Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 565
Perjantaita kaikille. Niin viilareille kuin kiilareillekin!

Tänään on ohjelmassa taas siivousta ja ulkohommia. Kevät on tullut. Saa nähdä ehtiikö sitä ollenkaan metsätöihin?

Mutta kai sitä illemmalla kerkiää sentään rillaamaan....

Ja kiitos kailkille minusta tykästyneille! Erikoiskiitos Nurmon bannaanille! Jatka vaan samaa rataa.
 
Viestejä
1 742
Oikein valtavan ihanaa ja aistikasta perjantaita kaikille.

Kun Joe arvostaa noita voittoja ja arvonimiä, ja koska kohta kauden päättyessä palkitaan kauden parhaita, minusta voitaisiin järjestää myös koripallokom-gaala ryyp... siis risteily. Ja itseoikeutetusti Joe voitaisiin siellä palkita elämäntyö-palkinnolla ja valita foorumin kunniapuheenjohtajaksi: kutsuttakoon sitä nimellä ”Paavo Väyrynen Award”. Voin sen verran osallistua, että käyn Realisointi Vataselta ostamassa vanhan hymypoikapatsaan ja sen kullan väriseksi värjään ja lahjoitan palkinnoksi. Ei tarvitse Ylläpito kiittää ideasta, mitäs pienistä.
 
Viestejä
19 565
Minä olenkin hävittänyt sen oman kipsisen hymypoijjan. Ja melkein kaikki muutkin palkinnot. Ei ole enää sitä kuivemustekynääkään, jonka voitin laulussa hengellisissä kilpailuissa.....

Hymypoijjan taisi ukkovainaa pistää pirstaleiksi ja tehdä niistä merkintäliituja, kun metallihommia tehtiin. Ei ollut silloin vielä näitä valmiita rasvaliituja.

Mutta Väyryseen minua ei kannata verrata. Minä en ole kääntänyt takkia kertaakaan sen jälkeen, kun tappelin torilla ja verijäljet piti saada piiloon, että taksi otti kyytiin.

Eukko lähti juuri iltavuoroon töihin ja minulla alkoi kissanpäivät. Nimittäin katit on vain kaverinani. Mutta nyt kun eukko ei ole vahtimassa, niin en imuroi. Huomenna ilmeisesti on pakko. Lohen pistän kohta suolaan ja muutakin touhua rillimökissä on illan mittaan. No ei ne Thaihierojat nyt tule....

Kaverille lupasin sen lohen, kun pesi molemmat autot.

Nyt pittää lähtee puita pinosta kärräämään rillimökkiin ja laavulle. Ne kärrää, joilla on.

Ehkä pari olutta.

Tykkäyksiä tänne pliis! Vitali kärkkyy kohta kantapäillä.
 
Viestejä
1 600
Mulla alkoi nyt pitkä vappu. On se ansaittu. Enkä kerro mitään illan keilatuloksista. Paha kolari oli keilahallin kulmalla. Moottoripyörä/mopo jäi auton alle. Kaksi nuorta siellä maassa makasi. Toivottavasti ei käynyt pahemmin. En tiedä kuka syypää, vaikka epäilen autoa, että tuli kaverien eteen. No eiköhän se ole jo lehdissä kun ennen neljää sattui. Paranemisia.

Itse olen ollut kahdesti kolarissa. Toinen oma vika, kun 100:sta hurruuttelin aura-auton tekemään lumivalliin ja eikun mazda lumihangen kautta ympäri ja katolleen lumeen. Traktorilla sai sieltä pois. Katto rutussa, mutta Ylämyllyllä olis siihen aikaan halpa peltikorjaamo joka taisi 600 markalla oikoa lommot. Toisen kerran sitten vanha papparainen ajoi alle sivutieltä. Auto lunastukseen.

Sitten onkin ajettu melkein 30 vuotta ilman kolareja. Enkä koskaan ole mitään sakkoa saanut. Paitsi kirjastolta. Niitä onkin tullut runsaasti kun ei muista noita kirjoja palauttaa.
 
Viestejä
19 565
Noitakirjat on kyllä yhdyssana....

Itse en niinkään tykkää noitakirjoista, vaan sotahistoria kiinnostaa enemmän. Toki jokainen saa elää, niinkuin haluaa ja parhaimmaksi näkee....
 
Viestejä
19 565
Tänään on tehty metsähommia ja ajoin parrankin HuitsinNevadaan. No ei ollut kuin puolentoista viikon sänki, mutta koskeehan se höylätä. Verta tuli kolmesta eri kohtaa.

Eli aika paljon olen saanut aikaiseksi. Nyt kevyttä illanviettoa ja vapaata seurustelua kattien kanssa. Eukko iltavuorossa.

Kohta taas katselen nuukkerrii.

Siinäpä sitä.

Ahkera-JOE
 
Viestejä
19 565
Perjantaita kauniit ja rohkeat!

Tänään taitaa tulla puukkopajapäivä, kun tuota vettä vihmoo koko ajan.

Toki on kaikenlaista muutakin. Kaupassa pittää käväistä ja ehkä Piilteemassakin. Rautasahanteriä ja viiloja. En imuroi ja tuskinpa rillaankaan....

Mutta missä on se wimpula, kun ei taaskaan ole näkyny?. Haadesta en enää odota ja onhan vaimonsa Persefooni kuitenkin tullut tilalle, vaikkakaan ei uskalla tässä osiossa käydä.
 
Viestejä
5 362
Kiirettä on pitänyt . Nainen piti saada ensin nukkumaan . niin kiinasta tilasin en naista vaan kaukopuken . Sama maksaa suomessa tai vastaava . kolme kertaa enemän . Ei olla JOE unodettu . Se on ainut syy miksi käyn Koripallo . com sivuilla .
 
Viestejä
5 362
Voi kuule 42 . Nainen on vaidettu kolme kertaa elämän aikana . Nyt on hyvä . Enkä käy thaihieronnassa enkä maksa 150 eur virolaisille tytöille . Minä nautin elämästä .
Mutta Joen kanssa on kiva jutella . Hän on hyvä rehellinen tyyppi . Osaa tehdä puuhommia tekee puukoja . Perus äijä . Mihin me pyritään . No minä osaan jo nuo jutut . Mutta kaikki ei . Kaukoputkella pystyn ottamaan kuvia .
 
Viestejä
19 565
On mullakin tähtikaukoputki. En vaan ole enää vuosiin viitsinyt taivaalle katsella, kun tiedän jo, mitä siellä on.....Onkos wimillä seurantalaite siinä putkessa, että ehtii kuvia ottaa, kun pallo pyörii niin helkkarin nopeasti?

Koko päivän olin metsähommissa ja äsken kävin saunassa. Tytön poika on yökylässä. Nenänvalkaisuviikonloppu.

Joo. Nykyisin on niin paljon tehtäviä, ettei oikein ehdi täälläkään tarpeeksi käydä tykättävänä....

Ai että ossaako wimpulakin tehdä puukkoja ja kirveitä? Ja tupet? No vanha metallimieshän se on. Klapit se kyllä pinoo aina väärinpäin eli tuohi ylöspäin. Ei usko vanhempaa.

Sitten loppukevennys. " Hanki taloon 42. Pistä rotat matalaksi "!
 
Viestejä
5 362
Ja hommaa wimi pitåå röörit auki . En väitä että osaan puukon tehdä . Teroittaa ja käyttää osaan . Moottorisaha ja rälläkät tigit mikit . Römsät viiilat ja höylät osaan . Osaan teroittaa huksun terän että pääsen syvälle . Mutta vikua en saa käymään . Pappatunturista haaveilen . Mutta norjatar sanoo että tunturi pyörä . pitää uskoo varmaan . nyt me mennään saunaan ja uimaan . minä uin
 
Viestejä
1 742
Juu, lauantaina oli mummon hautajaiset ja parissa työhaastattelussakin kävin viikon sisään. Jospa se tämä elämä vielä tästä...

Pitääkö olla huolissaan, jos Euroviisut kiinnostaa enemmän kuin lätkän mömmöm-kisat?
 
Viestejä
19 565
Ei tarvitse olla. Huolissaan. Paitsi kuolemisista. Sehän on joka aamu päivää lähempänä.....

Nykyään muuten saa jo sellaisia kasvonaamioaineita valmiina pulloissa, joita voi itse käyttää. Eukko on luvannut hommata minulle sellaisen. Täytyy vaan olla tarkkana, kun mulla on niitä epoksiliimojen kovetteita, ettei eukko sotke niitä siihen naamioaineen sekaan ja ja jään pysyvästi komeaksi. Vetää sen massan ensin koloihin ja sitten vingulla tasoittelee....

Minähän en halua olla mikään kiiltokuvapoika, kuten Hektuuri ja K_A.

Miksihän muuten se yksi Jeesus astui tuonne taivaaseen? Se onkin ollut pitkä askel silloin. Huomennahan se taas astuu sinne. Tai jotkut muistelee. Mistähän ne tietää, että se oli silloin juuri Helatorstaina?
 
Viestejä
19 565
Nyt tarkkana kaikki uskonlahkolaiset ja muutkin tietäjät. Kohta muutaman tunnin sisällä alkaa taas se kuuluisa taivasten valtakuntaan astuminen. Käärinliinat sinne luolaan vaan jäi, kun piti lähteä yläilmoihin astelemaan ilman mitään kyytiä. Onkohan muuten fyysikot ja muut tietäjät pystyneet milloinkaan selvittämään, miten tuo kaikki ylösnousemus oli mahdollista.

No ei siinä mitään. Varmaan silloin oli nuo gravitaatiotiovoimat niin vähäisiä, että kun vähän ponnisti ylöspäin, niin jo kohta oli miljoonien valovuosien päässä siellä taivasten valtakunnassa....? Mangalan Mariat ja muut maksulliset typykät jäivät ikävissään nuolemaan näppejään tai muita paikkoja.

Voihan perhana, kun on meikäläisenkin usko koetuksella. Mutta näillä tiedoilla mennään ja sekään ei ole kovin paljoa.

Tulevassa elämässä taivasten valtakunnassa tavataan! Onneksi pitää sentään ensin kuolla.

Uskovainen-JOE
 
Viestejä
1 600
Meikäläinen on ollut melkein viikon reporankana. Melkonen flunssatauti. 4 pv sängysssä, enkä muualla käynyt kuin vessassa. Onneksi maha oli sentään kohtuullisessa kunnossa. Hirveästi tuli pahanhajuisia pieruja laskettua. Johtunee särkylääkkeistä. Nyt ei enää kuin rinta tulessa.

Tästä se nousu alkaa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös