Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 565
Pääsiäistä kaikille! Sankareille, pelkureille, kulkureille ja mielensäpahoittajille!

Minä menen lämmittämään rillimökkiä. Kaikenlaisia herkkuja teen.

Uunissa on jo karitsaa ja possua. Ollut jo kolme tuntia. En mainosta, mutta Lihajalosteelta.

Kyllä eukko on taas tyytyväinen, kun tulee kotiin aamuvuorosta. Ruokaa on ja olen laittanut tiskit ja imuroinut ynnä muita hommia värkännyt.

Palataan, jos eletään.
 
Viestejä
5 362
Joo on ikävä teitä . Mutta en halua olla kasvoton . Tulin sinua vaa Joe moikamaan kuin pärjäät . Moi vaan .
 
Viestejä
19 565
Karitsan karreesta ei ole jäljellä kuin kylkiluut. Nuorimman pojan perhe kun kävi kylässä, niin äkkiä hävisi parempiin suihin. Se liha.

Kiitos käynnistä wimi. Hyvin täällä menee, vaikka hiljaistahan se ilman sinua on ollut. Ylläpidolle tiedoksi, että wimin kuva heti saatavaksi takaisin. Eihän ne kasvot siinä entisessä kovinkaan kummoiset olleet, mutta kuitenkin jotenkin ihmismäisen näköiset.

Tänään vapaata seurustelua itseni kanssa, kun eukkokin lähtee iltavuoroon.

Vanhin poika on hakemassa uutta autoa Vantaaltakohan se oli. Oli voittanut katumaasturin tai jonkun sellaisen valokuvakilpailusta. Vuodeksi käyttöönsä. Ihan uuden.

Sillä on paljon kuvia ja tavaraa siellä instakrammarissa vai mikä se on. Käykääpä katsomassa. Marko Leminen se on. Itse en osaa käyttää sitä, mutta eukko ossaa......

Pojalla on kuvvauskopteri ja hienot muutkin vehkeet. Harrastaa sellaista ja Lapin ja Norjan matkailua. Korpivaeltaja se on kaveriensa kanssa. Nuorin poikakin kuuluu sammaan jengiin.
 
Viestejä
19 565
Joo. Wimi ja kuva takaisin! Ylläpito hoi!

Nähty on se katumaasturikin. Voorti eco sportti se on. Tai jotain sinne päin. Hieno on. Käypi ihan katteeks.

Toisilla ne lomatkin on heti loppu. No toiset ei mene enää koskaan töihin. Vain harrastushommiin.

Vaan mistähän tuota lunta oikein riittää. Ja aina meille Suomeen. Sataisi vaikka kaikki Uralin itäpuolelle. Johan täällä kyllä kaunis kevät oli ja meni muutamassa päivässä.
 
Viestejä
19 565
Kukahan täällä oikein on hidas? Kpcomi, tämä kone vai minä? Kun meinaan ei nää sivut meinaa kääntyä ollenkaan.
 
Viestejä
19 565
Mahtaako tämä viesti mahtua tänne jonnekin väliin, kun niin ruuhkaa tuntuu olevan?

Mutta jos sopii, niin oikein hyvää lauantai-iltaa kaikki suutarit, kraatarit, pikipöksypietarit, kengänkannan kaputtajat ja naskalin naputtajat! Ja kaikki muutkin pienyrittäjät!

Lohen loimotin ja se menikin parempiin suihin jo. Lisänä oli ryynimakkaroita ja uunikasviksia. Jälkiruuaksi oli kahvia ja munkkipossu.
 
Viestejä
19 565
Perjantai-iltaa kaikille! Niin viriileille kuin seniileillekin.

Hyvin on päivä mennyt. Mehtähommissa muutama tunti ja sitten arvatkaa mitä?

Joo, rillimökissä olin. Foliossa tein rimssuja ja lohkoperunoita. Huomenna loimotan lohen, jos elän. Niin ja ryynäreitä rillaan.

Olenkohan tulossa vanhaksi, kun en jaksanut ottaa kuin sixpäkin olutta? No huomenna lissää.

Eukko lähti ystäviensä kanssa jonnekin kuuskymmppisille. Eukko ei kyllä ole vielä niin vanha, mutta yksi sen ystävä. Tullee jos tullee sunnuntaina takaisin. Mistäpä noista naisista aina tietää. Voihan se olla, että löytää paremman rillaajan....
 

42

Viestejä
3 376
Ruuhkaksi asti näyttää keskustelua olevan. :oops: Mutta mites varttuneemmalla herralla noi terveysarvot kun samaan iltaan pukkaa rimpsuja, lohkoja, loimulohta ja vielä ryynäreitä? Tossahan on mulle melkein viikon kattaus. Ja aika hyvä sellainen. :D
 
Viestejä
5 362
Mun mielestä sun pitäisisi ottaa ne kaksi kaveria . mitkä on siinä videossa . En tiedä kunpi on hector . Mutta
 
Viestejä
5 362
Niin Joe vois ottaa ne mukkaan metsähommiin . Sais vähän lihaa luitein päälle . kun seuraava kausi alkaa . . Kyllä Joe otta kaksi apuria .
 
Viestejä
1 742
Voi olla, että se wimin vanha profiilikuva on jo kadonnut, mutta seuraava olisi melko lähellä sitä. Eli ylläpito: tämän jos saisi himan cropattuna wimin profiiliin liitettyä:
291827.jpg
 
Viestejä
19 565
Ei ne pojat metässä pärjää. Nytkin on muniin asti lunta ja siinä kun Husgun kanssa heiluu, niin pojat häviäisivät alta aikayksikön sukkana kotiin. Ei ne jaksa kuin lonkerolasia kädessä heiluttaa.....ja jotain kapuloita

Kiva, että tulit wimi takaisin. Meitä asiakirjoittajia ei koskaan täällä ole liikaa.

Neljäkakkoselle sanon, ettei niitä kaikkia ruokia heti syödä. Pikkuhiljaa, että niitä jää viikollekin. Oluet vain aina kaikki juodaan....

Niin unohdin, että huomenna vielä Lihajalosteen nakkejakin rillaan. Voi olla että kasviksiakin teen foliossa. Bataattii, porkkanaa, lanttuu, naurista, paprikoita ja sipulii. Valkosipulii myös ja tietenkin mausteita ja hiukka soijaöljyy. Reilu tunti ritilällä pikkutulella ja avot.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös