vastustajilleen positiivisia tunnelmia, jos vaikka noita harjoituspotkupalloilu -tuloksia katsellaan. Vastustajien maalivahdit eivät kyllä välttämättä ole niitä suurimpia faneja, kun eivät saa näissä tapahtumissa liikuntaa alkuverryttelyn jälkeen.

Olisiko tässä siis tarkoitus jotenkin edistää valtioiden välisiä suhteita? "Suomi tuottaa mielihyvää vastustajilleen"?

Kappas, se on perjantai ja tämä on ihan faktaa, ei aprillia. Jatketaan tästä.

Joo. Perjantaihan se taitaa taas olla ja hyvä niin.

Mitenkähän meillä menee? Meinaan eihän sitä aina voi ilmeisesti itsekään tietää. Olihan tuo yksi kansanedustajakin tehnyt tutkintapyynnön itsestään.....

Mahtava päivä tänään. Tilille ropsahti Ranskassa pelatun Euro Jackpotin 6 miljoonan voitto. En ole kyllä emännälle kertonut mitään. Toivottavasti, ette kerro tekään. Yhdestä asiasta en kuitenkaan luovu. Vanhasta Hondastani. Pitäähän sitä jotain pysyvyyttä olla. Nyt sitten juhlimaan. Läksin töistäkin jo hiukan ennen. Saa nähdä, milloin menen takaisin.

No toisestakaan en taida luopua eli tänne kirjoittelussa. Saa nähdä , mistä paikasta seuraavalla kerralla.

Mä veikkasin sun menevän takaisin töihin maanantaina, mutta voin olla toki väärässäkin.

Mä en oikein miellä tota aprilliksi, mutta se johtunee siitä, ettei mulla ole hajuakaan millaista on Sodankylässä.

Ja koska sä taas miellät sen jopa aprillipilaksi, niin ilmeisen selvästi sinne ei todellakaan kannata muuttaa, eller hur?

Eniveis, iltaa on vielä jäljellä. Juttuja eetteriin.

Vuonna kivi olin Sodankylässä kertausharjoituksissa. Se oli muistaakseni -79. Sen jälkeen olen tainnut pari kertaa läpi ajaa.

Kai sielläkin voisi jotenkin asua, jollei mistään muualta saisi kämppää.....

Kukaan ei ole saanut minua tänään aprillatua. Sen sijaan sain rillattua ruokaa eukon toimesta. Äsken kun tulin yhdestä " kansalle sirkushuveja " tilaisuudesta , niin eukkopa olikin rillannut minulle nakkeja. Niitä Lihajalosteen, joita ei täällä saisi edes mainostaa.

Eli Sodankylä on siis tuttu. Tämä selvä.

Mutta selvää ei ole, miksi täällä ei saisi mainostaa jotain Lihajalosteen nakkeja?

Aina vaan Haadekselle kerrot kaiken wimi. Mulle et. Olen pettynyt......

Mikset olisi voinut kertoa, että " JOE, minun mökki on 89 kilsan päässä Sodankylän keskustasta "?

Mutta on mulla muitakin onkelmia. Nimittäin housut. Nykyään ei enää meinaa saada vyötä pysymään vyötäron linjassa, kun housuihin ommellaan vain vaivaiset viisi vyölenkkiä.

Hermot menee. Ennen vanhaan sentään oli vielä varaa ommella niitä jopa kymmenen. Laatu heikkenee, mutta onneksi hinnat sentään petraantuu.

Joskus kymmenkunta vuotta sitten tai jotain, Ylläpito muistaakseni kielsi mainonnan. Ainakin Lihajalosteen tuotteiden mainonnan, kun ne ovat liian hyviä muiden tietoon kuin vain minun ja Ylläpidon.....

JOEN SUU sanoi:
Joskus kymmenkunta vuotta sitten tai jotain, Ylläpito muistaakseni kielsi mainonnan. Ainakin Lihajalosteen tuotteiden mainonnan, kun ne ovat liian hyviä muiden tietoon kuin vain minun ja Ylläpidon.....

Kyllä muistan . Silloin oli Nanna :D

Jotta tuolleen, kaikki pitää vaan kieltää tässä maassa. Funtsikaapa millainen meininki täällä olisi, jos noiden loputtomien "se ja se kielletty" kylttien ja lausumien sijaan olisi samanmoinen määrä "se sun tämä sallittu" vastaavuuksia?

Eipähän kärvisteltäisi ja kyräiltäisi koko ajan.

Eikä olisi AKT:tä.

Ääh, ei pysy oikein yläluomet alaversioistansa etäällä, ovat törmäyskurssilla keskenään melkoisen jääräpäisesti. Näin ollen öitä, jatkakaa keikkumistanne ja huomiseen.

Kun kohta jo päivä vaihtuu uudeksi voin kertoa, että en voittanut tuota 6 miljoonaa. Erikoista ettei täällä ole yhtään kateellista ihmistä. Enkä saanut yhtään kerjuu viestiäkään. Ei ole minusta aprillimieheksi. Täytyy vain puhua totta. No Hondan suhteen se ei ollut aprillia.

Itsekin olen käynyt yhden kerran Sodankylässä tai taisi olla vain rata-asema Lapin sotaretkellä. Miksiköhän se on Sodan kylä. Liekkö siellä tapettu naapurin miehiä mustasukkaisuusriidoissa vai olisiko siellä koko Suomen kateuden pesä. Jos naapurilla ollut isompi poro, niin heti on salaa se varastettu. Wimi varmaan tietää tuota historiaa. Ei kai siellä sotaa ole ollut

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.