Luulin, ettei tänne uusille sivuille ole enää kelpuutettu, kun aina hylkäsi sisääkirjoituksen. No lopulta pääsin. Varmaan testattiin kuinka sitkeä mies on. No en ole kovin sitkeä.
Nyt uutisia ja järkyttäviä . Olen kasvissyöjä. Koska en muista olenko kertonut asian jo ennenkin tai en ainakaan muista kerron sen nyt tässä. Todennnäköisesti olen kertonut. Sen muistan , että olen kertonut dementiastani, mutta en muista milloin.
Minullahan on dementian lisäksi diabetes ja tänään oli siihen liittyvät labrakokeet. Kuten jokainen suomalainen, otin 3 viikon preppauksen, jotta lukemat näyttäisi hyvää. Alkoholin käyttö hyvin vähäistä ja siirryin kasvisruokaan. Melkein.. Välillä meni lihaakin, koska luin, että muuten ei saa proteiinia. Join vain pääasiassa Vichyä. Toki Helsingin reissulla otin muutaman oluen ja hiukan jäägeriä. Laihduin 3 viikossa 2-3 kiloa riippuen milloin mittasi.
Tänään tuo piina loppui. Urheasti pissin purkin täyteen ja otin näytteet itse. Ennen sentään muut hoiti tämän asian. Vein labraan. Illalla otin tsekkioluen ja kävin ostamassa loistavan pihvin. Punaviintä meni pullo sen kanssa. Vielä pitää kiriä, koska robotti lähetti toissapäivänä pitkän kyselyn terveydestäni. Kerroin rehellisesti annokseni alkoholia viikossa. Siis keskimäärin. Robotti heitti heti vastauksen kun olin kaikkiin vastannut, että alkoholin käyttö oli liian suurta ja paino oli liian korkea.
Yritän nyt siis saada kiinni sen alkoholimäärän jota ennen otin ennen tuota 3 viikon jaksoa. Raskasta on, mutta eiköhän onnistu.