Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Se on taas perjantai ;D ;D Huomenta porukat töihin menossa
Illalla yhteen tapahtumaan ..

Tästä tulee hyvä päivä .

Morjens kaikille ja etenkin kaimalle! Wimi oli taas oikeassa;tästä tuli hyvä päivä! Ei o tullu pitkään aikaan täällä vierailtuakaan mutta kerta se on tämäkin.

Mitenkäs porukka meinaa perjantaita viettää? Tapahtumia on ainakin joensuussa ja ukissa.

Joo. paljon on ollut kaikenlaisia tapahtumia.

Ja tapahtuipa niinä päivinä eli tänään, kun valtiovalta oli määrännyt meidän Sitikan verollepantavaksi tai ainakin katsastettavaksi. Koska meillä ei ollut tänään sijaa autokorjaamoissa, niin piti viedä auto sinne Kovalaiselle suoraan ilman ennakkotarkastuksia.

Ja niinpä Keisarin tarkastajat löysivätkin vikaa käsijarrussa. Uusiksi meni.

Hallintalaitteissa ei saa kuulemma olla yhtään mitään vikaa. No minä olen aina vuodesta-72 hallinnut autoja ilman käsijarrujakin....

Mutta nuo nuoret katsastuspojat on tiukkoja. Ei saatunut Jukka paikalle. Olisin varmasti selvinnyt muuten huomautuksella....

Mullekin on tullut katsastuslappuja eri firmoista vino pino. Kun 5000 km vuodessa ajaa, niin ei kai hirveästi vikaa kerkeä tulla. Toki nyt ruoste saattaa raiskata. Jännä kun katsastusaika lähestyy autosta alkaa kuulua kaikenlaisia ääniä.

Ensi viikolla lomalla, joten kaksi testiä siis edessä. Parturi joka taas kertoo, että useamminkin voisi käydä ja katsastusmies, joka tuima ilme päällä kertoo taas, että läpi meni. Ainut kun renkaat on vuodelta 2008 niin pitää miettiä katsastanko sittenkin talvikelillä Talvirenkaat on paremmat

Big Joe sanoi:
Morjens kaikille ja etenkin kaimalle! Wimi oli taas oikeassa;tästä tuli hyvä päivä! Ei o tullu pitkään aikaan täällä vierailtuakaan mutta kerta se on tämäkin.

Mitenkäs porukka meinaa perjantaita viettää? Tapahtumia on ainakin joensuussa ja ukissa.

Rannalla käydään :D Tai olin jo ja menen takaisin . ;D ;D
Se on ny lahden toisella puolella pahuuden pesä . ;D ;D

Jaa missä fooruumin isäntä on ? hitto ensin käskee käydä täällä itse on nukkumassa . ??? ;D

No onneksi on otsalampu ja halpa älypuhelin .

Täällähän minä. Kysymys kuuluukin, missä on Haades?

Pitää ilmeisesti alkaa selvittelemään, kuinka asiat on siellä etelän kivikylissä.....

Eukko tilasi mulle eilen uuden puhelimen. Nokian 3310 se on.... Ei niitä saanut JOEn kaupungista, mutta netin kautta vielä sai. Hienoa!

Onko hän hylännyt meidät :D viekö chiik voiton
Katsooko hän nykysin vaan televisiota ..

Ja kuuntelee musiikkia . 8] Onneksi ei ole mennyt omaan lauttaan .

Viis tuntii tässä touhusin kahden rakkaan harrastuksen parissa ja vieläpä yhtä aikaa. Nimittäin askartelin ja tein yhden kirveenvarren ja kiinnitin sen lankomiehen kirveeseen. Lujasti ja tiiviisti. Sitten vielä tein vanhasta vesurista sellaisen iskuhakkuuterän. Ei vielä perää.

Toisena harrastuksena yhtä aikaa ensimmäisen kanssa pistelin kurkusta alas viisi olutta. Tunti per olut on hyvä tahti. Eukkokin lähti siinä välissä iltavuoroon töihin.

Äskön pistin rillimökin tulille ja aion rillata vanhan ja kunnon ajan ryynäreitä. Kyllähän siinä sitten syödessä suupielistä rasva valuu, maha kasvaa ja elämäkin varmaan lyhenee. Mutta mitäs noista, kun suusta tuntuu hyvältä.

Eilen illalla muuten tein pari loimulohta, rillailin piffeja ja kaikenlajin makkaroita. Valkosipulileipiäkin tein ja pikkuisen niitä lämmitin. En entinyt hittovie ottaa itselle kuin yhden. Niin nopeasti ne katosivat jälkikasvujen suihin.

Ei ole vielä mitään kuulunut uudesta jälkikasvun jälkikasvusta. Muuta kuin, että tänä aamuna oli supistellut ja silleen. Mutta kai se vanhin poitsu ilmoittaa, kun synnytyksessä mukana olleena pyörtymisestä sitten toipuu.....

Mulla meni kaikki kirvesmies homma ketulle . Purin ja naulasi puin . Päätin sitten ottaa punaviiiniä sillä se selkiää .. voi kilun vittu . Onneksi Nikula on kirvesmie s ja minä metallimies .

Kuulemma gommatore 64 on nyt kysyttyjä 8] 8]
Mulla on pari -......

Nyt toimii uusi puhelin. Eukko sai kun saikin kaikki miljoonat toiminnot kuntoon. Uudessa 3310:ssä on muuten kamerakin. No en osaa käyttää....

