Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Pikajuoksutreenit (Juniorin) hoidettu, pientä puhuria oli kentällä. Perjantai jatkuu kuopuksen kotiin noudolla ja muulla tavismeiningillä.

Toisilla loma alkaa toisilla loppuu. Kyllä täytyy ihailla noiden pikajuoksunaisten ja pituushyppynaisten ja kolmiloikkanaisten lihaskuntoa. Valtavat 6- packit ja reidet sellaiset, ettei kyllä niiden välistä karkaa kukaan mies. Vanhana jalkapalloilijana kyllä pärjään reisiihaksissa. Sixpackit löytyy jääkaapista.

Onneksi vielä viikonloppu ja hienoja tapahtumia edessä. Ensisijainen painopiste on kamppailla pesisottelusssa Kiteen ilkeitä kannattajia vastaan sunnuntaina. Viimeksi tuli niukka voitto huutokilpailussa.

Tänään eka kerran 2 sadepisaraa kasteli kenkäni kun tulin kaupungista streetturnauksesta-lajista jota ei saa kertoa. Tuli oikein rakeita. Kun meikäläisellä on kuitenkin täydellisesti varustettu polkupyörä 24 litran retkeilyvarustuksella, joka sisältää untuvapeiteisen makuupussin, vedenkestävän teltan ja muut kevyet sadevarusteet ei ollut mitään hätää. Puun juureen parkkeerasin pyöräni ja pystytin teltan. Varttitunti piti odottaa kunnes saatoin jatkaa matkaa.

Kotiin tultuani päätin kuitenkin pestä kenkäni (sandaalini), koska samalla se meni kuivatteluun kuitenkin. Vaikka olen extreme varustettu vaativiin kaupunkiolosuhteisiin, en lähde Lappiin. Itikoita en voita koskaan

Jep, jonkinmoista treenaamista on ollut useankin yleisurheilijanaisen olemuksessa havaittavissa. Vietävän nättejäkin flikkoja on kisoissa runsain mitoin.

Kohta lähtee se hieman nopeampi ja kaapimpi pikajuoksukanuuna Dafne Schippers hakemaan omansa pois. Pärjäisiköhän sitä tälle neitokaiselle kuinka hyvin edes kädenväännössä, habaa näyttää löytyvän?

Siis nuorenako lähti nopeasti lusikassa venäläisen kanssa? Ymmärsinkö oikein? Taisi olla Natasha tai Anastasia? Tatjana ei ollut niin mieltynyt lusikkaan muistini mukaan, oli vähän semmoinen suoremman toiminnan tyttö.

Tee ette yhtään seuraa ylen teemaa. Kuun pimee puol .

On toinen kausi jo . Ekas hän misa jäi auton alle 2011 mutta palas 1976 luvulle . hän oli isä mutta se olikin hän itse lapsena .

Haades suosittelen .Arenasta varmaan näkyy .

Pakko tunnustaa, että Teeman, tai television yleensäkin, katsominen on turhan vähäistä. Monia hyviä ja katsomisen arvoisia asioita menee sivu suun.

Tosin katselin mä eilen Sonic Highwaysiä toisella silmällä ja se tuli vieläpä Teemalta.

Turhaan olen osta niitä hornettaja tulisii . Eilen katsoin kilohintaa

grillavat kanan pojat koipipalat on hyvii kun kaataa chilii paljon päälle . Onko ne kaikki kanat poikii miksei myydä kanan tytöt

tulisii .

Sähkö myyjän vaidoin . 2.13 snt/kwh.

Haades kun olet fiksumpi kun joe on pois . Kuka sen sähkön tekee ydinvoimalla vesisähkö .Meneekö ne rahat loppupelissä sinne . Kuka sen omistaa ?

Karkeesti jos osta tonnin marabuun suklaa . Myyn se halvalla
mutta kummiskin voitolla jos on paljon keissejä .

Ei Joen poissaolo tee mua fiksummaksi. Sähköjutut ei kuulu mun kiinnostusten kohteisiin ja kuten kuuluisa ajattelija Taylor Swift totesi: "When the light is off, then it isn't on". Ei mulla nyt muuta.

Sitä alkaisi Heinolan suunta häämöttää pikkuhiljaa. Sitä ja tätä pitää vielä touhuta ennen starttia, mutta kiirettäkö tässä tarvitsee lomalla pitää.

Kappas vaan, kirjoituskentän alapuolella on "Lähetä" ja "Esikatselu" -namiskuukkeleiden rinnalle ilmestynyt "Oikoluku" valinta. Kehitys kulkee, koskahan tuo siihen tupsahti?

Peijooni, täytyy aamupäivällä pyörähtää kaupassa. Avokadopuolikkaan säilytysrasioita on tullut vihdoinkin myyntiin. Hyvä, että huomasin.

Mie oon kotona. Ja ruottin vieraat myös meillä. Käytiin Raatteen tiellä. Ainakin kolmas tai neljäs kerta se oli mulle.

Tapasin muuten Suomissalmella yhden kaverin ja sen eukon. Molemmilla oli semmoiset t-paidat päällänsä, joissa luki: Pysähdy Suomussalmelle. Niin Ryssäkin teki! ......Aika pahat, sanoisin. Ja sanonkin.

Pysäyttävä statement, ei paha :)! Me taisteltiin eilen muutaman kaatosateen (ja ukkosen) läpi mökille oleilemaan touhuilun lomassa. Tai tiedä tuosta taistelusta, vedenpaisumukset kesti joitakin minuutteja, ei tarvittu venettä sukellusveneestä puhumattakaan.

Tallinnassa tai Virossa taisi olla hieman kosteampaa viikonloppuna uutimien mukaan.

Neljännesvuosisata sitä on tullut tällä mökillä pyörittyä, aina tulee uusia kokemuksia: joku raja tuolla sateellakin pikkuhiljaa. Maa on niin märkä, ettei vesi imeydy mihinkään ja lisää tulee pienten taukojen jälkeen.

Mökkitekemisiä miettiessä ja varustusta mukaan ottaessa en mitään pilvettömiä hellekelejä odottanutkaan, mutta tämä menee jo vähän vihkoon.

Tuli muuten viime viikonloppuna Kajjaanissa nähtyä monta kuuluisuutta.

Näkyi Tuula-Liina Varis, Kati Uotinen, Maikol Monrou ja Esko Valtaojakin. Ihme, että meitä kuuluisuuksia oli samana viikonloppuna noinkin monta paikalla.....

Loma jatkuu ja vettäkin välillä satelee.

Noin se elämä heittelee kuuluisuuksiakin. Ja kuulumiset ne on julkimoillakin, joten hyvähän niitä on vaihdella samoilla koordinaateilla.

Vettä satelee. Ajoittain.

Eräs naispuolinen kouluttaja oli Maikkarin mukaan tuijottanut tunnin SuomiAreenassa esiintyneen naispoliitikon pakaraa ja kertoi tämän ihan itse. Ja Maikkari uutisoi asiasta. Toki tiedostan, että joskus on vähänlaisesti tekemistä ja jokainen tyylillään.

Eikä tässä ollut edes mistään himosta kysymys, jos jollakulla moinen ajatus nousi mieleen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.