Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mitkä valvojat? Eihän niistä kukaan ole kirjautunut palstalle runsaaseen viikkoon tai vielä pidempään. Tiedätkö jotain, mitä me tavikset emme tiedä?

Kuka multa sitten kysyi rajanaapureista ? se kutsui minua wimiksi . minkä
Ja se mun viesti minkä kirjoitin rakkaudella ja hartaudella .
Vähän venäjään viittäsin vasurilla . Kai suomessa saa viellä sanoo mitä ajattelee ?

Joo. Eihän kpcomissa muita valvojia nykyisin ole kuin 42 ja RKM. Nehän täällä kuukkii hereillä kaiket yöt.....

Mistäs rajanaapureista tässä oikein on kyse? Mullakin on vain kolme. Martiskaiset, Ratilaiset ja kunta. Kunnan leikkikenttä siinä on. Kai jokaisen sentään rajanaapurinsa pitäisi tuntea. Ainakin täällä maalla tunnetaan. Eri asia on sitten espoolaiset ja muut etelän porukat.....

Ei oo suklaata. Mutta suklaajätskitikku löytyi pakastimesta. Oli siinä vaniljajätskiiki välissä.

Perskuta! Meinasin unohtaa kulmarajanaapurin. Lampinenhan siinä asuu.....Siinä meillä on kompostit ihan kulmassa molemmilla.

Mutta Joe hyvä mulla ei ole naapureita . Tai on jos ajaa kilometrin . Eihän se ole enään naapuri ?
No kyllä se talvella auttaa minua . Tykkään asuu tavallaan korvessa mutta pystyn pöyrälemään pahuuden pesään kesällä hyvällä kelillä . Takaisin mittarilla . Käykö ne karhut siellä kompostissa ? Kui ei täällä ole karhuja .

Englatilaisen simsonin öljysin . Kaksi piipunen haulikko -
Pari sorsaa meinään mennä ampumaan . Vieläkö
Kotkan sorsapilli on elossa ? O n viellä vanhoja lyijyhauleja n :)vaikka ne kielettiin . Ette kerro kellekää

Näinköhän wimiä on jymäyttänyt joku valevalvoja? Tai jopa valerajavalvoja? Tai valerajaa valevalvova valevalvoja? Tjsp.

Valettako vain? Vallettassako vai jossain toisessa paikassa?

Mutta miksi minä valehtelis ? Olen melkein raitis Ugilainen neljän lapsen pappa . Näkökin on kunnossa . Äidinkielenmaikka ei tykkäis mun kirjoituksista . Pohitullissa istui sukkahien lähellä .

Valewimiä ei mainittu, eikä valehtelevaa wimiä. Valevalvoja, valerajavalvoja, valeraja ja valevalvoa ei leimaa wimiä miksikään. Mitä ei kirjoitettu, sitä ei tulkittako, capisce?

On kyllä suurimpia mysteereitä tuo Wimin rajanaapureiden kysely.Ei kai velivenäläinen ole asiaa kysellyt? Wimihän on tunnetusti Ruotsin puolella. Ettei vain yritetä selvittää olisiko Wimillä naapureina sopivia vakoojia. Mielestäni kyllä asiassa kannattaisi ottaa Supoon yhteyttä

Wittu niihin sorsii osunu . Taidot on ruosteessa . Taidan pysyy kalassa vaan .

Mutta voihan minä kirjoittaa sen uudestaan . Kysyin vaan miksi noita venäläisii naisii on tossa oikeasssa sivuikkunassa haluu mun

kanssa jotain suhdetta . Veke olen ruotsii ymmärtävä venemies .

Niin armejassa . Nyt on buster lapissa ja kaverin saaressa .

Sä olet wimi joutunut sorsituksi. Sitä on näinä päivinä liikkeellä yhä enemmän.

Ei haitta . Töissä kuunnellu radioo . Jääny päähän Vesalan biisi älä kroppaa mun tunnelmaa. Aika hyvä vaikka emäntä inhoo .

Mä en ole varma, olenko tuota kipaletta kuullutkaan. Kuulluista (tänään siis) tuli mieleen cover versio Simon and Garfunkelin The Sound Of Silense:stä, esittäjänä Disturbed. Siinä on laulajalla rouhea ääni suoraan sanoen.

Ei Haades paha sun valinta . Gary moorta olen kuunellu läppäriltä
Yläkerrassa on vinyylevyt ja toimiva soitin . Josku kun tulee sadepäivä meen kuuntelemaan kaikki levyt . 3 metrinen hylly .

Junkarista waspiin . Sielun veljien kaikki levyt pitäis olla ja hassisen koneen .

Mulla on myös vinyylejä jäljellä, tosin rippeet aikaisemmasta. Levysoitin on hieman jämähtänyt ja se täytyy päivittää, kun kerkiää. Toki toimii ihan hyvin, mutta on vähän kärsinyt / nähnyt elämää.

Nykyajan nuorilla laulajilla on paljon noita termejä , joita ei tälläinen vanhus ymmärrä. Tuo droppaa on yksi niistä. Koska olen kiinnostunut laulujen sanoista käyn ne katsomassa ja sitten guuglen kautta suomentamassa. Suurta kohua aiheuttanut Sannin video Olen sun vahinko -kappale ei varmaan olisi muuten aiheuttanut kohua, jollei videolla olisi ollut lapsia. Yhden illan panosta kertonut kappale ja video , jossa 12-15 vuotiaat hoilaavat edellisillan sankarille, että olin sun vahinko, mutta voitaisiin ottaa uudestaan, on tietysti pikkuisen eri asia, jos videolla olisi ollut 20-kymppinen nuori nainen.

Sannista, nykynuorista ja meistä vanhuksista tuli mieleen eilinen. Haades Jr. ihmetteli, miksi nimitin Sannia "Sanni Hiireksi"? Neitosen äänestä tulee mieleen vanhemmat Disney piirretyt ja Minni Hiiri, mutta tuo historian hämärissä ollut Minnin ääni ei ollut juniorille tuttu ollenkaan.

Vihonviimeiset klapit pinottu. Ellei sitten uutta tuulenkaatoo tai muuta löydy.....siis koivuu.

Nyt hiukka ruuan päälle lepoa ja sitten siirtämään puita pinosta laavun sisälle. No pinotahan nekin kyllä pitää.

Sitten taas kisojen pariin.

Mieli tekisi kiistää, mutta näin se vaan on. Siis perjantai. Tietää sen aika varmasti siitäkin, että ei tarvitse kahteen päivään mennä töihin, koska pomokin toivotti hyvää viikonloppua....

Lähden ajelulle kohta. Nurmikon ajelulle.

Jälleennäkemisen toivossa

JOE

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.