Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Puhelin -episodi sai kiitettävän päätöksen. Noissa iLaitteissa on vuoden takuu emomaan perusteella ja tämä vehje oli puolitoistavuotias. Eurooppa ei ole tuosta takuusta ihan samaa mieltä ja maahantuojalta(kin) saamieni neuvojen mukaan vetosin sitten eurooppalaiseen kuluttajasuojaan puhelinta valtuutettuun huoltoliikkeeseen viedessäni.

Paperit täytettiin hyvässä asiakaspalvelupaikassa ja todettiin, että normaali huollossa menee n. 2-3 päivää, mutta näissä kuluttajansuoja-asioissa kannattaa varautua n. 2-3 viikkoon. Tuo ei haitannut, koska kuitenkin on toimivia vanhoja puhelimia niihin tarpeellisimpiin toimintoihin.

Lopputulos oli kuitenkin, että sain uuden puhelimen vanhan tilalle vajaassa kahdessa vuorokaudessa viallisen iVehkeen huoltoon viemisestä. Ei huonoa toimintaa ollenkaan :)!

Mainitun telefoonifirman kotimaassa näemmä kisataan par'aikaa hevosenkengän heittokilpailuissa, jotka kestävät kuusi päivää viime maanantaista huomiseen lauantaihin. Ja tuossa maassa on Kansallinen Hevosenkenkäyhdistys. Vietän hiljaisen hetken.

Meikäläinen on yrittänyt epätoivoisesti rikkoa puhelinta. Jotta saisi uuden. Viikon sisään kahdesti putosi lattialle lasipää alaspäin ja vot. Lasiin tuli halkeama, mutta toimii edelleen. Ihmettelen noita, jotka ostavat suojuksia puhelimeen. Ei näitä Samsungin älypuhelimia saa rikki millään.

Rikki meni sen sijaan ravimatkalla varvas, kun nuori neiti ravibussissa tallasi lenkkareillaan minun paljaan ukkovarpaan päälle. Varpaassa kynsi sojottaa mukavasti hiukan eri suuntaan ja nyt vain odotellaan milloin se irtoaisi kokonaan. Kidutin nuorta tyttöä, joka oli täysin sekaisin, sanomalla, että murtuma on varpaassa ja todennäköisesti tulee iso lasku sairaalasta. No armahdin lopulta ja kerroin, että vahinkoja sattuu eikä siinä murtumaa ollut. Tosin silloin oli kyllä niin hyvä puudutus päällä, että olisi voinut ollakkin. Onneksi oli sairaanhoitajia paikalla, jotka paketoivat varpaan.

Kukaan ei ole kyllä uskonut, että bussissa tapahtunut. Luulevat , että tanssilattialla askel täpältänyt. No meikäläinen ei tanssi kuin viimeisessä hädässä. Hyvin olisi kyllä voinut tuolla tavalla mennäkin tanssilattialla.

Säälikortilla olen sitten kotona ollut, kun pikkuisen hankalaa ollut liikkuminen. Ei ole tarvinnut mitään kotitöitä tehdä.

Olympialaiset alkavat. Useat tuttavat ovat ottaneet lomaa niiden ajaksi. Itselleni se olisi ihan turhaa. En kuitenkaan jaksa valvoa.

Kaikenlaista sitä.....

Itse hitsasin vanhalla puikkokonella 2,5 mm:n puikoilla millin peltiä olevaa pakaria pari tuntia.... Naapurin pojan mopo se oli. Onneksi naapurin isäntä tarjoili koko ajan olutta. Eihän sitä meikäläinen muuten.

Yksinhän tässä on oltu kotona, kun eukko on iltavuorossa. No tyttö tulikäymään, joten rillailin vähän.

Pojathan on Lapissa kalassa. Soitin tänään ja rapula niillä kuulemma oli, mutta puranalla pärjäsivät. Harjusta on kuulemma tullut ja Kilpisjärven suunnassa olivat. Seittemän jäpää siellä niitä on. Kaksi meidän poikaa ja vävypoika ja muita huligaaneja joensuun suunnasta....

Väsyttähän tuo hieman. Taidankin mennä orrelle. No ehkä menen, ehkä en.

Ja hommatkaa nyt helkkari ne vanhan kunnon näppäinpuhelimet, kun äly ei näemmä Teillä riitä näihin uutuuksiin.....Niitä vanhoja saa kuulemma museoista tilaamalla. Sopuhintaan.

Niin ja jotain tässä oli mielessä vielä, mutta naapuri soitti oluelle, joten poistun rivistä.

Pielisjoen Perse-JOE

Ps. Ei mittään muuta. En muista.

Näppäinpuhelin? Älytön ajatus kerta kaikkiaan. Ja toisaalta työpuhelin on näppäinvehje, sekä on mulla tallella E72, joten siitä vaan repimään. Vanhan 9300:n annoin Äiteelle keväällä, kun hääkin vierastellee nykypäivän vehkeitä muiden vanhusten tavoin.

Vuorokausirytmi on tainnut mennä melkoisen järeästi sekaisin lomien jäljiltä ja sopeutuminen työlepoihin hieman tökkii. Osaltaan tietty tulee nukuttuakin lomilla pidempään arkeen verraten, mutta hieman sutii paikallaan.

