Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Näin nautitaan elämästä perjantaina itärajalla ja alamaailmassa, kelvollista 8]!

Tere!

Jokavania ei me täällä kukaan odoteta. En ainakaann minä. Nimittäin alkaa kohta olla mulla viestien määrä samaa luokaa kuin Jokavanin, joka kuitenkin on maailman ja koko kpcomin tärkein asia......siis minun viestit.

No lohta loimoteltiin ja naapureitakin kävi kyläilemässä. Nuorinta sukuakin siinä vaiheesa katseltiin. Mutta tärkeintä oli, että loimulohi ja Karelia-hirviryynärit ja nakitkin tekivät niinsanotusti kauppansa.

Pät vere is vimii?

Odottamisesta kirjoittanut, vaan paluun lähestymisestä ja hyvä niin. Kyllä kelpaa meidän seuraan ihan passelisti.

Wimi on kadotuksessa. (Mulla ei kyllä ole siihen osaa eikä arpaa.)

Hei! Eikös siihen kadotukseen joudu ne, jotka syntiä on tehneet? En usko, että wimi on sellaiseen sortunut......

Mutta nyt eukon kainaloon, jos vaan ottaa...?

Öitä!

Nukku-Matti-JOE

Ensin kerron kuinka ihmiset nauttivat kesästä. Joensuussa Kirkon takana ihmisiä on järkyttävän paljon rinteessä ottamassa aurinkoa ja nauttimassa elämästä edelleen. Naiset ovat vähissä vaatteissa ja naisporukat nauttivat shamppakaljaa. Miehet harrastavat edelleen moninaista urheilua kuten olen jo aiemmin kertonut. Ulkomaalaisia opiskelijoita on paljon, ennen kuin he lähtevät kotiin. He tietenkin kertovat , että Suomi on ihannemaa. Lämmintä riittää ja miehet varsinkin ovat ihastuneita.

Itsellänni ei kuitenkaan mene hyvin, Rouva on edellä pyöräkilpailussa jossa työnantajat kilpailevat menestyksestä kesän aikana. No autolla on ajettu 310 km 7 viikon aikana. Pyörällä yhtä paljon. Pieruja olen lasetellut yhtä paljon.

Pirun kylymä tuuli. Eipä tässä paljon ihmeempiä.

Paitsi, että haluaisin RKM:n tänne osastoon. Hänellä kun on sellaista raivoisan leppoisaa otetta kirjoittamiseen. Tervetuloa siis!

Jaa että tämä on RKM:n tarvitsema osasto? Ja me ollaan osastolla? Selvä.

Jotain tämmöistä olen välillä epäillytkin, mutta yleensä lääkitys.

Täysin samaa mieltä Joen kanssa RKM tänne Ei Joensuuuhun

tänne Ugiin kerämään rahaa. Joella on tuleva kulta kaulassa.

Tottakai tarvitaan tarvitaan RKM mies Joen palstalle . 10 peukkuu sille .

Ja JoKaFani tuu takaisin saadan Joelle painetta . ;D

The wimi, huomenta.

En siis luule että heräsit, vaan itse otin päikkärit, tosin en ihan vapaaehtoisesti. Kunhan simahdin.

Kattelin tuossa äsken NatGeolta Toista maailmansotaa. Soffalle nukahdin minäkin.

Hienoa, ettei wimpula olekaan kadonnut. Ei merelle eikä vielä Lappiinkaan.....

Eipä tuota ole paljon aikaansaatu tänään. Kissoille vaihdoin uudet ulkonarut. Siinä tärkeimmät.

Mutta huomenna tormistaudun. Työlistalla on imurointia ja muuta mukavaa.....

Miten voin kadota kun on älypuhelin . En vaan muistanu tunnuksii tänne eilen .

Täällähän ne oli läppärillä kotona .

Kissoille ulkonarut ? mitkä ne on .

Eukkokin otti päikkärit . Tulikohan joku pilvi suomeen että tyypit nukahtaa. En muista koska olisin päikäreitä ottanu .

Ruohoo leikkaan ja kukkia istutan no siinä tomatei ja chilei mukana .

Kadota, joutua kadotukseen, olla kateissa ja olla kadotuksessa on eri asioita, jos siltä tuntuu. Voi toki olla tuntumattakin.

Kissan ulkonaru lienee kissan sisänarun säätä kestävä versio. Voin toki olla väärässäkin, ellei Joe jopa naruttanut meitä.

Kissan ulkonaru on ihan tavallista muovinarua. Toinen pää kiinni terassin kulmatolpassa ja toinen pää kissan valjaissa. Kiinni ne katit on ulkona ollessaan.

Eli meillä ei kissat kuljeskele missä sattuu. Paitsi välillä kun karkaavat.....

Kaikkee sitä joutuu selittämään.....

No eikös tavallinen muovinaru kestä säitä? Olinko mä oikeassa vai olinko mä oikeassa?

Pitääkin tästä kohtapuoliin lähteä katselemaan Civil Waria pesueen kanssa, tuli luvattua moinen kun filkka oli tulossa teattereihin.

Vaimo näki pölyä ja päätti ruveta imuroimaan tässä leffaan menoa tehdessä. "Women, you can't live with them, 'n' you can't shoot them." Vai miten se nyt meni? Niinpä minä tässä näpyttelen tämänkin toteamuksen tänne.

Ehkäpä joku fellow-comilaisista hjummartaa tuota hameväkeä, minä en näemmä edelleenkään ???.

Osta Haades cärserin tekstiilipesuri eukolle . Mun emäntä on tyytyväinen . Pesee sohvat .

Haades sitä varten on laavu tai autotalli jos eukko rupee näyttää ikenii.

Minä teen aina niin kun emäntä rupee siivomaan .

Kyllähän sitä siivota saa niin paljon kuin huvittaa. Mutta pakkoko sitä on ruveta heti villakoiria nähdessään imuroimaan, tai silloin kun ollaan suunnilleen lähdössä leffaan.

No joo, pölyt lähti, leffassa käytiin ja kaikki hyvin.

Näemmä itse kukin on kuka missäkin -osastolla, joten hyvän yön toivotukset.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.