Vs: JOEN SUU
Harvoin on ollut ilon päiviä , mutta tänään on ollut. Koska suomalaiset ovat kateellisia, niin kehotan heitä jättämään lukemisen tähän kappaleeseen.
Päivällä oli työpaikalla normaali viikkoarvonta ja meikäläisellähän napsahti 30 e lahjakortti. Yleensä olen voittanut silloin kun voittona on jotain juotavaa, mutta stadium riittää nyt mulle. Pitkään aikaan ei ole voittoja tullut, joten huikealta tuntui.
Keilailukisan karsinta illalla. Jo päivällä tuntui fiilis hyvältä ja kaikenlaisia ehdotuksia keksin työpäivien iloksi. Kaverille ehdotin, että laitetaan tarra miesten housujen etumukseen, jossa lukee power on/off . Jos metoo kappanja ei rasita niin voi painaa tuota power on nappulaa. Power off voi painaa jos on kokenut ahdistelua. Tietysti reaaliajassa kaikki näkee.
En uskaltanut esittää naisille samaa ideaa.
Keilailu meni huikeasti johtuen varmaan tuosta energiasta, jota päivällä keräsin. Nyt jo päästy finaaliin. Palkinnot huikeita, ja Laineen poika olisi ollut varmaankin ollut kateellinen. Olen jo ostanut yhden nimikyltin Joman puolesta uuteen pesikatsomoon, mutta voiton jälkeen saatan ostaa koko katsomon. Ostin nimittäin eurojackpottia myös.