Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Main mission completed onnistuneesti. Hieman kesti kun olin unohtanut adminin salasanan, jota olen käyttänyt viimeksi vuosia sitten. Salasanavihje oli luonnollisesti täyttä hepreaa itsellenikin.

Tämän siitä saa, kun on käyttänyt sormenjälkikirjautumista, joka ei ole aktiivinen järjestelmän uudelleen asennuksen alussa.

Seuraavaksi täytyy asentaa muut ohjelmat, selaimet sun muut, montakohan salasanaa ja käyttäjätunnusta mä olen niissä unohtanut? Loppuoperaatio on kuitenkin pitkälti pala kakkua, joten tässä välissä voi hyvin lähteä vähän shoppailemaan Prismaan.

Jatkakaa tahoillanne elämästä nauttimista, se on moro 8].

En haades ymmärtäny pätkäkään . Minä avaan ja sammutan läppärin . Kyllä suomen kesä on hieno . Ei tarvii edes puukattilaa sytyttää.

Aurinko kenno lämmittää pesuveden .

Miten nurmonpaani pohjanmaalla eihän siellä ole järviä mihin hukkuu?
Pohjanmaalta tulee aina mieleen Nikkari se mursuviiksinen .
8 tietä kun ajaa siinä on kylti nikkarintie . Oliko se hänen kotitie

Kohta narskahtaa korkki. Parempi sulkea kone ja siirtyä muiden seuraan. Hyvää jussia! 8]

RahanKeruuMies sanoi:
Kohta narskahtaa korkki. Parempi sulkea kone ja siirtyä muiden seuraan. Hyvää jussia! 8]
Täyttä asiaa ja sitä samaa! Nyt rillataan ja nautitaan 8].

RahanKeruuMies sanoi:

Juuri näin . Minulla on vaan laatikko punaviini ;D

Toi piti viellä sanoo ette huku sitten . esim RKM miehen kommentteja kukon lennosta syksyllä kaivataan . Ja kaikkien muidenkin . Nyt laitan puhelimen pois :)

Ei hukuta, etkä huku itekään. Tuossa hommassa kun yksi kerta on riittävä ja peruuttamaton.

Nyt se on muuten niin, ettei ole mitenkään tai sitten vähän sinne päin, mutta kuitenkin.Ehkä jotakuinkin jotenkin tai sinnepäin. Jos ei ole mitenkään, eikä kutenkaan, niin sitten antaa olla, joten siinäpä tärkeimmät, tai jotakin. Eli ei yhtään mitään, tai ehkä vähän, mutta ei paljon kuitenkaan.
-Syksyä kohti mennään, joten se siitä juhannuksesta.

En hukkunu lampeen . Lapset ja eukko nukkuu. Syyskuu on parasta aikaa . Frerikki kuuntelen laavussa . Se on oma valinta jos vastaa puhelimeen .

Tänään nukun laavussa se on oma valinta .

Niinhän siinä kävi, että viimeinenkin viestinviejä Squaw Valleyn kultajoukkueesta pääsi maaliin.
RIP Väinö Huhtala.

Kotona ollaan taas. Eikä edes hukkuminenkaan ollut lähellä, vaikka veneilemässäkin käytiin.

Ilma on taas hieno ja pesue tuleekin iltapäivällä käymään. Minä vaihteeksi joudun rillaamaan. On piffii, nakkei, rimssui ja sensellaista. Voisihan ne perunatkin keittää.

Näillä mennään tänään.

Vieraita ja grillaamista edessä täälläkin. Äitee tulee syömään illemmalla, täytyy vähän tuumia mitä sitä söisi ja sitten moisia hankkimaan.

Hieman seisova ilma, meinaakohan ukkostaa kohta puoliin?

Melkoisesti tavallisesta poikkeava (loppu)viikko alkaa olla viittä vaille valmis. Huomenna brexitin jälkilöylyt jatkuu entistä mielenkiintoisempina, urheilussakin tapahtuu ja on Suomen suvi parhaimmillaan.

Joen johdolla osa kansalaisista lomailee, toisilla se on vielä edessä. Ja edessä olevaan liittyen huomenna täytyy mennä laittamaan Haades Jr:n passihakemus poliisilaitoksen kautta vireille, kun ei noita sormenjälkiä ole vielä virkavallan faileissa. Täytynee vissiin ajaa osa naamasta esiin, etteivät heitä putkaan vahingossa.

Puusavottaa olen painanut koko viikon. Huomenna vien kaatopaikkakuorman. Eihän nuo rojut yhteen kuormaan sopineet, mutta aloitetaan aina ensimmäisestä.....

Huomenna pitäisi kattohuopapaanuja käydä ostamassa. Varaston katto pitää uusia.

Nurmikon sain ajettua. Pensasaitakin pitäisi leikata ja kaikenlaista muutakin hommaa olisi listalla.

Taitaa loma käydä lyhyeksi. Alkaa jo ressata, että ehtiikö kaikkea.

Muuten kaikki vielä hyvin.

Ai niin. Kävin eilen neurolokillakin. Eipä tuo vikkaa paljon meikäläisestä löytänyt hänkään. Mutta lupasi päänkuvaukseen ja jotain hermoratojakin pitää kuvantaa. Itse en näistä ymmärrä. Jiiri voisi selittää paremmin. No sen verran päästä, että on kaksi vaihtoehtoa varmaan. Joko mitään ei siellä sisällä ole tai sitten jotain liikaa.....

Jos neurologi ei löytänyt kansalainen Joesta paljon vikaa, niin se ei sulje pois mahdollisuutta vähästä viasta. Ja määritelmä vähän tai vähäinen on omanlaisensa suhteellinen käsite, käyttäjänsä katsantokannan mukainen ja vallitsevaan tilanteeseen jouhevasti soveltuva.

Ne vähät viat oli polvissa. Tiedäthän, kun ne hakkaavat sillä pikkuvasaralla polviin ja pitäisi jalan reagoiga sellaisella potkulla. Vain vähän liikahtivat.

Toisaalta niin ei liene mikään ihmekään, kun niin pahat kulumaviat polvissa on ja nestettä keräävät koko ajan. Nesteeseenhän se tyttöneuroploki sitä vasaraansa hakkasi.

Muuten oli kaikki paikat kunnossa. Ilmeet, rentous raajoissa ja testiliikkeetkin meni melkein nappiin. Siis piti kaikenlaisia temppuja tehdä silmät kiinni. Kävelläkin piti monta kertaa huoneen päästä toiseen ja käännöksiä tehdä. Toki sai kävellä silmät auki.

Siis Parkinsonnia ei minusta tullut. Pysyn yhä tavallisena. Sonnina siis.

Siiskö sun piti tehdä kaikenlaisia temppuja silmät kiinni ja osua aina nappiin? Tuo on himppu vaikeampaa puuhaa, kunnioitukseni hattu korkealla.

Jaa niin, jottei pääse unohtumaan: se on perjantai taas ovella. Eikä menoa haittaa alkava kesälomakaan hitusen vertaa 8].

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.