Mutta olen jo soittanut kaksi kertaa ja vastannutkin kerran. Ja yhden viestinkin sain auki.

No se näistä uusista tekniikoista, rilavitsoista ja hilavinkkeleistä.

Aamulla kävin Sittarilla ja Lihajalosteella. Sitten pinosin puita ja kottikärryllä vielä laavulle vein kuivia kalikoita.

Sitten tein puukkohommia ja sitä yhtä iskuveistä lopettelin. Huikeita tullee. Jos vain joku pennuista osaa pistää tänne kuvia, niin laitetaan.....

Lonkerroo oon muutaman ottanut, mutta mittään oikeeta alkkomahoolii en. Enhän ole mikään juoppo.

Eukko iltavuorossa. Pistin äskön rillimökin tulille. Rillaan sitten ja nyt kattelen nuukkerrii.

Moi Haades! Kuis mennee?

Tänään perjantai ja loma loppuu. Tänään oli taas pientä jännitystä ilmassa kun Hondani katsastin. Ajoa on niin vähän, että keskiviikkona rupesin kuulostelemaan, onkohan tässä jotain vikaa. Takaa kuului aina rahinaa, kun risteyksessä käänsin. Ihmettelin kun ei minulla kuitenkaan neljä pyörää käänny , kun ratista käännän. No joka tapauksessa valmistauduin jo isoon remonttiin. Emännälle kerroin eilen murheistani ja hän sanoi eilen illalla, että oletko katsonut mitä takakontissa on.

No eihän tällainen automies mitään takakonttia tutki. Varasin ajan katsastukseen ja arvelin, että kertoohan ne siellä vian. Kuitenkin vilkaisin takakonttiin, koska yksi takavalo ei palanut. Siellä oli minun 6 hienoa frisbeekiekkoa. Nyt alkoi raksuttaa. Liukkaat kiekot saattaisivat ollakin syy rahisevaan ääneen. Poistin ne takakontista. Koska jouduin hakemaan yhteen palaneeseen lamppuun polttimon jouduin tekemään koeajon ja yllätys yllätys. Ei kuulunut enää ääntä takaa.

Auto meni läpi kunniamaininnoilla. Kyllä vaimostakin voi olla jotain hyötyä vaikka ei naimisissa ollakkaan.

Jos et ole nainut, niin ei se mikään vaimo ole, vaan avopuoliso.

Suoritin tänä iltana tiedusteluja Espoon suuntaan ( R H..lta ) ja selvisi, ettei Haades ole vielä omalle lautalle joutunut kuljetettavaksi. Syytä ei tiedetty, miksi on lopettanut kirjoittamisen tänne.

Kai se eukkonsa on keksinyt jotain parempaa tekemistä iltaisin....?

Rillattu on. Itselle maksapihvejä ja eukolle jätin folioon nakkeja. Nuukkerrii vakkoilen vielä syrjäsen silmällä.

Suomen potkupalloilijoilla on tänään näytön paikka. Veikkaan että Suomi puolustaa urhoollisesti 0-0 pelin. Joukkue ei nouse yli puolenkentän muuten kuin paitsiossa.

Voi perhana! Futista tulloo ja mie katon nuukkerrii. No parempi niin. Nuukkerissa ei vilimata.

Eikös siellä pitänyt pelata eikä alkaa uusia maaleja tekemään. Siellähän pitäisi olla jo ennen pelin alkua kaksi valmista maalia. Vai oliko kyseessä joku Teknoksen kaveri, joka alkoi maalia sekoittamaan?

Minusta noissa peleissä kyllä on aina ollut valmiiksi hyvin maalatut maalit.

Talakoisiin tästä eukon veljen luo. Ei maalaamaan, vaan puita halki poikki ja pinoon.

Niin on täällä näköjään tungosta, ettei oikein väliin mahdu.

Mutta kiirettä on taas pitänyt. Eilen olin Tikkamäellä toisen polven leikkausesivalmistelussa. 26. päivä leikataan, jos kaikki menee putkeen.

Tänään kävin sittarissa, toisessa kaupassa, Lihajalosteella ja sitten tulin kotiin ja siivosin, laitoin tiskit ja sen semmoista.

Sitten ajoin nurmikon ja ehdinpä vielä tehdä yhtä puukkoakin, ennenkuin piti alkaa rillaamaan.

Maanantaina syntyi uusi tyttö JOEN sukuun. Ja kaksi vielä on kuulemma tulossa. Aika alussa. En vaan vielä tiedä kumpia. Vai lienevätkö ne sitten niitä sukupuolineutraaleja?

Joten vilinää ja kolinaa on odotettavissa tulevinakin vuosina, jos allah elonpäiviä minulle vielä suo.

Terkkuja Haadekselle! Miksei muillekin.

Onnea vaan tytöstä. Ja samoin muillekin Sauleille, joiden sukuun on lähiaikoina tulossa tyttöjä, poikia tai... sukupuolista identiteettiään etsiviä.

Omalta kohdaltani:
Pakkanen paukkuu, sataa vain lunta.
Elämä on kuin painajaisunta.
Kukaan ei tykkää, kukaan ei huoli.
Mulla ei toimi rakkauspuoli.

Lisäksi töissä on rankkaa ja vuosi sitten tehty asuntokauppa meni päin persiitä, mutta muuten menee oikein kivasti ja elämä on ihanaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.