Torstai-iltaa teillen kaikillen!
Koko päivän olen raivannut varastoja ja purkanut kaikkia hyllyjä sun muita rilavitsoja ja hilavinkeleitä. Täytyy kyllä tunnustaa, että kova tuo emäntä on ollut hamstraamaan tavaroita.....
Pistin rillimökin kolmen jälkeen tulille ja foliossa Hornettia, kannaa ja Lihajalosteen nakkeja lämmäytin.
Karmeet jonot muuten Lihajalosteella, mutta onneksi hymy-Marja oli kassalla, joten odottaminen kannatti. On se niin kiva. Jaksoi hymyillä, vaikka joku oli ajanyt autolla perään ja selkä oli kippee.
Vuodenvaihteen jälkeen muutetaan.
Miksihän muuten mulle on kertynyt niin helkkarin paljon kaikenlaisia työkaluja? Kivenkin työstämiseen oli kamaa pakillinen, jonka löysin jostain piilosta. Kalliita italialaisia meisseleitäkin monta.
Pitää ilmeisesti aloittaa uuden Daavidin veistäminen valkeasta marmorista. Teen sitten oikean kokoiset kädet sille, eikä niinkuin edellinen Misheliankelo, joka ei osannut pitää kiinni mittasuhteista...
Haikein mielin tästä lähdetään. Sentään 17 vuotta olen uhrannut kaiken tarmoni ja aikani tähän rojektiin.....
Vaan eipä mittään. Onhan sitä tullut ennenkin rivarissa asuttua
Onko vieläkään wimistä mitään havaintoa? Liekö edes Sukkahikikään nähnyt? Ne on nuo pikkujoulut aina niin arvoituksellisia. Kumma, kun naiset ottaa vähän vinettoa, niin heti ovat kiinni.... No se on sitä Eevan ja Atamin perintöä ilmeisesti....?
12 päkki meni muuten lonkerroo....Pölyistä hommaa, niin tarvitsee paljon nestettä....
Teidän
JOE