"Mikä ei tapa, se vahvistaa." Bollocks. Henki pihisee ja ei olla vahvistuttu.

Vai niin.

Aamupäivällä pinosin klapeja. Sitten alkoi satamaan.

Loppupäivän olen katsellut kisoja ja tietenkin torkahdellut välillä. Syönytkin olen. Ja vettä vain juonut....

Nyt taas kisoja.

Että sil' viisiin siellä päin. Ja on ne kisat päällä täälläkin tällä hetkellä, ei sen puoleen. Nähtävästi nuo uima-altaan vedet on hieman kirkkaammat kuin purjehtijoilla ja muilla, jotka ratkovat paremmuuttaan siellä viemärissä.

Pani muuten ihmetyttämään erään lajin amerikkalainen kolmikko, jotka bongattiin paikallisessa bordellissa. Jokaisen etunimessä on nimittäin jossain kohtaa "de". Aktivoiko tuo nimen osa visiitteihin ilolaitoksiin?

Aikaisemminhan yksi saman joukkueen tyypeistä esitteli makkaraansa somessa melkoisen laajalla jakelulla; viihdettä piisaa näiden jamppojen ympärillä.

Kyllä noi vanhemmat Top Gearit ja niiden koosteet vaan saa vähintään hymyn huulille, huikeaa settiä jälleen kerran!

Tänään on ollut Kemissä koiralle lässytyksen MM-kisat. Samperi kun tämäkin tuli missattua, täytyy skarpata.

Eikös vaan huomenna olekin perjantai ja sitten seuraavana päivänä lauantai?

Lauantaista tuli mieleen, että pitää kuulemma lähteä Kimmelin nurkille luuraamaan Tapani Kansaa, Danny-poikaa, Koivuniemen Paula-tyttöä ja ketä niitä on siellä esiintymässä.....

Kiirettä taas pitää viikonloppuna, kun perjantaina saamani tiedon mukaan meille on tulossa jälkikasvua oman jälkikasvujensa kanssa iltaa viettämään ja tietysti minun rilliherkkujani syömään.

No saamansa pitää.

Ettäkö perjantai? Ei haittaa ollenkaan luullakseni, huomenna toki ollaan tätä päivää viisaampia. Kansan seuran jätän väliin saamatta koivuniemen tuotteesta ja Danny-Boy on siis näemmä toisaalla.

Eipä nuo venettä kaada ja tuskin sitä kiirehtiäkään tarvitsee. Mutta voi asiat kääntyä toisinkin, mistäpä minä sen tietäisin?

Joka tapauksessa veljekset trumppi ja putiini pitävät kaikkien mielet virkeänä jatkaessaan seikkailujaan, ei päästä tylsistymään.

Tänään perjantai ja emäntä ystävineen Jaria katsomassa. Itse täytän 5 cm pitkiä pastapötköjä huomista ruokaa varten. Tuli kyllä mieleen nuo huumesalakuljettajat, jotka tuovat vankilaan huumeita takakontissa. Eiköhän tuo tunnu yhtään. No Jarihan kertoi kirjassaan,että eka kerta koski.

Niinköhän tulee noita pötköjä huomenna syötyä, kun mielleyhtymät on tuolla tasolla. Itsekkin kyllä tykkään Jari Sillanpään laulusta, mutta pitääkö kaikkea kertoa. Aikanaan Armin ja Dannyn rakkaussuhde oli salaista ja kiellettyä. Tuntui ikävälta ajatella , että vanha pukki siellä nuorta neitsyttä ahdisteli, vaikka olikin julkinen salaisuus. No huomenna tuokin Casanova on Joensuussa. Olikohan siellä muuten Frederikin.

Jaa ettäkö Frederikkikin oli Armia ahdistelemassa? Perin juurin mahdollista, vaikea tuohon on mitään sanoa kun ei ole varmaa tietoa.

Mutta perjantaihan se tosiaan on menossa, amen to that 8]!

No niin. Suku katosi kuin se vanha haju sinne Saharaan, kun saivat massut täyteen. Oluttakin jätkät lipittivät. Siis minun olutta ja ihan kysymättä ne menee jääkaapille aina täydennystä hakemaan.

Nyt alkaa haukotuttamaan taas ja eiköhän se pidä heittäytyä sängyn pohjalle kohta pitkälleen. Nuukkerrii jaksoin äsken vähän katsoa.

Mites Ölymppiäläisissä. Joko on Suomen mitallitili auennut....?

Pyydän suuresti anteeksi Frederikiltä. Matti ja Teppohan se olikin. Olen aina ollut Matti ja Teppo fani, johon kyllä vaikuttaa myös 6v Turussa asumista. Eniten kuitenkin muistan M&T:n joissain nuoruusvaiheen lukioriennoista maaseudun paikasta. Siellä Dj soitti M&R hittikappaletta Cara Mia. Aivan huikea tunnelma. Naisetkin oli silloin kauniita.

Noista sun lyhenteistä tulee mieleen S&M, vaikkei harrastuksiin kuulukaan. Mutta minkäs sitä mielelleen voi.

Anka uinti . On täällä kin kalaa saatu .

Kolmen viikon päästä menen uudestaan kuukaudeksi . Repikä siitä ;D

Oliko veke turussa raveissa ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.